Діагностувальна робота з математики для 2 класу "Додавання і віднімання чисел у межах 20 з переходом через десяток"

Про матеріал
Діагностувальна робота з математики "Додавання і віднімання чисел у межах 20 з переходом через десяток" для учнів 2 класу , які працюють за підручником "Математика"2 клас С.Логачевської, Т.Логачевської, О.Комар видавництва "Літера ЛТД"
Перегляд файлу

 

 

Діагностувальна робота з математики

«Додавання і віднімання чисел у межах 20 з переходом через десяток»

2 клас І семестр , І чверть

 Типова освітня програма, розроблена  під керівництвом  Р.Б. Шияна

За підручником «Математика» 2 клас Світлани Логачевської,

Тетяни Логачевської,  Ольги Комар

Видавництво «Літера ЛТД»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Діагностувальна робота з математики

«Додавання і віднімання чисел у межах 20 з переходом через десяток»

2 клас

1.Математичний диктант.

 

Запиши результат: сума чисел 5 і 6, різниця чисел 11 і 2, сума чисел 7 і 6, до різниці чисел 4 і 3 додати 4, від суми чисел 8 і 4 відняти 3,  від 15 відняти суму чисел 3 і 3, до 9 додати різницю чисел 13 і 5.

 

2.Знайди  пропущені числа, запиши вирази.

15 - … = 6                      … + 8 = 14                          9 + … = 18

17 - … = 9                      … -  7 = 7                            4 + … =  13

 

3. Запиши у поданих одиницях вимірювання.

10 см = дм                      2 дм = см                   100 см = м

100 кг = ц                       100 к. = грн                1 год =   хв

 

4.Порівняй:

4+9 7+6 ;           18-9 8 ;                 14 8+3;                15-7 16-8.

            

5. Запиши , який час показують годинники.

 

                                                 

 

 год  хв                  год  хв                     год  хв

 

6. Розв՚яжи задачу за підказками.

На шкільному подвір՚ї діти посадили 4 берези, а кленів – на 7 більше. Скільки всього дерев посадили діти на шкільному подвір՚ї?

Розв՚язання

1) (    ) – посадили кленів.

2) (    )

Відповідь:___________________________________________________________________________________________________________________________

 

7. Полінка накреслила відрізок , довжина якого становить 11 см. А Тарасик накреслив відрізок, який на 5 см коротший, ніж у Полінки. Знайди довжину відрізка , який накреслив Тарасик.

Накресли цей відрізок та познач його буквами латинського алфавіту.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Оціни свою роботу. Зафарбуй відповідний смайлик.

Завдання були легкими. Я швидко з ними впорався (впоралась).

 

Деякі завдання були важкими. Не впевнений (не впевнена) , що виконав (виконала) правильно.

 

Усі завдання для мене були важкими. Я не впорався (не впоралася) з ними.

docx
Пов’язані теми
Математика, 2 клас, Контрольні роботи
НУШ
Додано
2 листопада 2023
Переглядів
1843
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку