В – 1 Діагностувальна робота № 8
__________________________________________________________________
«Письмове множення на двоцифрове число»
1.Запиши числа в порядку зменшення.
2350, 6580, 6540, 1020, 5290
2. Обчисли письмово
129 • 30 45 • 8 850 • 26
330 • 34 520 • 61 240 • 300
3.Розв’яжи рівняння. 1883 : х = 7
4.Знайди значення виразу a • b , якщо а=32, b=44
5. Побудуй квадрат, площа якого дорівнює
6.Виконай перетворення іменованих чисел.
7 хв = с 1 хв 45 с = с
2 доби = год 4 год= хв
7.Розв’яжи задачу.
Двоє приятелів вийшли зі школи у протилежних напрямках. Швидкість першого становила 55 м/хв, а другого – 65 м/хв. Яка відстань між домівками приятелів, якщо кожен із них дістався додому через 20 хв?
В – 2 Діагностувальна робота № 8
__________________________________________________________________
«Письмове множення на двоцифрове число»
1.Запиши числа в порядку збільшення.
3250, 4280, 2540, 1120, 4290
2. Обчисли письмово
120 • 40 45 • 8 750 • 24
330 • 12 529 • 61 320 • 500
3.Розв’яжи рівняння. 4256 : х = 8
4.Знайди значення виразу a • b , якщо а=42, b=33
5. Побудуй квадрат, площа якого дорівнює
6.Виконай перетворення іменованих чисел.
6 хв = с 1 хв 38 с = с
3 доби = год 3 год= хв
7.Розв’яжи задачу.
Дві школярки вийшли зі школи у протилежних напрямках. Швидкість першого становила 50 м/хв, а другого – 60 м/хв. Яка відстань між домівками школярок, якщо кожна із них дісталася додому через 25 хв?