Діагностувальна робота з математики № 2
з теми «Числа. Дії з числами. Величини. Просторові відношення. Геометричні фігури. Сюжетні задачі»
(2 клас)
№
|
Розділ програми |
Вимоги |
Рівень навчальних досягнень учнів |
Номер завдання |
1. |
Числа. Дії з числами |
|
початковий
початковий достатній
|
завдання 1, 2
завдання 3 завдання 7
|
2. |
Просторові відношення. Геометричні фігури |
|
середній
достатній |
завдання 4
завдання 6 |
3. |
Математичні вирази. |
|
середній
|
завдання 5
|
4. |
Величини |
|
достатній
|
завдання 8 |
5. |
Сюжетні задачі |
|
достатній
високий
|
завдання 9
завдання 10
|
Структура діагностувальної роботи з математики:
а) завдання з вибором однієї правильної відповіді: завдання 1 - 5;
б) відкриті завдання з короткою відповіддю: завдання 6-9;
в) відкриті завдання з розгорнутою відповіддю: завдання 10.
Оцінювання роботи:
Самооцінювання
Розфарбуй смайлик, який відображає твої почуття
Завдання для мене були: Дуже легкі Легкі Складні Дуже складні Не знаю
Оцінювання вчителем
++ має значні успіхи;
+ демонструє помітний прогрес;
V потребує допомоги;
! потребує значної уваги і допомоги
Учень (учениця) ______________________________________________________
Діагностувальна робота № 2
І. Завдання 1-5 з вибором однієї правильної відповіді
1. Обери рядок, у якому правильно записано сусідів числа 67
А 88 та 90
Б 66 та 68
В 77 та 78
2. Обери рядок, у якому записано п’ять десятків та сім одиниць:
А 75
Б 7
В 57
3.Обери рядок, у якому записано результат дії: 56 + 23
А 78
Б 79
В 97
4. Обери рядок, у якому зображено чотирикутник
А
Б
В
5. Порівняй математичні вирази 54 + 32 74 - 51. Який знак потрібно поставити у квадратику?
А >
Б <
В =
ІІ. Завдання 6 - 9 відкритої форми з короткою відповіддю
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5 |
3 |
+ |
4 |
2 |
= |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
8 |
8 |
- |
3 |
5 |
= |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4 |
м |
7 |
дм |
+ |
3 |
м |
1 |
дм |
= |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
дм |
5 |
см |
- |
1 |
дм |
3 |
см |
= |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
У 2-А класі навчається 30 дітей, а у 2-Б класі - 28. На скільки більше учнів навчається у 2 - А класі, ніж у 2-Б?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ІІІ. Завдання 10 відкритої форми з розгорнутою відповіддю
10 . Прочитай і розв’яжи задачу. Запиши коротку умову до задачі.
Оксані – 6 років, її мамі - 32 роки, а татові – стільки, скільки Оксані і мамі разом. Скільки років татові?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Відповідь: |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Самооцінювання
Розфарбуй смайлик, який відображає твої почуття
Завдання для мене були: Дуже легкі Легкі Складні Дуже складні Не знаю
Оцінювання вчителем
++ має значні успіхи;
+ демонструє помітний прогрес;
V потребує допомоги;
! потребує значної уваги і допомоги