Дата ____________________ПІ_______________________________________________
Діагностична робота № 2. Перевіряю свої досягнення.
Підсумок за розділом «Прагнемо зрозуміти своїх предків»
________________________________________________________________________
________________________________________________________________________
________________________________________________________________________
________________________________________________________________________
________________________________________________________________________
________________________________________________________________________
________________________________________________________________________
________________________________________________________________________
________________________________________________________________________
_______________________________________________________________________
_______________________________________________________________________
_______________________________________________________________________
________________________________________________________________________
________________________________________________________________________
________________________________________________________________________
________________________________________________________________________
________________________________________________________________________
________________________________________________________________________
________________________________________________________________________
________________________________________________________________________
________________________________________________________________________
________________________________________________________________________
________________________________________________________________________
_______________________________________________________________________
Самооцінка
|
Навичка |
Рівень |
1 |
визначає фактичний зміст, тему, основну думку, пояснює причиново-наслідкові зв’язки сприйнятого на слух висловлення, уточнює інформацію, ставить доцільні запитання |
|
3 |
аналізує прочитаний текст, висловлює й обґрунтовує власне ставлення щодо прочитаного, формулює висновки |
|
4 |
переказує усно прочитаний/прослуханий твір з дотриманням логіки викладу та з творчим доповненням |
|
5 |
будує зв’язні висловлювання (розповідь, опис, міркування, есе, діалог) в усній формі, володіє монологічною та діалогічною формами мовлення, дотримується правил культури спілкування |
|