Діагностувальна робота. "У вирі захопливих пригод" М. Твен, "Пригоди Тома Сойєра", Т. Янсон. "Комета прилітає"5 клас НУШ

Про матеріал

Діагностування прогресу набуття учнями знань і компетентностей з теми "У вирі захопливих пригод". Різнорівневі завдання.

Перегляд файлу

Діагностувальна робота. «У вирі захопливих подій».

 

 (М. Твен. «Пригоди Тома Сойєра», Т. Янсон. «Комета прилітає»)

 

І-й рівень. Тест  (3 бали)

 

1. Укажіть  фразу, яка переконала Бена Роджерса в тому, що Томові «подобається» білити паркан?

а)  «Хіба це не цікаво?»;

б)  «Хіба щодня щастить білити паркани?»;

в)  «Хіба ти не любиш працювати?»

2.  Назвіть справжнє ім'я Марка Твена:

а)  Семюель Клеменс;

б)  Семюель Ленгхорн;

в)  Семюель Ленгхорн Клеменс.

3. Визначте, як Том Сойєр вперше освідчився Беккі Течер?

а)  голосно сказав: «Я тебе кохаю»;                                        

б)  послав їй записку;

в) написав на грифельній дошці: «Я вас люблю».

4. Поясніть, чому всі діти були в захопленні від Гекльберрі Фінна й заздрили йому?

а)  бо він був розумним;

б)  він міг не ходити до школи й ніхто не наглядав за ним;                                                       

в)  він був найстаршим і найавторитетні шим з дітей.

5. Назвіть причину, чому індіанець Джо убив лікаря Робінзона?

а)  заради помсти;

б)  через гроші;

в)  випадково.

6. Укажіть, як Томові вдалося врятувавати Меффа Поттера від покарання:

а)  таємно розповів правду судді;

б)  дав свідчення в суді;

в)  розповів усе, що знав  тітці Поллі.

7. Укажіть, на якому музичному інструменті грав Нюхмумрик?

А) баян;

 Б) гітара

В) губна гармошка;

Г) флейта.

8. Укажіть, коли, за підрахунками професора, комета мала досягти Землі? (0,5 б)

А) 1 вересня о 20:00                 

 Б) 7 січня о 20:41

В) 1 січня о 20:40                      

 Г) 7 серпня о 20:42

9. Визначте, як пояснює письменниця у творі, що таке «комета»?

  А) «збожеволіла зірка з вогненним хвостом»

  Б) «збожеволілий хвіст з вогненною зіркою»

  В) «скажена кулька на вогненних роликах»

  Г) «скажений кролик із вогненною морквою

ІІ-й рівень

 

Завдання: прочитайте текст.  Назвіть автора, назву твору та ім’я героя, упізнавши його за описом.  (3 бали)

  1. «Любив карати учнів лінійками та різками, носив перуку і читав загадкову книгу….»
  2. «Почекайте, з цього приводу треба скликати нараду. Такі рішення не можна приймати зопалу……»
  3. «Сам того не знаючи, відкрив закон:  люди отримують задоволення від того, чого їм жагуче праглося і важко було досягти….»

 

ІІІ-й рівень (3 бали)

 

  1. Установіть відповідність між персонажем і його характеристикою:
  1. Хропся                               А лагідна, смачно готує
  2. Ондатр                               Б  веселий, любить тварин
  3. Чмих                                   В філософ, попереджає про небезпеку
  4. Мумі-мама                          Г вередлива, любить все яскраве

                                            Д поважний, колекціонує марки.

 

  1. Установіть послідовність подій, описаних у творі.

А опівночі на кладовищі;

Б Том і Беккі заблукали в печері.

В індіанець Джо втік із зали суду;

Г Том жаліється тітці на погане самопочуття;

Д Хлопці фарбують паркан.

 

  1. Назвіть жителів Долини Мумі тролів. Що відчувають вони напередодні страшенного лиха? Які риси характеру допомогли героям вижити?

 

IV-й рівень (творче завдання, одне!!! на вибір)- 3 бали

(обсяг роботи: 5-6 зв’язних речень).

 

  1. Уявіть, що Том Сойєр навчається у вашому класі. Опишіть, якими були б ваші стосунки з таким хлопчиком.
  2. Спробуйте створити щоденник подорожі Мумі троля. Опишіть події, пригоди, які трапилися з цим героєм.
  3. Уявіть, що Мумі троль завітав до вас у гості й розповідає про свою чудову Долину. Що розказали б ви про свою місцевість?

 

 

Діагностування прогресу набуття учнями знань і компетентностей з теми "У вирі захопливих пригод".  Різнорівневі завдання.

 

docx
Додано
19 травня 2023
Переглядів
7389
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку