_______________________________________________
(Прізвище та ім’я учня)
Діагностувальна робота з української мови
(СПИСУВАННЯ)
Прочитай текст. Спиши, розкриваючи дужки та вставляючи потрібні букви.
Сьогодні в нас особливий день. Сьогодні ми святку(є,ї)мо День Матері. І я виріш(и,е)ла,що ми напиш(и,е)мо вітальну л(е,и)стівку нашій матусі. Адже цим ми зроб(и,е)мо приємно нашій рідненькій. Ти ма(є,ї)ш приділяти увагу своїй ненці! Коли дяку(ї,є)ш їй за все й серце почува(є,ї)ться краще.Як каже моя бабуся: «Посі(ї,є)ш вчинок-виросте звичка».І я вважаю,що це дуже х(а,о)роша звичка-робити приємно тим,хто тебе любить.Трохи уваги,краплю любові,щира усмішка,нев(е,и)личка листівка,телефо(н,нн)ий дзвінок і ти робиш в(е,и)лику справу-робиш щасливішою людину.
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Рівень______________________ Рівень__________________
(графічні навички письма) (орфографія та пунктуація)