Діагностувальна робота №1
____________________________________
1.Розв’яжи приклади письмово (в стовпчик).
2.Розв’яжи приклади з поясненням.
678 + 110 : 5 = 650 – 168 : 8 + 248 =
3.Розв’яжи рівняння.
х : 30 = 15 345 – с = 176
4.Розв’яжи задачу.
У 5 однакових банок поклали 35 кружечків ананасів, порівну в кожну. Скільки кружечків ананасів покладуть в 7 таких банок?
5.Побудуй прямокутник,довжина якого 6 см,а ширина вдвічі менша.
Знайди його периметр.
6.Запиши числа цифрами: триста тридцять три, чотириста п’ять,дев’ятсот вісімдесят.
Запиши як суму розрядних доданків кожне із чисел.
Самооцінювання
Мені було дуже легко. |
Мені була потрібна допомога. |
Мені було дуже складно. |
|
|
|
Характеристика результатів навчання
1 |
Читає, записує, утворює, порівнює числа, визначає розрядний склад числа |
1 |
2 |
Володіє навичками додавання і віднімання, множення і ділення чисел |
5 |
3 |
Читає та записує математичні вирази, зокрема зі змінною, знаходить їх значення; розв’язує рівняння, добирає розв’язок нерівності зі змінною |
6 |
4 |
Аналізує текст задачі, створює за потреби модель, обґрунтовує спосіб розв’язання, розв’язує задачу, прогнозує та перевіряє розв’язок |
2 |
5 |
Розпізнає, будує геометричні фігури, конструює об’єкти з геометричних фігур |
4 |
6 |
Використовує для вимірювання величини доцільні одиниці вимірювання, оперує величинами, користується вимірювальними приладами |
4 |