Комбінована діагностувальна робота з математики
(вхідний моніторинг)
3 клас
1 варіант
-
Обчисли
3 · 8 + 36 = 9 · 6 – 38 =
(42 – 6) : 6 = 27 + 72 : 8 =
-
Знайди значення виразу зі змінною (54 – а) : 5, якщо а = 19
-
Розв'яжи задачу (без коротного запису умови; з виразом)
У Петра було 4 яблука, а у Василія у 6 разів більше. Скільки всього яблук у хлопчиків?
-
Накресліть квадрат зі стороною 3 см . Знайдіть периметр прямокутника (квадрата).
-
Додаткове завдання (напишіть вираз, яким знайшли задумане чило). Якщо задумане число збільшити у 3 рази, то отримаємо 21. Чому дорівнює задумане число?
Комбінована діагностувальна робота з математики
(вхідний моніторинг)
-
клас
-
варіант
-
Обчисли
3 · 6 + 46 =
(61 – 19) : 7 =
9 · 8 – 38 =
-
+ 56 : 8 =
-
Знайди значення виразу зі змінною (m + 12) : 9, якщо m = 42
-
Розв'яжи задачу (без коротого запису умови; з виразом)
У шкільних спортивних змаганнях взяли участь 4 дівчаток, а хлопчиків – у 9 разів більше. Скільки всього дітей брало участь в змаганнях?
-
Накресліть квадрат зі стороною 4 см . Знайдіть периметр прямокутника (квадрата).
-
Додаткове завдання (напишіть вираз, яким знайшли задумане число). Якщо задумане число збільшити у 6 разів, то отримаємо 24. Чому дорівнює задумане число?