Діагностувальна робота з математики для 2 класу

Про матеріал

Діагностувальна робота з математики для учнів 2 класу. Містить два варіанти по 8 завдань у кожному.

Перегляд файлу

Діагностувальна робота  з математики  

2 клас

 «Таблиці множення і ділення» 

П.І._______________________________________

Варіант 1

  1. Встанови послідовність та встав пропущені числа:

4, 8, …, 16, …, …, 28, …, 36, …

 

  1. Заміни дію додавання дією множення та навпаки за зразком:

2 + 2 + 2 + 2 + 2 + 2 = 2 ∙ 6                    6 ∙ 2 = 6 + 6

8 + 8 + 8 = ____________                      4 ∙ 3 =_________

5 + 5 + 5 + 5 + 5 =          5 ∙ 4 =

 

  1. Порівняй вирази ( > , < , = )

9 + 9 + 9 + 9 … 9 ∙ 4                   4 ∙ 5 … 5 ∙ 4

3 ∙ 8 … 8+ 8 + 8 + 8                   6 + 6 + 6 … 3 ∙ 6

 

  1. Знайди значення виразів:

7 ∙ 5 + 35 =____                             50 – 6 ∙ 5 = _____

16 : 4 +24=                               80 – 40 : 8=

3 ∙ 8 – 20 = _____                          2 ∙ 9 + 5 ∙ 0 =_____

 

 

  1. Розв’яжи задачу: 

 

 У саду росте 5 груш, а яблунь – у 4 рази більше. Скільки всього груш і яблунь росте в саду?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1. Запиши пропущені числа:

 

30 : ___= 5      21 : ___= 7         32  :___=8      72 : ___= 8

 

 

 

 

 

 

 

 

  1. Накресли два відрізки: перший – довжиною 7 см, а другий –

в 2 рази довший від першого. Познач довжину кожного відрізка.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1. Катруся записала результати таблиці множення числа 3. Підкресли «зайві» числа.

                                            

 

6, 9, 8, 27, 12, 15, 18, 27, 21, 24, 26

 

 

 

      Мій настрій:                                                  Завдання для мене були:

C:\Users\Таня\Desktop\1532766628.jpg     

                                                                 Дуже легкі                     

                                                                            Легкі

                                                                             Не знаю 

                                                                             Складні

                                                                                                               Дуже складні        

 

 

 Оцінювання:

++   має значні успіхи;

+     демонструє помітний прогрес;

V    досягає результату з допомогою вчителя;                    

!     ще потребує уваги і допомоги.                                              

 

 

 

 

 

 

 

Діагностувальна робота  з математики  

2 клас

 «Таблиці множення і ділення» 

П.І._______________________________________

Варіант 2

  1. Встанови послідовність та встав пропущені числа:

5, 10, …, 20, …, …, 35, …, 45, …

 

  1. Заміни дію додавання дією множення та навпаки за зразком:

2 + 2 + 2 + 2 + 2 = 2 ∙ 5                          7 ∙ 2 = 7 + 7

6 + 6 + 6 = ____________                    9 ∙ 3 =_________

8 + 8 + 8 + 8 + 8 =          6 ∙ 4 =

 

  1. Порівняй вирази ( > , < , = )

7 + 7 + 7 + 7 … 7 ∙ 4                   4 ∙ 7 … 7 ∙ 4

3 ∙ 5 … 5+ 5 + 5 + 5                   8 + 8 + 8… 3 ∙ 7

 

  1. Знайди значення виразів:

6 ∙ 5 + 30 =____                             50 – 5 ∙ 5 = _____

20 : 4 +34=                               80 – 45 : 9=

4 ∙ 8 – 20 = _____                          3 ∙ 7 + 6 ∙ 0 =_____

 

 

  1. Розв’яжи задачу: 

 

 У саду росте 5 черешень, а вишень – у 6 разів більше. Скільки всього черешень і вишень росте в саду?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1. Запиши пропущені числа:

 

40 : ___= 8      21 : ___= 3         36  :___=6      63 : ___= 7

 

 

 

 

 

 

 

 

  1. Накресли два відрізки: перший – довжиною 3 см, а другий –

у 3 рази довший від першого. Познач довжину кожного відрізка.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1. Катруся записала результати таблиці множення числа 4. Підкресли «зайві» числа.

                                            

 

6, 12, 8, 4, 26, 16, 20, 28, 24, 32, 36

 

 

 

      Мій настрій:                                                                      Завдання для мене були:

C:\Users\Таня\Desktop\1532766628.jpg     

                                                                 Дуже легкі                     

                                                                            Легкі

                                                                             Не знаю 

                                                                             Складні

                                                                                                               Дуже складні        

 

 

 Оцінювання:

++   має значні успіхи;

+     демонструє помітний прогрес;

V    досягає результату з допомогою вчителя;                    

!     ще потребує уваги і допомоги.                                              

 

 

 

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Математика, Матеріали до уроків
НУШ
Додано
22 травня 2023
Переглядів
359
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку