Математика
(4 год на тиждень/140 год на рік)
Відповідно до Державного стандарту початкової освіти
затвердженого постановою Кабінету Міністрів України
21 лютого 2018р. №87 (зі змінами, внесеними згідно постановою Кабінету Міністрів України від 24 липня 2019 р. №668),
Типової освітньої програми ( Наказ МОН України від 12.08.2022 № 743) розробленої під керівництвом Савченко О. Я.
Підручник авторів Наталія Листопад
|
Тема уроку |
Дата |
Прим. |
|
Вступ. Повторення вивченого матеріалу. Лічба в межах 10. Додавання і віднімання в межах 10. Пряма, відрізок, промінь ( № 1-7) |
02.09 |
|
|
Повторення вивченого матеріалу. Обчислення значень виразів. Розв’язування задач. Криві, ламані, замкнені лінії (№ 8-14) |
03.09 |
|
|
Повторення вивченого матеріалу. Лічба предметів. Порівняння чисел. Додавання і віднімання в межах 10. (15-21) |
05.09 |
|
|
Повторення вивченого матеріалу. Складання і обчислення виразів. Розпізнавання геометричних фігур. Розв’язування задач.(№ 22-28) |
06.09 |
|
|
Повторення вивченого матеріалу. Лічба в межах 20. Нумерація чисел 10-20. Порівняння чисел. Вимірювання довжини предметів (№ 29-37) |
09.09 |
|
|
Повторення вивченого матеріалу. Нумерація чисел в межах 100. Розкладання чисел на розрядні доданки. Розв’язування задач. (№ 38-44) |
10.09 |
|
|
Повторення вивченого матеріалу. Лічба в межах 100. Попереднє і наступне число. Розв’язування задач і їх порівняння (№ 45-51) |
12.09 |
|
|
Повторення вивченого матеріалу. Письмова нумерація чисел в межах 100. Дії з іменованими числами. Розв’язування задач. (№ 52-62) |
13.09 |
|
|
Діагностувальна робота № 1 з теми «Повторення вивченого в 1 класі» |
16.09 |
|
Додавання і віднімання одноцифрових чисел |
|||
|
Додавання чисел 2-9 до 9 з переходом через десяток. Розв’язування задач. Об’ємні геометричні фігури (№ 71-79) |
17.09 |
|
|
Додавання чисел 3-9 до 8 з переходом через десяток. Розв’язування задач. (№ 80-87) |
19.09 |
|
|
Закріплення вивчених випадків додавання з переходом через десяток. Складання і обчислення виразів. Розв’язування задач та їх порівняння. (№ 88-94) |
20.09 |
|
|
Закріплення вивчених випадків додавання з переходом через десяток. Порівняння маси тіл. Розв’язування задач. (№ 95-100) |
23.09 |
|
|
Додавання чисел 4-9 до 7 з переходом через десяток. Розв’язування задач. (№ 101-110) |
24.09 |
|
|
Додавання чисел 5-9 до 6 з переходом через десяток. Обчислення значень виразів на дві дії. Розв’язування задач. (№ 111-118) |
26.09 |
|
|
Додавання одноцифрових чисел із переходом через десяток. Розв’язування задач. Об’ємні геометричні фігури. (№ 119-126) |
27.09 |
|
|
Додавання одноцифрових чисел із переходом через десяток. Обчислення значень виразів на дві дії. Розв’язування задач. (№ 127-133) |
30.09 |
|
|
Додавання одноцифрових чисел із переходом через десяток. Визначення часу за годинником. Розв’язування задач. (№ 134-140) |
01.10 |
|
|
Способи віднімання від 11 одноцифрових чисел із переходом через десяток. Розв’язування задач із двома запитаннями. (№ 141-149) |
03.10 |
|
|
Способи віднімання від 11 одноцифрових чисел із переходом через десяток. Розв’язування задач (№ 150-158) |
04.10 |
|
|
Способи віднімання від 12 одноцифрових чисел із переходом через десяток. Розв’язування задач (№ 159-168) |
07.10 |
|
|
Способи віднімання від 12 одноцифрових чисел із переходом через десяток. Розв’язування задач. (№ 169-175) |
08.10 |
|
|
Віднімання від 13 одноцифрових чисел із переходом через десяток. Розв’язування задач за поданим планом. (№ 176-186) |
10.10 |
|
|
Віднімання від 14 одноцифрових чисел із переходом через десяток. Розв’язування задач. (№ 187-196) |
11.10 |
|
|
Віднімання від 15 одноцифрових чисел із переходом через десяток. Розв’язування задач. (№ 197-206) |
14.10 |
|
|
Віднімання від 16 одноцифрових чисел із переходом через десяток. Розв’язування задач. Визначення часу за годинником. (№ 207-213) |
15.10 |
|
|
Віднімання від 17 одноцифрових чисел із переходом через десяток. Дії з іменованими числами. Розв’язування задач. Поділ трикутника відрізком на частини. ( № 214-223) |
17.10 |
|
|
Віднімання від 18 одноцифрових чисел із переходом через десяток. Розв’язування задач. Поділ квадрата відрізком на частини. (№ 224-232) |
18.10 |
|
|
Додавання і віднімання одноцифрових чисел із переходом через десяток. Складання і розв’язування задач. Обчислення довжини ламаної лінії. (№ 233-239) |
21.10 |
|
|
Діагностувальна робота №2 "Додавання та віднімання одноцифрових чисел" |
22.10 |
|
Додавання і віднімання двоцифрових чисел |
|||
|
Лічба десятками. Додавання і віднімання розрядних чисел. Взаємозв’язок дій додавання і віднімання. Розв’язування задач. Обчислення довжини ламаної лінії (№ 240-249) |
24.10 |
|
|
Попереднє і наступне числа. Додавання й віднімання 1. Порівняння виразу і числа. Розв’язування задач. Робота з геометричним матеріалом. (№ 250-261) |
25.10 |
|
|
Периметр багатокутника. Робота з геометричним матеріалом. Обчислення значень виразів. Розв’язування задач.(№ 262-270) |
04.11 |
|
|
Вирази із дужками. Розв’язування задач. Складання виразу до задач. (№ 271-277) |
05.11 |
|
|
Способи читання виразів із дужками. Обчислення значень виразів із дужками. Розв’язування задач.(№ 278-284) |
07.11 |
|
|
Додавання і віднімання виду 32+4, 28-5. Обчислення значень виразів із дужками. Розв’язування задач.(№ 285-292) |
08.11 |
|
|
Додавання виду 34+20, 30+15. Складання і обчислення виразів. Розв’язування задач. (№ 293-300) |
11.11 |
|
|
Віднімання двоцифрових чисел виду 65-20. Складання і розв’язування задач. (№ 301-308) |
12.11 |
|
|
Додавання двоцифрових чисел виду 25+43. Розв’язування задач. (№ 309-316) |
14.11 |
|
|
Календар осінніх місяців. Складання і обчислення виразів. Розв’язування задач. (№ 317-324) |
15.11 |
|
|
Віднімання двоцифрових чисел виду 34-21. Складання і обчислення виразів. Розв’язування задач. Визначення часу за годинником. (№ 325-334) |
18.11 |
|
|
Додавання та віднімання двоцифрових чисел без переходу через десяток. Поділ трикутників на фігури двома відрізками. Розв’язування задач. (№ 335-343) |
19.11 |
|
|
Доповнення чисел до 10. Додавання двоцифрових чисел виду 26+4. Розв’язування задач. Визначення часу за годинником. (№ 344-352) |
21.11 |
|
|
Діагностувальна робота №3 "Додавання і віднімання двоцифрових чисел з переходом через десяток" |
22.11 |
|
|
Віднімання виду 40-3. Поділ трикутників на фігури двома відрізками. Розв’язування задач. (№ 353-360) |
25.11 |
|
|
Додавання та віднімання двоцифрових чисел. Порівняння виразу і числа. Розв’язування задач з двома запитаннями.(№ 361-369) |
26.11 |
|
|
Додавання виду 38+4. Розв’язування задач. Обчислення довжини ламаної лінії. (№ 370-378) |
28.11 |
|
|
Додавання виду 46+5. Додавання суми до числа. Розв’язування задач. Розпізнавання геометричних фігур. Обчислення периметра трикутника. (№ 379- 387) |
29.11 |
|
|
Міліметр. Вимірювання довжини предметів та відрізків. Обчислення виразів зручним способом. Розв’язування задач. (№ 388-399) |
02.12 |
|
|
Віднімання виду 34-6. Вимірювання довжини предметів. Розв’язування задач. (№ 400-407) |
03.12 |
|
|
Додавання та віднімання двоцифрових чисел. Складання задачі за виразом. Обчислення периметра чотирикутника. (№ 408-416) |
05.12 |
|
|
Додавання двоцифрових чисел виду 38+25. Дії з іменованими числами. Розв’язування задач. (№ 417-425) |
06.12 |
|
|
Додавання і віднімання двоцифрових чисел. Вимірювання розмірів предметів. Розв’язування задач ( № 426-432) |
09.12 |
|
|
Додавання двоцифрових чисел виду 43+27. Обчислення виразів зручним способом. Визначення вартості покупок. ( № 433-441) |
10.12 |
|
|
Прямий кут. Розпізнавання геометричних фігур. Розв’язування задач. (№ 442-449) |
12.12 |
|
|
Доба. Визначення часу за годинником. Розв’язування задач на час. (№ 450-458) |
13.12 |
|
|
Віднімання двоцифрових чисел виду 83-46. Складання і розв’язування задач. ( № 459-466) |
16.12 |
|
|
Побудова прямого кута. Обчислення значень виразів. Розв’язування задач. (№ 467-474) |
17.12 |
|
|
Прямокутник. Віднімання виду 70-46. Визначення ціни предметів. Розв’язування задач двома способами. (№ 475-483) |
19.12 |
|
|
Діагностувальна робота №4 "Додавання та віднімання двоцифрових чисел в межах 100" |
20.12 |
|
|
|
|
|
|
Центнер. Дії з іменованими числами. Порівняння іменованих чисел. Розпізнавання геометричних фігур. Розв’язування задач. (№ 484-491) |
|
|
|
Квадрат. Порівняння виразу та числа. Розв’язування задач двома способами. (№ 492-500) |
|
|
|
Календар зимових місяців. Визначення вартості замовлення. Розв’язування задач. (№ 501-504) |
|
|
|
Календар. Розв’язування задач. (№ 505-507) |
|
|
Множення та ділення |
|||
|
Дія множення. Знак множення. Розв’язування задач (№ 508-515) |
|
|
|
Назви компонентів і результату дії множення. Обчислення виразів. Розв’язування задач (№ 516-523) |
|
|
|
Перевірка множення додаванням. Розв’язування задач на множення. Порівняння виразу і числа. Розпізнавання геометричних фігур (№ 524-533) |
|
|
|
Складання таблиці множення числа 2. Розв’язування задач на множення. Обчислення периметра фігур (№ 534-542) |
|
|
|
Закріплення таблиці множення числа 2. Обчислення значень виразів на дві дії. Розв’язування задач (№ 543-550 |
|
|
|
Складання таблиці множення на 2. Переставна властивість множення. Розв’язування задач на множення (№ 551— 555) |
|
|
|
Таблиця множення на 2. Переставна властивість множення. Розв’язування задач на множення (556-559) |
|
|
|
Закріплення вивченого матеріалу. Спрощення виразів. Прямокутник. Розв’язування задач (№ 560-570) |
|
|
|
Складання таблиці множення числа 3. Обчислення довжини ламаної лінії. Розв’язування задач (№ 571-578) |
|
|
|
Закріплення таблиці множення числа 3. Обчислення значень виразів на дві дії. Розв’язування задач (№ 579-586) |
|
|
|
Складання прикладів на множення. Розв’язування задач. Обчислення периметра п’ятикутника (№ 587-596) |
|
|
|
Закріплення вивченого матеріалу. Побудова відрізка. Складання і розв’язування задач (№ 597-603) |
|
|
|
Закріплення вивчених випадків множення. Спрощення і обчислення виразів. Розв’язування і порівняння задач (№ 604-611) |
|
|
|
Діагностувальна робота з перевірки навички усних обчислень |
|
|
|
|||
|
Дія ділення. Знак ділення. Перевірка результату ділення дією множення. Розв’язування задач (№ 612-615) |
|
|
|
Перевірка результату ділення дією множення. Розв’язування задач (№ 616-619) |
|
|
|
Назви компонентів і результату дії ділення. Складання і обчислення виразів. Розв’язування задач (№ 620-627) |
|
|
|
Зв’язок дій множення і ділення. Складання таблиці ділення на 2. Розв’язування задач (№ 628-636) |
|
|
|
Закріплення вивчених таблиць множення і ділення. Розв’язування задач на ділення на рівні частини (№ 637- 640) |
|
|
|
Розв’язування задач на ділення на рівні частини (№ 641- 644) |
|
|
|
Розв’язування вправ і задач на засвоєння вивчених таблиць множення і ділення. Обчислення периметра трикутника (№ 645-651) |
|
|
|
Складання таблиці ділення на 3. Побудова відрізка. Обчислення значень виразів на дві дії. Розв’язування задач (№ 652-657) |
|
|
|
Таблиця ділення на 3.Обчислення значень виразів на дві дії. Розв’язування задач (№ 658-661). |
|
|
|
Закріплення вивчених таблиць множення і ділення. Складання і обчислення виразів. Розв’язування задач (№ 662- 669) |
|
|
|
Закріплення вивчених таблиць множення і ділення. Розв’язування задач на ділення на вміщення. Визначення часу за годинником (№ 670-677) |
|
|
|
Закріплення вивчених таблиць множення і ділення. Обчислення довжин ламаних ліній. Розв’язування і порівняння задач (№ 678-684). |
|
|
|
Знаходження значень виразів на дії різного ступеня. Дії з іменованими числами. Розв’язування задач (№ 685-692). |
|
|
|
Знаходження значень виразів на дії різного ступеня. Порівняння виразу і числа. Перетворення іменованих чисел Розв’язування і порівняння задач (№ 693-698). |
|
|
|
Порівняння виразу і числа. Перетворення іменованих чисел (№ 699-700) |
|
|
|
Складання таблиці множення числа 4. Знаходження Значень виразів на дії різного ступеня. Порівняння виразу і числа. Побудова відрізка. Розв’язування задач (№ 701- 710) |
|
|
|
Складання таблиці множення на 4. Знаходження значень виразів на дії різного ступеня. Розв’язування задач (№ 711-719) |
|
|
|
Складання за схемою добутків з множником 4 і частки з дільником 4. Порядок виконання дій у виразах на дві дії. Розв’язування задач (№ 720-724). |
|
|
|
Порядок виконання дій у виразах на дві дії. Розв’язування задач (№ 725-729). |
|
|
|
Закріплення вивчених таблиць множення і ділення. Розв’язування задач на кратне порівняння чисел (№ 730- 734) |
|
|
|
Розв’язування задач на кратне порівняння чисел (№ 735- 737) |
|
|
|
Діагностувальна робота |
|
|
|
|||
|
Складання за схемою добутків з першим множником 5. Розв’язування задач. Визначення часу за годинником (№ 738-747) |
|
|
|
Обчислення добутків за таблицею множення. Порівняння виразу і числа. Розв’язування задач (№ 748-752) |
|
|
|
Порівняння виразу і числа. Розв’язування задач (№ 753-757) |
|
|
|
Визначення часу за годинником. Хвилина. Розв’язування вправ і задач на засвоєння вивчених таблиць множення і ділення (№ 758-766) |
|
|
|
Складання за схемою добутків з множником 5 і частки з дільником 5. Складання і розв’язування задач. Визначення часу за годинником (№ 767-774) |
|
|
|
Буквені вирази. Складання добутків і обчислення їх значень за таблицею. Розв’язування задач (№ 775-779) |
|
|
|
Буквені вирази. Складання добутків і обчислення їх значень за таблицею.Розв’язування задач (№ 780-782) |
|
|
|
Обчислення значень буквених виразів. Визначення часу за годинником. Розв’язування задач (№ 783-790) |
|
|
|
Складання за схемою добутків з першим множником 6. Розв’язування задач. Творча робота над задачею (№ 791- 799) |
|
|
|
Розв’язування вправ і задач на засвоєння вивчених таблиць множення і ділення. Визначення часу за годинником (№ 800-807) |
|
|
|
Розв’язування вправ і задач на засвоєння вивчених таблиць множення і ділення. Визначення часу за годинником (№ 800-807) |
|
|
|
Складання за схемою добутків з множником 6 і частки з дільником 6. Обчислення значень буквених виразів. Складання і розв’язування задач (№ 808-816) |
|
|
|
Коло і круг. Складання часток за схемами і обчислення їх значень. Порівняння виразу і числа. Розв’язування задач (№817-825) |
|
|
|
Складання за схемою добутків з першим множником 7. Складання і розв’язування задач. Обчислення периметра прямокутника (№ 826-829) |
|
|
|
Складання за схемою добутків з першим множником 7. Складання і розв’язування задач. (№ 830-834). |
|
|
|
Способи обчислення периметра прямокутника. Дії з іменованими числами. Розв’язування задач (№ 835-843) |
|
|
|
Складання за схемою добутків з множником 7 і частки з дільником 7. Периметр квадрата. Розв’язування задач (№ 844-852) |
|
|
|
Знаходження невідомого множника. Відновлення рівностей. Розв’язування і порівняння задач (№ 853-860) |
|
|
|
Складання за схемою добутків з першим множником 8. Дії з іменованими числами. Побудова прямокутників на папері в клітинку. Розв’язування задач (№ 861-870) |
|
|
|
Розв’язування вправ і задач на засвоєння вивчених таблиць множення і ділення.(№ 871-884). |
|
|
|
Розв’язування вправ і задач на засвоєння вивчених таблиць множення і ділення. Обчислення периметра прямокутника (№ 885-880) |
|
|
|
Діагностувальна робота |
|
|
|
|||
|
Складання за схемою добутків з множником 8 і частки з дільником 8. Відновлення рівностей. Розв’язування задач (№ 881-889). |
|
|
|
Знаходження невідомого дільника. Відновлення рівностей. Розв’язування задач (№ 890-897). |
|
|
|
Складання за схемою добутків з першим множником 9. Побудова квадрата. Розв’язування задач (№ 898-907). |
|
|
|
Робота з узагальненою таблицею множення. Відновлення рівностей. Розв’язування задач (№ 908-915). |
|
|
|
Складання за схемою добутків з множником 9 і частки з дільником 9. Розв’язування задач. Робота з діаграмою (№ 916-924). |
|
|
|
Знаходження невідомого діленого. Обчислення значень буквених виразів. Розв’язування задач (№ 925-933). |
|
|
|
Множення з числами 1 і 0. Обчислення значень виразів на дві дії. Розв’язування задач. Обчислення периметра прямокутника (№ 934-942). |
|
|
|
Ділення на 1 і ділення рівних чисел. Обчислення значень буквених виразів. Обчислення периметра прямокутника. Розв’язування задач (№ 943-951) |
|
|
|
Ділення числа 0. Неможливість ділення на 0. Обчислення значень виразів на дві дії. Обчислення периметра квадрата. Розв’язування задач (№ 952-960) |
|
|
|
Множення і ділення чисел на 10. Дії з іменованими числами. Обчислення периметра прямокутника. Розв’язування задач (№ 961-972) |
|
|
|
Діагностувальна робота |
|
|
|
|||
|
Повторення вивчених випадків додавання і віднімання двоцифрових чисел (№ 981-986). |
|
|
|
Повторення вивчених випадків множення (№ 987-989). |
|
|
|
Повторення вивчених випадків ділення (№‘990-993). |
|
|
|
Одиниці вимірювання величин. Дії з іменованими числами. Визначення часу за годинником (№ 994-998). |
|
|
|
Календар весняних місяців. Складання і розв’язування задач (№ 999-1001). |
|
|
|
Складання і розв’язування задач (№ 1002-1003). Підсумковий урок за рік |
|
|
|