Діагностування прогресу набуття учнями знань і компетентностей за темами "Сила творчої уяви", "У вирі захопливих пригод"

Про матеріал

Діагностувальна робота з зарубіжної літератури для учнів 5 класу за темами "Сила творчої уяви", "У вирі захопливих пригод" вміщує тестові завдання, завдання на відповідність та завдання відкритої форми. Дана робота спрямована перевірити засвоєні знання здобувачів освіти при вивченні художніх творів "Лускунчик і Мишачий король" Ернста-Теодора-Амадея Гофмана, "Полліанна" Елеонор Портер, "Аліса в Країні Див" Льюїса Керролла, "Пригоди Тома Соєра" Марка Твена, "Комета прилітає", "Капелюх чарівника" Туве Янсон.

Перегляд файлу

Дата_____________   Клас_________ Прізвище та ім`я_______________________________

 

Діагностування прогресу набуття учнями знань і компетентностей за темами «Сила творчої уяви», «У вирі захопливих пригод»

Завдання 1-8 мають по 4 варіанти відповідей та оцінюються в 0,5 балів кожне. Оберіть правильну відповідь. (Максимально за 1-8 завдання – 4 бали).

  1. Хто із письменників зображений на ілюстрації? C:\Users\User\Desktop\Шкільне життя\Онлайн-уроки\5 клас\OIP.jpg

А. Марк Твен; Б. Амадей Гофман; В. Туве Янсон; Г. Льюїс Керрол.

 

  1. Зовні Мумі-тролі нагадують...

А. Іграшкових велетнів; Б. Іграшкових бегемотиків; В. Іграшкових слоників. Г. Іграшкових котиків.

 

      3. Куди впала Аліса у повісті-казці «Аліса в Країні Див»?

А. У Задзеркалля; Б. У чарівну криницю; В. У кролячу нору Г. У вириту траншею.

 

     4. Суть «гри в радість» полягає в тому, щоб …

А. Зібрати разом якомога більше друзів; Б. Знайти щось хороше в будь-якій ситуації;

В. Гарно розважитись; Г. Посміятися з кумедних вчинків.

 

    5. Куди вирушили Мумі-троль та Чмих, щоб врятувати Землю?

А. До замку; Б. До лісу; В. До обсерваторії. Г. До річки.

 

    6. Хто згадується у цитаті: «Видно, діти цілий рік були дуже чемні й слухняні, бо ніколи ще Дід Мороз не приносив їм стільки пречудових подарунків, як цього разу» ?

А. Мумі-троль та Хропся; Б. Полліанна та Джиммі; В. Том та Гек; Г.Марі та Фріц.

 

    7. Хто з героїв описаний у цитаті: «Чоловічок таки справді був прецікавий, хоч не вдався ані зростом, ані поставою, — трохи задовгий кремезний тулуб не дуже пасував до коротких, тоненьких ніжок, і голова теж була завелика…» ?

А. Гемуль; Б. Лускунчик; В. Дмиммі Бін. Г. Сід.

 

    8. Хто й про кого сказав слова: «Та Боже ж ти мій, у цього хлопчиська і витівки щоразу інші, отож не знаєш, чого й сподіватися. І він наче знає, скільки можна мучити мене, доки мені урветься терпець…»?

А. Марі про Фріца; Б. Мумі-мама про Мумі-троля; В. Тітка Поллі про Тома. Г. Джон Пендлтон про Джиммі.

 

 

1

2

3

4

5

6

7

8

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Завдання 9-12 на відповідність. Установіть відповідність між лівою та правою частиною завдання. Завдання оцінюються в 1 бал кожне. (Максимально за 9-12 завдання – 4 бали).

1.

 

2.

 

3.

 

4.

 

9. Установіть відповідність між назвою твору та її автором:

1. «Комета прилітає»                                            А. Амадей Гофман

2. «Полліанна»                                                       Б. Елеонор Портер

3. «Лускунчик і Мишачий король»                     В. Туве Янсон

4. «Аліса в Країні Див»                                         Г. Льюїс Керролл

 

10. Установіть відповідність між назвою твору та художнім образом, що є у ньому:          

1.

 

2.

 

3.

 

4.

 

1. «Аліса в Країні Див»                            А. Іграшковий замок

2. «Комета прилітає»                                Б. Золотий ключик

3. «Пригоди Тома Соєра»                        В. Кардамонові пряники

4.  «Лускунчик і Мишачий король»        Г. Високий паркан

 

11. Установіть відповідність між назвою твору та персонажем:          

1.

 

2.

 

3.

 

4.

 

1. «Пригоди Тома Соєра»                          А. Мурашиний Лев

2. «Аліса в Країні Див»                              Б. Гекльберрі Фінн

3. «Капелюх чарівника»                             В. Дядечко Дросельмаєр

4. «Лускунчик та Мишачий король»         Г. Чеширський Кіт

 

12. Установіть відповідність між героєм та його характеристикою:          

1.  Гекльберрі Фінн                                                                                                                                                         2.  Мумі-мама

3.  Полліанна

4. Білий Кролик

А. «З-під солом’яного капелюшка виглядало гарне личко в ласто­винні – воно поверталося в різні боки, шукаючи когось очима…»;

Б. «…одягався в недоноски з плеча дорослих людей; одяг його всякої пори року цвів різнокольоровими плямами і звисав лах­міттям»;

В. Завжди поспішає, часто губить свої речі (рукавички, віяло) і усього боїться;

Г. Має м'яку вдачу там, де годиться проявляти м'якість, і торбинку, повну сухих вовняних шкарпеток, порошків від болю в животі й карамельок.

1.

 

2.

 

3.

 

4.

 

 

 

 

Завдання 13-14 відкритої форми. Дайте відповідь на запитання. Повна правильна відповідь оцінюється в 2 бали кожна. (Максимально за 13-14 завдання – 4 бали).

13. З якого твору дана ілюстрація? Визначте тему твору та автора.   C:\Users\User\Desktop\Шкільне життя\Онлайн-уроки\5 клас\01009cu4-deb7.jpg

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

14. Полліанна навчила жителів містечка грати в чудову гру – «гру в радість». Пограйте в цю гру в межах інших вивчених творів («Лускунчик і Мишачий король», «Пригоди Тома Соєра», «Комета прилітає», «Капелюх чарівника», «Аліса в Країні Див» (на вибір) ________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Максимальна кількість балів – 12. Успіхів у виконанні завдань!

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 3
Оцінки та відгуки
  1. Леус Наталія Леонтіївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Левченко Ірина Анатоліївна
    Дякую за гарну роботу. Дуже допомогли.
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Гордійчук Алла Григорівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
22 травня 2023
Переглядів
3636
Оцінка розробки
5.0 (3 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку