Діагностувальна робота з читання за темою «Збагачуємося скарбами усної народної творчості»

Про матеріал
Вхідна діагностувальна робота з з читання (українська мова) для 4 класу НУШ відповідно до Типової освітньої програми колективу авторів під керівництвом О.Я.Савченко. Підходить для перевірки рівня сформованості компетенностей і визначення подальших напрямків корегування навчального процесу та подолання навчальних втрат.
Перегляд файлу

Дата___________________________ ПІ_________________________________________

 

Діагностувальна робота з читання №3 за темою «Збагачуємося скарбами усної народної творчості»

 

  1. Які твори є у розділі «Збагачуємося скарбами усної народної творчості»?

А  Заяче сало

Б  Дев’ять братів-сіроманців

В  Жаба боязкіша від вовка

Г  Стоїть явір над водою

Д  Хліб і срібло

 

  1. Назвою якого твору є прислів’я?

______________________________________________________________________

 

  1.  Що об’єднує твори, подані в цьому розділі?

__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

  1. Чим схожі байки й притчі?

__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

  1. Для чого народ склав казку «Заяче сало»? Що в ній засуджується?

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

  1. Як сталося, що вдовèні сини перетворилися на вовків? (казка «Дев’ять братів-сіроманців»)

__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

  1. Напиши улюблене прислів’я.

____________________________________________________________________________________________________________________________________________

 


  1. Відтвори пропущені слова.

Стоїть _________________________________ водою,

в __________________________________ похилився,

на ________________________________ пригодонька:

козак зажурився.

Не _________________________________, явороньку,

ще ж ти ______________________________________!

Не _________________________________, козаченьку,

ще ж ти ______________________________________!

Не рад _____________________________ хилитися —

вода ______________________________________ миє;

не рад ________________________________ журитися,

та ________________________________________ ниє!

 

  1. Що у прочитаному захопило, а що — здивувало?

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Самооцінка 

 

 

 

Навичка

Рівень

1

визначає фактичний зміст, тему, основну думку, пояснює причиново-наслідкові зв’язки сприйнятого на слух висловлення, уточнює інформацію, ставить доцільні запитання

 

3

аналізує прочитаний текст, висловлює й обґрунтовує власне ставлення щодо прочитаного, формулює висновки

 

4

переказує усно прочитаний/прослуханий твір з дотриманням логіки викладу та з творчим доповненням

 

5

будує зв’язні висловлювання (розповідь, опис, міркування, есе, діалог) в усній формі, володіє монологічною та діалогічною формами мовлення, дотримується правил культури спілкування

 

 

doc
Додано
13 листопада 2023
Переглядів
186
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку