Діагностувальна робота з математики для учнів 2 класу. Містить два варіанти по 8 завдань у кожному.
Діагностувальна робота з математики
2 клас
«Таблиці множення і ділення»
П.І._______________________________________
Варіант 1
4, 8, …, 16, …, …, 28, …, 36, …
2 + 2 + 2 + 2 + 2 + 2 = 2 ∙ 6 6 ∙ 2 = 6 + 6
8 + 8 + 8 = ____________ 4 ∙ 3 =_________
5 + 5 + 5 + 5 + 5 = 5 ∙ 4 =
9 + 9 + 9 + 9 … 9 ∙ 4 4 ∙ 5 … 5 ∙ 4
3 ∙ 8 … 8+ 8 + 8 + 8 6 + 6 + 6 … 3 ∙ 6
7 ∙ 5 + 35 =____ 50 – 6 ∙ 5 = _____
16 : 4 +24= 80 – 40 : 8=
3 ∙ 8 – 20 = _____ 2 ∙ 9 + 5 ∙ 0 =_____
У саду росте 5 груш, а яблунь – у 4 рази більше. Скільки всього груш і яблунь росте в саду?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
30 : ___= 5 21 : ___= 7 32 :___=8 72 : ___= 8
в 2 рази довший від першого. Познач довжину кожного відрізка.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6, 9, 8, 27, 12, 15, 18, 27, 21, 24, 26
Мій настрій: Завдання для мене були:
Дуже легкі
Легкі
Не знаю
Складні
Дуже складні
Оцінювання:
++ має значні успіхи;
+ демонструє помітний прогрес;
V досягає результату з допомогою вчителя;
! ще потребує уваги і допомоги.
Діагностувальна робота з математики
2 клас
«Таблиці множення і ділення»
П.І._______________________________________
Варіант 2
5, 10, …, 20, …, …, 35, …, 45, …
2 + 2 + 2 + 2 + 2 = 2 ∙ 5 7 ∙ 2 = 7 + 7
6 + 6 + 6 = ____________ 9 ∙ 3 =_________
8 + 8 + 8 + 8 + 8 = 6 ∙ 4 =
7 + 7 + 7 + 7 … 7 ∙ 4 4 ∙ 7 … 7 ∙ 4
3 ∙ 5 … 5+ 5 + 5 + 5 8 + 8 + 8… 3 ∙ 7
6 ∙ 5 + 30 =____ 50 – 5 ∙ 5 = _____
20 : 4 +34= 80 – 45 : 9=
4 ∙ 8 – 20 = _____ 3 ∙ 7 + 6 ∙ 0 =_____
У саду росте 5 черешень, а вишень – у 6 разів більше. Скільки всього черешень і вишень росте в саду?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
40 : ___= 8 21 : ___= 3 36 :___=6 63 : ___= 7
у 3 рази довший від першого. Познач довжину кожного відрізка.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6, 12, 8, 4, 26, 16, 20, 28, 24, 32, 36
Мій настрій: Завдання для мене були:
Дуже легкі
Легкі
Не знаю
Складні
Дуже складні
Оцінювання:
++ має значні успіхи;
+ демонструє помітний прогрес;
V досягає результату з допомогою вчителя;
! ще потребує уваги і допомоги.