календарно-тематичне планування уроків математики у 2 класі за підручником Н.Листопад (навчальна програма Савченко)

Про матеріал
календарно-тематичне планування уроків математики у 2 класі за програмою Савченко нового Державного стандарту початкової освіти НУШ стане в нагоді вчителям початкових класів,студентам педагогічних ВУЗів та молодим вчителям.
Перегляд файлу

Математика

(4 год на тиждень/140 год на рік)

Відповідно до Державного стандарту початкової освіти

затвердженого постановою Кабінету Міністрів України

21 лютого 2018р. №87 (зі змінами, внесеними згідно постановою Кабінету Міністрів України від 24 липня 2019 р. №668),

Типової освітньої програми  ( Наказ МОН України від 12.08.2022 № 743) розробленої під керівництвом Савченко О. Я.

Підручник авторів Наталія Листопад

 

Тема уроку

Дата

Прим.

  1.        

Вступ. Повторення вивченого матеріалу. Лічба в межах 10. Додавання і віднімання в межах 10. Пряма, відрізок, промінь ( № 1-7)

02.09

 

  1.        

Повторення вивченого матеріалу. Обчислення значень виразів. Розв’язування задач. Криві, ламані, замкнені лінії (№ 8-14)

03.09

 

  1.        

Повторення вивченого матеріалу. Лічба предметів. Порівняння чисел. Додавання і віднімання в межах 10. (15-21)

05.09

 

  1.        

Повторення вивченого матеріалу. Складання і обчислення виразів. Розпізнавання геометричних фігур. Розв’язування задач.(№ 22-28)

06.09

 

  1.        

Повторення вивченого матеріалу. Лічба в межах 20. Нумерація чисел 10-20. Порівняння чисел. Вимірювання довжини предметів (№ 29-37)

09.09

 

  1.        

Повторення вивченого матеріалу. Нумерація чисел в межах 100. Розкладання чисел на розрядні доданки. Розв’язування задач. (№ 38-44)

10.09

 

  1.        

Повторення вивченого матеріалу. Лічба в межах 100. Попереднє і наступне число. Розв’язування задач і їх порівняння (№ 45-51)

12.09

 

  1.        

Повторення вивченого матеріалу. Письмова нумерація чисел в межах 100. Дії з іменованими числами. Розв’язування задач. (№ 52-62)

13.09

 

  1.        

Діагностувальна  робота  № 1 з теми «Повторення вивченого в 1 класі»

16.09

 

Додавання і віднімання одноцифрових чисел

  1.    

Додавання чисел 2-9 до 9 з переходом через десяток. Розв’язування задач. Об’ємні геометричні фігури (№ 71-79)

17.09

 

  1.    

Додавання чисел 3-9 до 8 з переходом через десяток. Розв’язування задач. (№ 80-87)

19.09

 

  1.    

Закріплення вивчених випадків додавання з переходом через десяток. Складання і обчислення виразів. Розв’язування задач та їх порівняння. (№ 88-94)

20.09

 

  1.    

Закріплення вивчених випадків додавання з переходом через десяток. Порівняння маси тіл. Розв’язування задач. (№ 95-100)

23.09

 

  1.    

Додавання чисел 4-9 до 7 з переходом через десяток. Розв’язування задач. (№ 101-110)

24.09

 

  1.    

Додавання чисел 5-9 до 6 з переходом через десяток. Обчислення значень виразів на дві дії. Розв’язування задач. (№ 111-118)

26.09

 

  1.    

Додавання одноцифрових чисел із переходом через десяток. Розв’язування задач. Об’ємні геометричні фігури. (№ 119-126)

27.09

 

  1.    

Додавання одноцифрових чисел із переходом через десяток. Обчислення значень виразів на дві дії. Розв’язування задач. (№ 127-133)

30.09

 

  1.    

Додавання одноцифрових чисел із переходом через десяток. Визначення часу за годинником. Розв’язування задач. (№ 134-140)

01.10

 

  1.    

Способи віднімання від 11 одноцифрових чисел із переходом через десяток. Розв’язування задач із двома запитаннями. (№ 141-149)

03.10

 

  1.    

Способи віднімання від 11 одноцифрових чисел із переходом через десяток. Розв’язування задач (№ 150-158)

04.10

 

  1.    

Способи віднімання від 12 одноцифрових чисел із переходом через десяток. Розв’язування задач (№ 159-168)

07.10

 

  1.    

Способи віднімання від 12 одноцифрових чисел із переходом через десяток. Розв’язування задач. (№ 169-175)

08.10

 

  1.    

Віднімання від 13 одноцифрових чисел із переходом через десяток. Розв’язування задач за поданим планом. (№ 176-186)

10.10

 

  1.    

Віднімання від 14 одноцифрових чисел із переходом через десяток. Розв’язування задач. (№ 187-196)

11.10

 

  1.    

Віднімання від 15 одноцифрових чисел із переходом через десяток. Розв’язування задач. (№ 197-206)

14.10

 

  1.    

Віднімання від 16 одноцифрових чисел із переходом через десяток. Розв’язування задач. Визначення часу за годинником. (№ 207-213)

15.10

 

  1.    

Віднімання від 17 одноцифрових чисел із переходом через десяток. Дії з іменованими числами. Розв’язування задач. Поділ трикутника відрізком на частини. ( № 214-223)

17.10

 

  1.    

Віднімання від 18 одноцифрових чисел із переходом через десяток. Розв’язування задач. Поділ квадрата відрізком на частини. (№ 224-232)

18.10

 

  1.    

Додавання і віднімання одноцифрових чисел із переходом через десяток. Складання і розв’язування задач. Обчислення довжини ламаної лінії. (№ 233-239)

21.10

 

  1.    

Діагностувальна робота №2 "Додавання та віднімання одноцифрових чисел"

22.10

 

Додавання і віднімання двоцифрових чисел

  1.    

Лічба десятками. Додавання і віднімання розрядних чисел. Взаємозв’язок дій додавання і віднімання. Розв’язування задач. Обчислення довжини ламаної лінії (№ 240-249)

24.10

 

  1.    

Попереднє і наступне числа. Додавання й віднімання 1. Порівняння виразу і числа. Розв’язування задач. Робота з геометричним матеріалом. (№ 250-261)

25.10

 

  1.    

Периметр багатокутника. Робота з геометричним матеріалом. Обчислення значень виразів. Розв’язування задач.(№  262-270)

04.11

 

  1.    

Вирази із дужками. Розв’язування задач. Складання виразу до задач. (№ 271-277)

05.11

 

  1.    

Способи читання виразів із дужками. Обчислення значень виразів із дужками. Розв’язування задач.(№ 278-284)

07.11

 

  1.    

Додавання і віднімання виду 32+4, 28-5.  Обчислення значень виразів із дужками. Розв’язування задач.(№ 285-292)

08.11

 

  1.    

Додавання виду 34+20, 30+15. Складання і обчислення виразів. Розв’язування задач. (№ 293-300)

11.11

 

  1.    

Віднімання двоцифрових чисел виду 65-20. Складання і розв’язування задач. (№ 301-308)

12.11

 

  1.    

Додавання двоцифрових чисел виду 25+43. Розв’язування задач. (№ 309-316)

14.11

 

  1.    

Календар осінніх місяців. Складання і обчислення виразів. Розв’язування задач. (№ 317-324)

15.11

 

  1.    

Віднімання двоцифрових чисел виду 34-21. Складання і обчислення виразів. Розв’язування задач. Визначення часу за годинником. (№ 325-334)

18.11

 

  1.    

Додавання та віднімання двоцифрових чисел без переходу через десяток. Поділ трикутників на фігури двома відрізками. Розв’язування задач. (№ 335-343)

19.11

 

  1.    

Доповнення чисел до 10. Додавання двоцифрових чисел виду 26+4. Розв’язування задач. Визначення часу за годинником. (№ 344-352)

21.11

 

  1.    

Діагностувальна робота №3 "Додавання і віднімання двоцифрових чисел з переходом через десяток"

22.11

 

  1.    

Віднімання виду 40-3. Поділ трикутників на фігури двома відрізками. Розв’язування задач. (№ 353-360)

25.11

 

  1.    

Додавання та віднімання двоцифрових чисел. Порівняння виразу і числа. Розв’язування задач з двома запитаннями.(№ 361-369)

26.11

 

  1.    

Додавання виду 38+4. Розв’язування задач. Обчислення довжини ламаної лінії. (№ 370-378)

28.11

 

  1.    

Додавання виду 46+5. Додавання суми до числа. Розв’язування задач. Розпізнавання геометричних фігур. Обчислення периметра трикутника. (№ 379- 387)

29.11

 

  1.    

Міліметр. Вимірювання довжини предметів та відрізків. Обчислення виразів зручним способом. Розв’язування задач. (№ 388-399)

02.12

 

  1.    

Віднімання виду 34-6. Вимірювання довжини предметів. Розв’язування задач. (№ 400-407)

03.12

 

  1.    

Додавання та віднімання двоцифрових чисел. Складання задачі за виразом. Обчислення периметра чотирикутника. (№ 408-416)

05.12

 

  1.    

Додавання двоцифрових чисел виду 38+25. Дії з іменованими числами. Розв’язування задач. (№ 417-425)

06.12

 

  1.    

Додавання і віднімання двоцифрових чисел. Вимірювання розмірів предметів. Розв’язування задач ( № 426-432)

09.12

 

  1.    

Додавання двоцифрових  чисел виду 43+27. Обчислення виразів зручним способом. Визначення вартості покупок. ( № 433-441)

10.12

 

  1.    

Прямий кут. Розпізнавання геометричних фігур. Розв’язування задач. (№ 442-449)

12.12

 

  1.    

Доба. Визначення часу за годинником. Розв’язування задач на час. (№ 450-458)

13.12

 

  1.    

Віднімання двоцифрових чисел виду 83-46. Складання і розв’язування задач. ( № 459-466)

16.12

 

  1.    

Побудова прямого кута. Обчислення значень виразів. Розв’язування задач. (№ 467-474)

17.12

 

  1.    

Прямокутник. Віднімання виду 70-46. Визначення ціни предметів. Розв’язування задач двома способами. (№ 475-483)

19.12

 

  1.    

Діагностувальна робота №4 "Додавання та віднімання двоцифрових чисел в межах 100"

20.12

 

 

 

 

 

 

 

  1.    

Центнер. Дії з іменованими числами. Порівняння іменованих чисел. Розпізнавання геометричних фігур. Розв’язування задач. (№ 484-491)

 

 

  1.    

Квадрат. Порівняння виразу та числа. Розв’язування задач двома способами. (№ 492-500)

 

 

  1.    

Календар зимових місяців. Визначення вартості замовлення. Розв’язування задач. (№ 501-504)

 

 

  1.    

Календар. Розв’язування задач. (№ 505-507)

 

 

Множення та ділення

  1.    

Дія множення. Знак множення. Розв’язування задач (№ 508-515)

 

 

  1.    

Назви компонентів і результату дії множення. Обчислення виразів. Розв’язування задач (№ 516-523)

 

 

  1.    

Перевірка множення додаванням. Розв’язування задач на множення. Порівняння виразу і числа. Розпізнавання 

геометричних фігур (№ 524-533)

 

 

  1.    

Складання таблиці множення числа 2. Розв’язування задач на множення. Обчислення периметра фігур 

(№ 534-542)

 

 

  1.    

Закріплення таблиці множення числа 2. Обчислення значень виразів на дві дії. Розв’язування задач (№ 543-550

 

 

  1.    

Складання таблиці множення на 2. Переставна властивість множення. Розв’язування задач на множення (№ 551— 555)

 

 

  1.    

Таблиця множення на 2. Переставна властивість множення. Розв’язування задач на множення (556-559)

 

 

  1.    

Закріплення вивченого матеріалу. Спрощення виразів. Прямокутник. Розв’язування задач (№ 560-570)

 

 

  1.    

Складання таблиці множення числа 3. Обчислення 

довжини ламаної лінії. Розв’язування задач (№ 571-578)

 

 

  1.    

Закріплення таблиці множення числа 3. Обчислення

 значень виразів на дві дії. Розв’язування задач (№ 579-586)

 

 

  1.    

Складання прикладів на множення. Розв’язування задач. Обчислення периметра п’ятикутника (№ 587-596)

 

 

  1.    

Закріплення вивченого матеріалу. Побудова відрізка. Складання і розв’язування задач (№ 597-603)

 

 

  1.    

Закріплення вивчених випадків множення. Спрощення і обчислення виразів. Розв’язування і порівняння задач (№ 604-611)

 

 

  1.    

Діагностувальна робота з перевірки навички усних обчислень

 

 

  1.  
  1.    

Дія ділення. Знак ділення. Перевірка результату ділення дією множення. Розв’язування задач (№ 612-615)

 

 

  1.    

Перевірка результату ділення дією множення. Розв’язування задач (№ 616-619)

 

 

  1.    

Назви компонентів і результату дії ділення. Складання і обчислення виразів. Розв’язування задач (№ 620-627)

 

 

  1.    

Зв’язок дій множення і ділення. Складання таблиці 

ділення на 2. Розв’язування задач (№ 628-636)

 

 

  1.    

Закріплення вивчених таблиць множення і ділення.

Розв’язування задач на ділення на рівні частини (№ 637- 640)

 

 

  1.    

Розв’язування задач на ділення на рівні частини (№ 641- 644)

 

 

  1.    

Розв’язування вправ і задач  на засвоєння  вивчених 

таблиць множення і ділення. Обчислення периметра трикутника (№ 645-651)

 

 

  1.    

Складання таблиці ділення на 3. Побудова відрізка. Обчислення значень виразів на дві дії. Розв’язування задач (№ 652-657)

 

 

  1.    

Таблиця ділення на 3.Обчислення значень виразів на дві дії. Розв’язування задач (№ 658-661).

 

 

  1.    

Закріплення вивчених таблиць множення і ділення. Складання і обчислення виразів. Розв’язування задач (№ 662- 669)

 

 

  1.    

Закріплення вивчених таблиць множення і ділення. Розв’язування задач на ділення на вміщення. Визначення часу за годинником (№ 670-677)

 

 

  1.    

Закріплення вивчених таблиць множення і ділення. Обчислення довжин ламаних ліній. Розв’язування і порівняння задач (№ 678-684).

 

 

  1.    

Знаходження значень виразів на дії різного ступеня. Дії з іменованими числами. Розв’язування задач (№ 685-692).

 

 

  1.    

Знаходження значень виразів на дії різного ступеня. Порівняння виразу і числа. Перетворення іменованих чисел Розв’язування і порівняння задач (№ 693-698).

 

 

  1.    

Порівняння виразу і числа. Перетворення іменованих чисел (№ 699-700)

 

 

  1.    

Складання таблиці множення числа 4. Знаходження

 Значень виразів на дії різного  ступеня. Порівняння 

виразу і числа. Побудова відрізка. Розв’язування задач (№ 701- 710)

 

 

  1.    

Складання таблиці множення на 4. Знаходження 

значень виразів на дії різного ступеня. Розв’язування задач (№ 711-719)

 

 

  1.    

Складання за схемою добутків з множником 4 і частки з дільником 4. Порядок виконання дій у виразах на дві дії. Розв’язування задач (№ 720-724).

 

 

  1.    

Порядок виконання дій у виразах на дві дії. Розв’язування задач (№ 725-729).

 

 

  1.    

Закріплення вивчених таблиць множення і ділення. Розв’язування задач на кратне порівняння чисел

(№ 730- 734)

 

 

  1.  

Розв’язування задач на кратне порівняння чисел

(№ 735- 737)

 

 

  1.  

Діагностувальна робота

 

 

  1.                     
  1.  

Складання за схемою добутків з першим множником 5. Розв’язування задач. Визначення часу за годинником

(№ 738-747)

 

 

  1.  

Обчислення добутків за таблицею множення. Порівняння виразу і числа. Розв’язування задач

(№ 748-752)

 

 

  1.  

Порівняння виразу і числа. Розв’язування задач

(№ 753-757)

 

 

  1.  

Визначення часу за годинником. Хвилина. Розв’язування вправ і задач на засвоєння вивчених 

таблиць множення і ділення (№ 758-766)

 

 

  1.  

Складання за схемою добутків з множником 5 і частки з дільником 5. Складання і розв’язування задач. Визначення часу за годинником (№ 767-774)

 

 

  1.  

Буквені вирази. Складання добутків і обчислення їх 

значень за таблицею. Розв’язування задач (№ 775-779)

 

 

  1.  

Буквені вирази. Складання добутків і обчислення їх

 значень за таблицею.Розв’язування задач (№ 780-782)

 

 

  1.  

Обчислення значень буквених виразів. Визначення часу за годинником. Розв’язування задач (№ 783-790)

 

 

  1.  

Складання за схемою добутків з першим множником 6. Розв’язування задач. Творча робота над задачею

(№ 791- 799)

 

 

  1.  

Розв’язування вправ і задач на засвоєння вивчених таблиць множення і ділення. Визначення часу за годинником (№ 800-807)

 

 

  1.  

Розв’язування вправ і задач на засвоєння вивчених таблиць множення і ділення. Визначення часу за годинником (№ 800-807)

 

 

  1.  

Складання за схемою добутків з множником 6 і частки з дільником 6. Обчислення значень буквених виразів. Складання і розв’язування задач (№ 808-816)

 

 

  1.  

Коло і круг. Складання часток за схемами і обчислення їх значень. Порівняння виразу і числа. Розв’язування задач (№817-825)

 

 

  1.  

Складання за схемою добутків з першим множником 7. Складання і розв’язування задач. Обчислення периметра прямокутника (№ 826-829)

 

 

  1.  

Складання за схемою добутків з першим множником 7. Складання і розв’язування задач.   (№ 830-834).

 

 

  1.  

Способи обчислення периметра прямокутника. Дії з іменованими числами. Розв’язування задач (№ 835-843)

 

 

  1.  

Складання за схемою добутків з множником 7 і частки з дільником 7. Периметр квадрата. Розв’язування задач

(№ 844-852)

 

 

  1.  

Знаходження невідомого множника. Відновлення

 рівностей.  Розв’язування і порівняння задач (№ 853-860)

 

 

  1.  

Складання за схемою добутків з першим множником 8. Дії з іменованими числами. Побудова прямокутників на папері в клітинку. Розв’язування задач (№ 861-870)

 

 

  1.  

Розв’язування вправ і задач на засвоєння вивчених таблиць множення і ділення.(№ 871-884).

 

 

  1.  

Розв’язування вправ і задач на засвоєння вивчених таблиць множення і ділення. Обчислення периметра прямокутника (№ 885-880)

 

 

  1.  

Діагностувальна робота

 

 

  1.                     
  1.  

Складання за схемою добутків з множником 8 і частки з дільником 8. Відновлення рівностей. Розв’язування задач (№ 881-889).

 

 

  1.  

Знаходження невідомого дільника. Відновлення рівностей. Розв’язування задач (№ 890-897).

 

 

  1.  

Складання за схемою добутків з першим множником 9. Побудова квадрата. Розв’язування задач (№ 898-907).

 

 

  1.  

Робота з узагальненою таблицею множення. Відновлення рівностей. Розв’язування задач (№ 908-915).

 

 

  1.  

Складання за схемою добутків з множником 9 і частки з дільником 9. Розв’язування задач. Робота з діаграмою (№ 916-924).

 

 

  1.  

Знаходження невідомого діленого. Обчислення значень буквених виразів. Розв’язування задач (№ 925-933).

 

 

  1.  

Множення з числами 1 і 0. Обчислення значень виразів на дві дії. Розв’язування задач. Обчислення периметра прямокутника (№ 934-942).

 

 

  1.  

Ділення на 1 і ділення рівних чисел. Обчислення значень

 буквених виразів. Обчислення периметра прямокутника. Розв’язування задач (№ 943-951)

 

 

  1.  

Ділення числа 0. Неможливість ділення на 0. Обчислення значень виразів на дві дії. Обчислення периметра квадрата. Розв’язування задач (№ 952-960)

 

 

  1.  

Множення і ділення чисел на 10. Дії з іменованими числами. Обчислення периметра прямокутника. Розв’язування задач (№ 961-972)

 

 

  1.  

Діагностувальна робота

 

 

  1.                     
  1.  

Повторення вивчених випадків додавання і віднімання двоцифрових чисел (№ 981-986).

 

 

  1.  

Повторення вивчених випадків множення (№ 987-989).

 

 

  1.  

Повторення вивчених випадків ділення (№‘990-993).

 

 

  1.  

Одиниці вимірювання величин. Дії з іменованими числами. Визначення часу за годинником (№ 994-998).

 

 

  1.  

Календар весняних місяців. Складання і розв’язування задач (№ 999-1001).

 

 

  1.  

Складання і розв’язування задач (№ 1002-1003).

Підсумковий урок за рік

 

 

  1.                     

 

 

docx
Пов’язані теми
Математика, Планування
НУШ
Додано
7 січня
Переглядів
18
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку