Дата___________________________ ПІ_________________________________________
Діагностувальна робота з читання №3 за темою «Збагачуємося скарбами усної народної творчості»
А Заяче сало
Б Дев’ять братів-сіроманців
В Жаба боязкіша від вовка
Г Стоїть явір над водою
Д Хліб і срібло
______________________________________________________________________
__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
____________________________________________________________________________________________________________________________________________
Стоїть _________________________________ водою,
в __________________________________ похилився,
на ________________________________ пригодонька:
козак зажурився.
Не _________________________________, явороньку,
ще ж ти ______________________________________!
Не _________________________________, козаченьку,
ще ж ти ______________________________________!
Не рад _____________________________ хилитися —
вода ______________________________________ миє;
не рад ________________________________ журитися,
та ________________________________________ ниє!
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Самооцінка
|
Навичка |
Рівень |
1 |
визначає фактичний зміст, тему, основну думку, пояснює причиново-наслідкові зв’язки сприйнятого на слух висловлення, уточнює інформацію, ставить доцільні запитання |
|
3 |
аналізує прочитаний текст, висловлює й обґрунтовує власне ставлення щодо прочитаного, формулює висновки |
|
4 |
переказує усно прочитаний/прослуханий твір з дотриманням логіки викладу та з творчим доповненням |
|
5 |
будує зв’язні висловлювання (розповідь, опис, міркування, есе, діалог) в усній формі, володіє монологічною та діалогічною формами мовлення, дотримується правил культури спілкування |
|