Діагностувальна робота з математики
3 клас
Кейс компетентнісних завдань за темою
«Нумерація чисел у межах 1000»
Дата ___________________
Прізвище, ім’я _______________________
Андрійка дуже зацікавила історія Українського Козацтва. Мама з татом подарували йому на Покрову книжку про козаків. Крім історичних фактів, у книзі було багато різних цікавих завдань. А чи зможеш і ти їх розв’язати? Бажаю успіхів!!
Завдання 1.
До Війська Запорізького у різні дні приєдналось чотириста двадцять шість, сто тридцять, двісті вісім, триста козаків.
Запиши ці числа цифрами у порядку зростання.
___________________________________________________________
Козаки були дуже сучасним військом. Хоча вони також використовували і шаблі, але основними видами зброї були рушниця і пістоль. Кожен козак мав при собі порох та дріб для зарядження рушниці.
Встав пропущені числа у ряду, так ти допоможеш козакам Грицю Вернигорі та Устиму Кулішу порахувати пістолі та рушниці їхнього загону.
395 |
396 |
|
|
|
|
401 |
|
|
|
150 |
200 |
250 |
|
|
|
|
|
|
|
605 |
604 |
603 |
|
601 |
|
|
598 |
|
|
Порівняй кількість дробинок у різних козаків.
Постав між числами знак < , > , = .
5 сот. 3 дес. __ 5 сот. 5 дес.
4 сот. 6 од. __ 4 сот. 6 дес.
2 сот. __ 20 дес.
Завдання 2.
Щоб звільнити полонених побратимів, козаки мали непомітно проникнути до ворожого табору. Допоможи їм знайти вірний шлях.
Розв’яжи приклади, зафарбуй у таблиці клітинки з прикладами, які мають відповідь 14.
20 :10 7 = |
6 2 + 8 = |
5 · 7 - 22 = |
500-300-100= |
63 : 7 4 = |
100 – 86 : 1= |
24 : 3 + 54 : 9 = |
400+30+5= |
700 – 200+30= |
36 : (43 – 37) = |
16:2 + 36:4= |
8 7 – 6 7 = |
Завдання 3.
Козак-характерник міг руками ловити кулі. Під час тренувань козак зловив а 6 куль. Дізнайся точну кількість куль, якщо а = 4, а=6, а=9.
Завдання 4.
У арсеналі 4 загонів козаків було 20 гармат. Скільки гармат було у арсеналі 7 таких загонів козаків?
Запиши короткий запис і розв’яжи задачу.
Завдання 5 *.
Козаки були дуже розумними. Вони легко могли заплутати ворогів, і вигравали бій завдяки не тільки силі та майстерності, а й кмітливості.
Розв’яжи завдання від козаків. Розглянь уважно, поміркуй і запиши число за малюнком козака.
?
Відповідь: ____________
Самооцінка |
|
Завдання були легкими
|
|
Завдання були не зовсім легкі |
|
Не можу визначити, чи мені було легко, чи важко
|
|
Завдання були дуже важкі
|
|
Оцінювання результату діагностичної роботи
Характеристика результатів навчання |
№ завдання в роботі |
Рівень |
|
МАО1 |
Застосовує математику для розв’язання життєвих ситуацій |
|
|
МАО2 |
Розв’язує задачі з використанням різних стратегій |
|
|
МАО3 |
Аналізує дані, процес та результат розв’язання навчальних і практичних задач, критично їх оцінює |
|
|
МАО4.1 |
Класифікує, порівнює, узагальнює об’єкти |
|
|
МАО4.2 |
Встановлює кількість об’єктів, позначає результат лічби числом, порівнює числа |
|
|
МАО4.3 |
Здійснює обчислення усно та письмово |
|
|
МАО4.4 |
Орієнтується на площині та в просторі |
|
|
МАО4.5 |
Розпізнає геометричні фігури |
|
|
МАО4.6 |
Будує геометричні фігури, конструює |
|
|
МАО4.7 |
Вимірює величини |
|
|
МАО4.8 |
Працює з таблицями, схемами, графіками, діаграмами |
|
|