Діагностувальна робота "Тварини та середовища їхнього існування" 3 клас

Про матеріал
Діагностувальна робота з предмету "Я досліджую світ" для 3 класу за підручиком І.Грущинської допоможе закріпити і узагальнити вивчений матеріал з теми "Тварини та середовища їхнього існування".
Перегляд файлу

Діагностувальна робота

Тварини і середовища їхнього існування

                                                          3 клас     

Дата __________          ПІБ дитини _________________________

1. Оберіть рядок, у якому перераховані всі відомі вам групи тварин:

А) Комахи, птахи, земноводні, орел

Б) Птахи, комахи, риби, звірі, земноводні, плазуни

В) Птахи, комахи, риби, плазуни, тварини

 

2. Спиши і встав пропущені слова:

 

Тварини – це живі організми, яким властиві _________________, __________________,     _________________   і     __________________.

3. Запиши будову тіла птахів:   

 1. ___________________

2. ___________________

3. ___________________

4. ___________________

5. ___________________

6. ___________________

7. ___________________

 

Будова тіла птахів — завдання. Я досліджую світ, 3 клас.    

4. Випиши назви диких тварин:

Кіт, лев, вовк, собака, качка, курка, їжак, кролик, дикий кабан, заєць, лисиця.

____________________________________________________________________________________________________________________________________

 

5. Доповни речення:

Дятел – це ______________ .

Вовк – це _______________.

Щука – це ______________.

Мурашка – це ___________.

 

6. Визнач   правильний ланцюг живлення:

1. Лисиця     гусінь →  їжак

2. Трава → заєць → корова

3. Трава → коник → ящірка → лелека

 

7. За зображенням запиши, яку користь приносять  ПРИРОДІ  тварини:

 Які комахи є корисними для городу й саду та де їх можна взяти      Чим корисні горобці? 8 причин поселити горобців на дачі    Дослідницька робота "Бджола летить, де мед пахтить" | Обучонок  

  

Вовк - де живе, чим харчується, види, опис, скільки живе - PetCare      Поширення плодів — урок. Біологія, 6 клас.    ДИВОВИЖНЕ НАВКОЛО НАС Блог вчителя біології Поліщук Наталії Ігорівни:  ЗНАЙОМІ НЕЗНАЙОМЦІ. Дощовий черв"як 

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

8. Поміркуйте, чи можуть люди обійтися без тварин. Доведи свою думку:

                   Лексичні завдання на тему "Свійські тварини" | Інклюзивно ...

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

                                      

                                           Обери свій настрій

                               Урок 7 - Навчально-методичні матеріали

docx
Додано
2 квітня
Переглядів
741
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку