Діагностувальна робота
з математики
для 2 класу
І варіант
1.Обчисли вирази
76 – 48 16 – 8
14 – (12 – 3) (19 – 8) + 4
45 + 33 23 + 45
2. Розв’яжи задачу
Мама на зиму заготовила 14 кг цибулі, а моркви – на 7 кг менше. Скільки всього кг овочів заготовила мама?
Ц.-
М. -
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3. Порівняй
5 дм + 3 дм … 9 дм 40 + 3 …45
6 м … 3 м + 2 м 9 … 18 – 9
4.Виконай перетворення
3 дм 6 см = … см
8 м = …дм
28 см = …дм … см
5. Встав невідомий компонент та обчисли вирази.
50 - … = …
… + 50 = …
6. Знайди периметр трикутника
Результат діагностичної роботи
Як тобі було виконувати завдання? Познач + |
Мені було дуже легко. |
Мені була потрібна допомога вчителя. |
Мені було дуже складно. |
|
|
|
ВЧИТЕЛЬ: + + - має значні успіхи; + - демонструє помітний результат; V - досягає результату з допомогою вчителя; ! - потребує значної уваги і допомоги. |
|
Діагностувальна робота
з математики
для 2 класу
ІІ варіант
1.Обчисли вирази
58 – 34 14 – 7
18 – (14 – 6) (18 – 9) + 5
38 + 21 36 + 41
2. Розв’яжи задачу
Сергійко назбирав 15 наклейок, а Максим – на 5 наклейок більше. На скільки більше наклейок назбирав Максим, ніж Сергійко ?
С.-
М. -
|
|
|
|
|
|
|
|
|
. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3. Порівняй
20 + 7 …25 4 дм + 8 дм … 48 дм
8 … 16 – 7 9 м … 6 м + 2 м
4.Виконай перетворення
8 дм 3 см = … см
14 см = …дм … см
5 м = …дм
5. Встав невідомий компонент та обчисли вирази.
85 - … = …
… + 23 = …
6. Знайти периметр прямокутника
Результат діагностичної роботи
Як тобі було виконувати завдання? Познач + |
Мені було дуже легко. |
Мені була потрібна допомога вчителя. |
Мені було дуже складно. |
|
|
|
ВЧИТЕЛЬ: + + - має значні успіхи; + - демонструє помітний результат; V - досягає результату з допомогою вчителя; ! - потребує значної уваги і допомоги. |
|