Діагностувальна робота з математики №4

Про матеріал
Діагностувальна робота містить задачу на знаходження третього доданка, порівняння іменованих чисел, обчислення виразів на порядок дій та завдання на знаходження периметра прямокутника.
Перегляд файлу

Діагностична робота з математики №4     2 клас

Прізвище, ім’я ___________________________________________________________

                                                                                                                                 

1. Розв’яжи задачу(можна двома способами), записавши коротку умову та схему.

У трьох різних  коробках лежить 100 ялинкових прикрас. У першій коробці 18іграшок, у другій – 42 іграшки, а решта – у третій коробці. Скільки іграшок у третій коробці? (запиши коротку умову, схему і розв’язання задачі)

     

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 2.Порівняй та постав знаки < > =

 

 

1

2

-

9

*

1

2

+

7

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

8

+

6

*

9

+

7

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1

5

-

7

*

8

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5

+

9

*

6

+

6

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 3.Порівняй іменовані числа:

 

2

3

см

 

3

2

см

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4

м

 

4

см

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1

7

см

 

1

дм

7

см

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4.Знайди значення виразів.

 

2

4

+

3

4

=

 

 

 

 

 

 

2

2

+

(

1

5

+

1

2

)

=

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

8

0

+

6

-

8

=

 

 

 

 

 

9

6

-

3

0

=

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

7

6

-

4

5

=

 

 

 

 

 

 

6

4

-

(

2

3

+

7

)

=

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5.Знайди периметр прямокутника зі сторонами 3см і 8см.

*Накресли цей прямокутник, підпиши сторони.

 

 

Р

=

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Результат діагностичної роботи

Самоаналіз. Оціни себе ( постав позначку V)

 

Мені було дуже легко

Мені було потрібна допомога вчителя чи однокласників

Мені було дуже важко

Оцінка

вчителя

1.Розв’язування задачі

Коротка умова

Схема

Розв’язування різними способами

 

 

 

 

Порівняння  (< > =)

 

 

 

 

Порівняня іменованих чисел

 

 

 

 

Знаходження значення виразів

 

 

 

 

Знаходження периметра прямокутника та креслення прямокутника

 

 

 

 

Оцінка вчителя

++має значні успіхи;

+демонструє помітний прогрес;

V -  досягає результату з допомогою вчителя;

!потребує значної уваги і допомоги.

 

 

docx
Пов’язані теми
Математика, 2 клас, Контрольні роботи
НУШ
Додано
7 січня
Переглядів
45
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку