Діагностувальна робота "Я живу на планеті Земля"

Про матеріал
У роботі пропонуються виконати різнорівневі завдання. Учні закріплюють знання про тварин та рослин рекордсменів, зорю Сонце, тривалість доби, тижня, року. глобус, знаходять визначення терміну "горизонт", працюють над визначенням сторін горизонту, сортують сміття, доповнюють речення про зміну дня і ночі, пір року, висловлюють власну думку щодо заходів для збереження докілля!
Зміст слайдів
Номер слайду 1

25 травня. Діагностувальна робота №12

Номер слайду 2

1. Як виглядає найбільша квітка ? а) б) в)

Номер слайду 3

2. Скільки є пір року ?а) 4б) 3 в) 12

Номер слайду 4

3. Сонце-цеа) супутникб) зоряв) планета

Номер слайду 5

4. Продовж рівність ..1 рік= місяців1 доба= год

Номер слайду 6

5. Глобус – це...а) модель Земліб) модель Сонцяв) модель Місяця

Номер слайду 7

6. Уявна лінія, що ніби відділяє небо від поверхні землі на відкритій місцевості – це .. а) захід б) масштаб в) горизонт

Номер слайду 8

7. Підпиши сторони горизонту. Північ, південь, схід, захід

Номер слайду 9

8 «Розсортуй» сміття у відповідні урни 1. 2. а) б) б) в) 3. 4. 5. г) д) Харчові відходи

Номер слайду 10

9. Доповни речення 1) Земля обертається навколо своєї _______ та навколо ____________. 2) Більша частина поверхні Землі вкрита ______.

Номер слайду 11

10. Дай відповідь на запитання. Що можна зробити для збереження довкілля?

pptx
Додано
31 травня 2023
Переглядів
537
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку