Діагностувальна робота з читання до теми «Прагнемо зрозуміти своїх предків».

Про матеріал
Вхідна діагностувальна робота з з читання (українська мова) для 4 класу НУШ відповідно до Типової освітньої програми колективу авторів під керівництвом О.Я.Савченко. Підходить для перевірки рівня сформованості компетенностей і визначення подальших напрямків корегування навчального процесу та подолання навчальних втрат.
Перегляд файлу

Дата ____________________ПІ_______________________________________________

Діагностична робота № 2. Перевіряю свої досягнення.

Підсумок за розділом «Прагнемо зрозуміти своїх предків»

  1. Які народи вважали творцем світу бога-Сонце? ____________________________

________________________________________________________________________

  1. У міфах яких народів створення світу пов’язують зі світовим деревом, світовим яйцем, Першоптахом? __________________________________________________

________________________________________________________________________

  1. Герої якого міфу піднялися у повітря? ____________________________________

________________________________________________________________________

  1. Завдяки чому міфи збереглися до наших днів? _____________________________

________________________________________________________________________

  1. Чому Дедал вирішив зробити пташині крила?______________________________

________________________________________________________________________
________________________________________________________________________

  1. Чому в міфах різних народів по-різному пояснюється створення світу?

________________________________________________________________________

________________________________________________________________________

________________________________________________________________________

  1. Чим оповідання відрізняються від міфів? _________________________________

_______________________________________________________________________

_______________________________________________________________________

  1. Кого з слов’янських богів ви вважаєте найважливішим і чому?

_______________________________________________________________________

________________________________________________________________________

________________________________________________________________________

________________________________________________________________________

  1. Пояснити, хто такі Ра, Дана, Лада ________________________________________

________________________________________________________________________

________________________________________________________________________

________________________________________________________________________

________________________________________________________________________

________________________________________________________________________

  1. Який міф тобі хотілося б розповісти рідним, до якого — зробити ілюстрацію?

________________________________________________________________________

________________________________________________________________________

________________________________________________________________________

_______________________________________________________________________

Самооцінка 

 

 

Навичка

Рівень

1

визначає фактичний зміст, тему, основну думку, пояснює причиново-наслідкові зв’язки сприйнятого на слух висловлення, уточнює інформацію, ставить доцільні запитання

 

3

аналізує прочитаний текст, висловлює й обґрунтовує власне ставлення щодо прочитаного, формулює висновки

 

4

переказує усно прочитаний/прослуханий твір з дотриманням логіки викладу та з творчим доповненням

 

5

будує зв’язні висловлювання (розповідь, опис, міркування, есе, діалог) в усній формі, володіє монологічною та діалогічною формами мовлення, дотримується правил культури спілкування

 

 

docx
Додано
13 листопада 2023
Переглядів
167
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку