Тема: Повторення про дієслово.
Мета: Закріпити знання і вміння про дієслово, як частину мови.
Хід уроку.
1.Емоційне налаштування «Імпульс потиску.»
Ставимо свої долоньки і своїм потиском передаємо імпульс гарного настрою.
Посміхаємося один одному, подумки побажаємо успіхів на цілий день. Для того, щоб працювати на уроці гарно і виконати всі завдання. Будьте старанні та уважні.
2.Бесіда.
Сьогодні у нас останній день зими. Завтра розпочинається яка пора року? Які зміни відбуваються в природі?
3.Повітряна тривога.
4.Слайд – відео.
Зараз переглянемо відео і дамо відповідь на запитання. Що роблять квіти?
5. Склали «Павутинку» зі слів.
Прочитаємо їх. Ви зараз запишете слово, яке вам найбільше сподобалося. Це і буде наша каліграфічна хвилинка.
На яке питання відповідають ці слова? До якої частини мови вони відносяться?
6.Отже,тема нашого уроку «Повторення про дієслово.» А мета: Закріпити знання і вміння про дієслово як частину мови.
7.Робота з правилом ( ст.98)
-читає учень
-читають учні самостійно
-робота зі слайдом.
8.Робота з підручником впр.270.
-читання вправи учнем, при цьому учні плескають в долоні при читанні дієслова.
-знаходимо, називаємо дієслова, треба їх записати за алфавітом
-у вас є підказка, записуємо самостійно
-тепер перевіремо.
9.Фізхвилинка.
10.Робота з підручником,впр.271.
Підведемо підсумок. Виконаємо вправу 271.Складемо кластер про дієслово. Це буде підсумок ваших знань про дієслово.
11.Домашнє завдання впр.273.
12.Самооцінювання.
У вас є сигнальні картки у виді сердечок жовтого та блакитного кольорів. Хто зрозумів матеріал і гадає, що він гарно працював на уроці показує блакитне сердечко. А в кого є питання, працював в неповну силу піднімає жовте сердечко.
Дякую за урок. Молодці.