Діагностична робота з математики №4 2 клас
Прізвище, ім’я ___________________________________________________________
1. Розв’яжи задачу(можна двома способами), записавши коротку умову та схему.
У трьох різних коробках лежить 100 ялинкових прикрас. У першій коробці 18іграшок, у другій – 42 іграшки, а решта – у третій коробці. Скільки іграшок у третій коробці? (запиши коротку умову, схему і розв’язання задачі)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2.Порівняй та постав знаки < > =
|
1 |
2 |
- |
9 |
* |
1 |
2 |
+ |
7 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
8 |
+ |
6 |
* |
9 |
+ |
7 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
5 |
- |
7 |
* |
8 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5 |
+ |
9 |
* |
6 |
+ |
6 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3.Порівняй іменовані числа:
2 |
3 |
см |
|
3 |
2 |
см |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4 |
м |
|
4 |
см |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
7 |
см |
|
1 |
дм |
7 |
см |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4.Знайди значення виразів.
|
2 |
4 |
+ |
3 |
4 |
= |
|
|
|
|
|
|
2 |
2 |
+ |
( |
1 |
5 |
+ |
1 |
2 |
) |
= |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
8 |
0 |
+ |
6 |
- |
8 |
= |
|
|
|
|
|
9 |
6 |
- |
3 |
0 |
= |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7 |
6 |
- |
4 |
5 |
= |
|
|
|
|
|
|
6 |
4 |
- |
( |
2 |
3 |
+ |
7 |
) |
= |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5.Знайди периметр прямокутника зі сторонами 3см і 8см.
*Накресли цей прямокутник, підпиши сторони.
|
Р |
= |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Результат діагностичної роботи
Самоаналіз. Оціни себе ( постав позначку V) |
||||||
|
Мені було дуже легко |
Мені було потрібна допомога вчителя чи однокласників |
Мені було дуже важко |
Оцінка вчителя |
||
1.Розв’язування задачі Коротка умова Схема Розв’язування різними способами |
|
|
|
|
||
Порівняння (< > =) |
|
|
|
|
||
Порівняня іменованих чисел |
|
|
|
|
||
Знаходження значення виразів |
|
|
|
|
||
Знаходження периметра прямокутника та креслення прямокутника |
|
|
|
|
||
Оцінка вчителя |
||||||
++ – має значні успіхи; + – демонструє помітний прогрес; V - досягає результату з допомогою вчителя; ! – потребує значної уваги і допомоги. |
|
|||||