Діагностувальна робота з математики
«Додавання і віднімання чисел у межах 20 з переходом через десяток»
2 клас І семестр , І чверть
Типова освітня програма, розроблена під керівництвом Р.Б. Шияна
За підручником «Математика» 2 клас Світлани Логачевської,
Тетяни Логачевської, Ольги Комар
Видавництво «Літера ЛТД»
Діагностувальна робота з математики
«Додавання і віднімання чисел у межах 20 з переходом через десяток»
2 клас
1.Математичний диктант.
Запиши результат: сума чисел 5 і 6, різниця чисел 11 і 2, сума чисел 7 і 6, до різниці чисел 4 і 3 додати 4, від суми чисел 8 і 4 відняти 3, від 15 відняти суму чисел 3 і 3, до 9 додати різницю чисел 13 і 5.
2.Знайди пропущені числа, запиши вирази.
15 - … = 6 … + 8 = 14 9 + … = 18
17 - … = 9 … - 7 = 7 4 + … = 13
3. Запиши у поданих одиницях вимірювання.
10 см = дм 2 дм = см 100 см = м
100 кг = ц 100 к. = грн 1 год = хв
4.Порівняй:
4+9 7+6 ; 18-9 8 ; 14 8+3; 15-7 16-8.
5. Запиши , який час показують годинники.
год хв год хв год хв
6. Розв՚яжи задачу за підказками.
На шкільному подвір՚ї діти посадили 4 берези, а кленів – на 7 більше. Скільки всього дерев посадили діти на шкільному подвір՚ї?
Розв՚язання
1) ( ) – посадили кленів.
2) ( )
Відповідь:___________________________________________________________________________________________________________________________
7. Полінка накреслила відрізок , довжина якого становить 11 см. А Тарасик накреслив відрізок, який на 5 см коротший, ніж у Полінки. Знайди довжину відрізка , який накреслив Тарасик.
Накресли цей відрізок та познач його буквами латинського алфавіту.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Оціни свою роботу. Зафарбуй відповідний смайлик.
Завдання були легкими. Я швидко з ними впорався (впоралась).
Деякі завдання були важкими. Не впевнений (не впевнена) , що виконав (виконала) правильно.
Усі завдання для мене були важкими. Я не впорався (не впоралася) з ними.