Діагностування прогресу набуття учнями знань і компетентностей з теми "У вирі захопливих пригод". Різнорівневі завдання.
Діагностувальна робота. «У вирі захопливих подій».
(М. Твен. «Пригоди Тома Сойєра», Т. Янсон. «Комета прилітає»)
І-й рівень. Тест (3 бали)
1. Укажіть фразу, яка переконала Бена Роджерса в тому, що Томові «подобається» білити паркан?
а) «Хіба це не цікаво?»;
б) «Хіба щодня щастить білити паркани?»;
в) «Хіба ти не любиш працювати?»
2. Назвіть справжнє ім'я Марка Твена:
а) Семюель Клеменс;
б) Семюель Ленгхорн;
в) Семюель Ленгхорн Клеменс.
3. Визначте, як Том Сойєр вперше освідчився Беккі Течер?
а) голосно сказав: «Я тебе кохаю»;
б) послав їй записку;
в) написав на грифельній дошці: «Я вас люблю».
4. Поясніть, чому всі діти були в захопленні від Гекльберрі Фінна й заздрили йому?
а) бо він був розумним;
б) він міг не ходити до школи й ніхто не наглядав за ним;
в) він був найстаршим і найавторитетні шим з дітей.
5. Назвіть причину, чому індіанець Джо убив лікаря Робінзона?
а) заради помсти;
б) через гроші;
в) випадково.
6. Укажіть, як Томові вдалося врятувавати Меффа Поттера від покарання:
а) таємно розповів правду судді;
б) дав свідчення в суді;
в) розповів усе, що знав тітці Поллі.
7. Укажіть, на якому музичному інструменті грав Нюхмумрик?
А) баян;
Б) гітара
В) губна гармошка;
Г) флейта.
8. Укажіть, коли, за підрахунками професора, комета мала досягти Землі? (0,5 б)
А) 1 вересня о 20:00
Б) 7 січня о 20:41
В) 1 січня о 20:40
Г) 7 серпня о 20:42
9. Визначте, як пояснює письменниця у творі, що таке «комета»?
А) «збожеволіла зірка з вогненним хвостом»
Б) «збожеволілий хвіст з вогненною зіркою»
В) «скажена кулька на вогненних роликах»
Г) «скажений кролик із вогненною морквою
ІІ-й рівень
Завдання: прочитайте текст. Назвіть автора, назву твору та ім’я героя, упізнавши його за описом. (3 бали)
ІІІ-й рівень (3 бали)
Д поважний, колекціонує марки.
А опівночі на кладовищі;
Б Том і Беккі заблукали в печері.
В індіанець Джо втік із зали суду;
Г Том жаліється тітці на погане самопочуття;
Д Хлопці фарбують паркан.
IV-й рівень (творче завдання, одне!!! на вибір)- 3 бали
(обсяг роботи: 5-6 зв’язних речень).
Діагностування прогресу набуття учнями знань і компетентностей з теми "У вирі захопливих пригод". Різнорівневі завдання.