Діагностувальна робота
Тварини і середовища їхнього існування
3 клас
Дата __________ ПІБ дитини _________________________
1. Оберіть рядок, у якому перераховані всі відомі вам групи тварин:
А) Комахи, птахи, земноводні, орел
Б) Птахи, комахи, риби, звірі, земноводні, плазуни
В) Птахи, комахи, риби, плазуни, тварини
2. Спиши і встав пропущені слова:
Тварини – це живі організми, яким властиві _________________, __________________, _________________ і __________________.
3. Запиши будову тіла птахів:
1. ___________________
2. ___________________
3. ___________________
4. ___________________
5. ___________________
6. ___________________
7. ___________________
4. Випиши назви диких тварин:
Кіт, лев, вовк, собака, качка, курка, їжак, кролик, дикий кабан, заєць, лисиця.
____________________________________________________________________________________________________________________________________
5. Доповни речення:
Дятел – це ______________ .
Вовк – це _______________.
Щука – це ______________.
Мурашка – це ___________.
6. Визнач правильний ланцюг живлення:
1. Лисиця → гусінь → їжак
2. Трава → заєць → корова
3. Трава → коник → ящірка → лелека
7. За зображенням запиши, яку користь приносять ПРИРОДІ тварини:
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
8. Поміркуйте, чи можуть люди обійтися без тварин. Доведи свою думку:
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Обери свій настрій