Організми - тіла живої природи

Про матеріал
Презентація до уроку "Організми - тіла живої природи". Я досліджую світ. 3 клас. Які тіла належать до живої природи? За якими ознаками вони відрізняються від тіл неживої природи? Презентація допоможе наглядніше і зрозуміліше розібратися в цих питаннях.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

ОРГАНІЗМИ — ТІЛА ЖИВОЇ ПРИРОДИ. РІЗНОМАНІТНІСТЬ РОСЛИНЯ досліджую світ. 3 клас. За підручником І. ЖарковоїВчитель: Гордійчук Ю. В.

Номер слайду 2

Які тіла належать до живої природи?За якими ознаками вони відрізняються від тіл неживої природи?Людину завжди оточують організми — тіла живої природи. Вона теж частина живої природи. Організми дають людині їжу, сировину для виготовлення житла, одягу, взуття, ліків тощо.

Номер слайду 3

Щоб орієнтуватися в усій різноманітності організмів, які існують на Землі, вчені поділили їх на великі групи. Скориставшись малюнками, розкажіть, на які групи поділяють організми. Чим відрізняються представники різних груп організмів? Що в них спільного?Рослини. Тварини. Гриби. Бактерії

Номер слайду 4

Представники різних груп організмів відрізняються між собою:зовнішнім виглядом, будовою, особливостями життєдіяльності,способом життя. Та якими різноманітними не були б організми, усі вони народжуються, ростуть і розвиваються, дихають, живляться,розмножуються та відмирають.

Номер слайду 5

На Землі немає куточка, який би не був заселений організмами. Вони живуть в умовах вічного холоду та спеки, на дні морів і на вершинах гір, у лісах і на луках. Усюди, де є необхідні умови -світлотепловодаґрунтживуть рослини. На Землі налічується майже 500 тисяч видів рослин.

Номер слайду 6

Рослини дуже різноманітні. Залежно від будови їх поділили на групи: Розгляньте малюнки. Прочитайте характеристику груп рослин. Обговоріть, чим відрізняються представники різних груп рослин? Що в них спільного?Філофора. Ламінарія. Ульва. Водорості — жителі морської та прісної води. Забарвлення тіла в них зелене, червоне, буре. Тіло водоростей не поділене на органи. Воно має вигляд тонких ниток, стрічок, розгалужених пластинок чи мікроскопічних кульок.

Номер слайду 7

Мохи — це трав’янисті рослини, які ростуть у вологих лісах і на болотах. У них є стебло і листки,але немає кореня та квіток. У них не утворюються плоди з насінням. Розмножуються мохи спорами, які утворюються в коробочках, розташованих на верхівках стебел. Зозулин льон. Сфагнум

Номер слайду 8

Папороті — це трав’янистірослини, у яких є стебло, листки та корінь. Ростуть вони у вологих лісах. У папоротей немає квіток,тому в них не утворюються плоди з насінням. Розмножуються папороті спорами, які утворюються в горбочках, розташованих на нижньому боці листка. Щитник чоловічий. Багатоніжказвичайна

Номер слайду 9

Хвойні рослини — цедерева та кущі. У них є корінь, стебло та листки, схожі на голки чи лусочки. Розмножуються хвойні рослини насінням, яке утворюється в шишках. Ялина. Ялівець

Номер слайду 10

Квіткові рослини — це дерева, кущі та трав’янисті рослини. У них є корінь, стебло, листки, квітка. Розмножуються квіткові рослини насінням, яке міститься в плоді. Плід з насінням утворюються з квітки. Яблуня. Мак. Троянда

Номер слайду 11

Світ живої природи багатий і різноманітний. Рослини — це водорості, мохи, папороті, хвойні та квіткові. Які рослини тобі тряплялися в природі? Які це були рослини? Де ти їх бачив /-ла? До яких груп вони належать?

Номер слайду 12

Дякую за увагу!

Номер слайду 13

Для презентації використано: Матеріали підручника «Я ДОСЛІДЖУЮ СВІТ» для 3 класу (1 ч.) Тернопіль. Видавництво «Підручники і посібники». 2020 р. Авторський колектив:Ірина Жаркова, Лариса Мечник, Лілія Роговська, Лілія Пономарьова, Олександр Антонов. Графічні об’єкти: інтернет-ресурси.

pptx
Пов’язані теми
Я досліджую світ, 3 клас, Презентації
НУШ
Додано
5 квітня
Переглядів
546
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку