Календарно-тематичне планування уроків математики за підручником «Математика. Автори: Скворцова, С. О.; Онопрієнко, О. В. (2020)» для
3 класу за програмою НУШ (2021-2022 н.р.)
5 годин на тиждень
№ уроку |
Дата уроку |
Тема уроку |
Примітки |
І семестр |
|||
Узагальнюємо і систематизуємо вивчене у 2-му класі. Вивчаємо рівняння |
|||
1. |
|
Повторюємо нумерацію чисел у межах 100 (с.4-5). |
|
|
|
Додаємо і віднімаємо числа частинами (с. 6-7). |
|
|
|
Складаємо і розв’язуємо обернені задачі до даної (с. 8-9). |
|
|
|
Розв’язуємо складені задачі (с.10-11). |
|
|
|
Досліджуємо задачі (с. 12-13). |
|
|
|
Додаємо і віднімаємо числа порозрядно (с. 14-15). |
|
|
|
Досліджуємо задачі на знаходження різниці (с. 16-17). |
|
|
|
Досліджуємо задачі на знаходження суми (с.18-19). |
|
|
|
Додаємо і віднімаємо числа, використовуючи прийом округлення (с.20-21). |
|
|
|
Досліджуємо задачі на знаходження невідомого доданка (с. 22-23). |
|
|
|
Досліджуємо задачі на знаходження невідомого зменшуваного та від’ємника (с. 24-25). |
|
|
|
Розв'язуємо задачі. Перевіряємо арифметичні дії додавання та віднімання (с. 26-27). |
|
|
|
Досліджуємо задачі на збільшення або зменшення числа на кілька одиниць (с. 28-29). |
|
|
|
Досліджуємо задачі на різницеве порівняння (с.30-31). |
|
|
|
Досліджуємо задачі на збільшення або зменшення числа на кілька одиниць (с. 32-33). |
|
|
|
Навчальний проект № 1 «Чи виникають проблеми у повсякденному житті в людини, яка погано виконує додавання та віднімання двоцифрових чисел?». |
|
|
|
Діагностична робота. |
|
|
|
Корекція результатів навчання учнів. Повторюємо арифметичні дії множення і ділення (с. 34-35). |
|
|
|
Узагальнюємо способи складання таблиць множення і ділення (с. 36-37). |
|
|
|
Узагальнюємо способи складання таблиць множення і ділення (с. 38-39). |
|
|
|
Досліджуємо таблиці множення та ділення (с. 40-41). |
|
|
|
Досліджуємо таблиці множення та ділення (с. 42-43). |
|
|
|
Знайомимось із послідовним множенням і діленням (с. 44-45). |
|
|
|
Досліджуємо таблицю Піфагора (с. 46-47). |
|
|
|
Досліджуємо задачі на знаходження частки (с. 48-49). |
|
|
|
Знайомимось з табличною формою короткого запису задачі (с. 50-51). |
|
|
|
Повторюємо геометричні фігури на площині (с. 52-53). |
|
|
|
Повторюємо вивчене (с. 54). |
|
|
|
Знайомимось із рівнянням (с. 55). |
|
|
|
Розв’язуємо прості рівняння (с. 56-57). |
|
|
|
Складаємо рівняння за вимогою (с. 58). |
|
|
|
Складаємо рівняння за текстом простої задачі (с. 59-60). |
|
|
|
Складаємо і розв’язуємо прості рівняння (с. 61). |
|
|
|
Розв’язуємо ускладнені рівняння (с. 62-63). |
|
|
|
Розв’язуємо ускладнені рівняння (с. 64). |
|
|
|
Розв’язуємо задачі складанням рівняння (с. 65). |
|
|
|
Знайомимось із властивістю рівності (с. 66-67). |
|
|
|
Розв’язуємо рівняння (с. 68). |
|
|
|
Записуємо задачу коротко таблицею (с. 69). |
|
|
|
Розв’язуємо задачі способом складання рівняння (с. 70). |
|
|
|
Повторюємо одиниці вимірювання величин (с. 71). |
|
|
|
Визначаємо час за годинником (с. 72-73). |
|
|
|
Навчальний проект № 2 «Чим мені у повсякденному житті будуть корисні гарні знання таблиці множення». |
|
|
|
Діагностична робота. |
|
|
|
Корекція результатів навчання учнів. Перевірка навичок усних обчислень (математичний диктант, робота на картках тощо) (с. 74). |
|
Вивчаємо частини цілого |
|||
|
|
Одержуємо половину (с. 76-77). |
|
|
|
Одержуємо одну частину величини (с. 78-79). |
|
|
|
Одержуємо частини цілого (с. 80-81). |
|
|
|
Знайомимось з одиницею вимірювання довжини — 1 мм (с. 82-83). |
|
|
|
Використовуємо одиниці вимірювання величин (с.84-85) |
|
|
|
Порівнюємо частини цілого (с. 86-87). |
|
|
|
Порівнюємо частини цілого (с. 88-89). |
|
|
|
Знаходимо частину від цілого (с. 90-91). |
|
|
|
Знаходимо ціле за величиною його частини (с. 92-93). |
|
|
|
Досліджуємо залежність добутку від зміни одного з множників (с. 94-95). |
|
|
|
Розв’язуємо складені задачі (с. 96-97). |
|
|
|
Досліджуємо залежність частки від зміни діленого або дільника (с. 98-99). |
|
|
|
Розв’язуємо складені задачі (с.100-101). |
|
|
|
Розв’язуємо ускладнені рівняння (с. 102-103). |
|
|
|
Навчальний проект № 3 «У яких випадках з повсякденного життя ми вимушені оперувати частинами величини?». |
|
|
|
Діагностична робота. Перевірка навичок усних обчислень (математичний диктант, робота на картках тощо). |
|
|
|
Корекція результатів навчання учнів. Перевірка навичок усних обчислень (математичний диктант, робота на картках тощо) |
|
|
|
Знайомимось із групами величин (с. 104-105). |
|
|
|
Вивчаємо взаємозв’язок між величинами (с. 106-107). |
|
|
|
Розв’язуємо прості задачі із взаємопов’язаними величинами (с. 108). |
|
|
|
Досліджуємо взаємопов’язані величини (с. 109-110). |
|
|
|
Досліджуємо взаємопов’язані величини (с. 111). |
|
|
|
Досліджуємо взаємопов’язані величини (с. 112-113). |
|
|
|
Вивчаємо групу величин, що розкривають ситуацію купівлі-продажу (с. 114). |
|
|
|
Розв’язуємо задачі (с. 115). |
|
|
|
Вивчаємо групу величин, що описують ситуацію праці (с. 116). |
|
|
|
Розв’язуємо задачі (с. 117). |
|
|
|
Досліджуємо взаємопов’язані величини (с. 118). |
|
|
|
Знайомимось із задачами на знаходження суми двох добутків (с. 119-120). |
|
|
|
Досліджуємо задачі на знаходження суми двох добутків (с. 121-122). |
|
|
|
Досліджуємо задачі на знаходження суми двох добутків (с. 123-124). |
|
|
|
Досліджуємо задачі на знаходження суми двох добутків (с. 125). |
|
|
|
Навчальний проект № 4 «Задачі із взаємопов’язаними величинами як моделі ситуацій, що трапляються в нашому житті». |
|
|
|
Діагностична робота. |
|
|
|
Корекція результатів навчання учнів. |
|
ІІ семестр |
|||
|
|
Розв’язуємо задачі на різницеве порівняння двох добутків (частина 2, с. 4-5). |
|
|
|
Розв’язуємо задачі на кратне порівняння двох добутків (ч. 2, с. 6-7). |
|
|
|
Досліджуємо задачі. Задачі, обернені до задач на знаходження суми, на різницеве або кратне порівняння двох добутків (ч. 2, с. 8-9). |
|
|
|
Досліджуємо задачі (ч. 2, с. 10). |
|
|
|
Досліджуємо задачі (ч. 2, с. 11-12). |
|
|
|
Розв’язуємо задачі (ч. 2, с. 13).
|
|
|
|
Корекція результатів навчання учнів (ч. 2, с. 14).
|
|
|
|
Навчальний проєкт № 5. «Яка користь від математики?» |
|
|
|
Діагностична робота. |
|
Вивчаємо трицифрові числа |
|||
90. |
|
Одержуємо тисячу (ч. 2, с. 16-17). |
|
91. |
|
Одержуємо трицифрові числа (ч. 2, с. 18). |
|
92. |
|
Додаємо і віднімаємо числа на основі нумерації. Додавання і віднімання круглих чисел (ч. 2, с. 19-20). |
|
93. |
|
Додаємо і віднімаємо числа на основі нумерації (ч. 2, с. 21-22). |
|
94. |
|
Додаємо і віднімаємо числа на основі нумерації (ч. 2, с. 23-24). |
|
95. |
|
Визначаємо загальну кількість одиниць розряду (ч. 2, с. 25-26). |
|
96. |
|
Порівнюємо трицифрові числа (ч. 2, с. 27-28). |
|
97. |
|
Досліджуємо задачі (ч. 2, с. 29-30). |
|
98. |
|
Відкриваємо спосіб множення і ділення круглих чисел (ч. 2, с. 31-32). |
|
99. |
|
Множимо і ділимо круглі числа, використовуючи прийом укрупнення розрядних одиниць (ч. 2, с. 33-34). |
|
100. |
|
Знайомимось із задачами на знаходження четвертого пропорційного (ч. 2, с. 35-36). |
|
101. |
|
Вивчаємо одиницю вимірювання довжини: 1 кілометр (ч. 2, с. 37-38). |
|
102. |
|
Вивчаємо одиницю вимірювання маси: 1 грам, 1 тонна (ч. 2, с. 39-40). |
|
103. |
|
Використовуємо прийом послідовного множення і ділення (ч. 2, с. 41-42). |
|
104. |
|
Множимо і ділимо на кругле число (ч. 2, с. 43). |
|
105. |
|
Узагальнюємо нумерацію трицифрових чисел (ч. 2, с. 44). |
|
|
|
Додаємо і віднімаємо круглі числа (ч. 2, с. 45-46). |
|
|
|
Досліджуємо задачі на знаходження четвертого пропорційного (ч. 2, с. 47-48). |
|
|
|
Додаємо і віднімаємо круглі числа (ч. 2, с. 49-50). |
|
|
|
Додаємо і віднімаємо числа двома способами (ч. 2, с.51). |
|
|
|
Додаємо і віднімаємо трицифрові числа порозрядно (ч. 2, с. 52-53). |
|
|
|
Додаємо і віднімаємо числа трьома способами (ч. 2, с. 54). |
|
|
|
Розв’язуємо задачі на знаходження четвертого пропорційного (ч. 2, с. 55-56). |
|
|
|
Додаємо і віднімаємо трицифрові числа (ч. 2, с. 57-58). |
|
|
|
Додаємо і віднімаємо числа різними способами (ч. 2, с. 59). |
|
|
|
Досліджуємо задачі на знаходження четвертого пропорційного (ч. 2, с. 60-61). |
|
|
|
Знайомимось із письмовими додаванням і відніманням (ч. 2, с. 62). |
|
|
|
Досліджуємо задачі (ч. 2, с. 63). |
|
|
|
Виконуємо додавання і віднімання письмово (ч. 2, с. 64). |
|
|
|
Знайомимось із задачами на знаходження трьох чисел за трьома сумами (ч. 2, с. 65-66). |
|
|
|
Розв’язуємо задачі (ч. 2, с. 67). |
|
|
|
Розв’язуємо задачі (ч. 2, с. 68). |
|
|
|
Розв’язуємо задачі (ч. 2, с. 69). |
|
|
|
Корекція результатів навчання учнів (ч. 2, с. 70). |
|
|
|
Навчальний проєкт № 6 «Мій бюджет». |
|
|
|
Діагностична робота. |
|
Вивчаємо позатабличне множення та ділення |
|||
|
|
Узагальнюємо вивчене про арифметичні дії множення і ділення (ч. 2, с. 72-73). |
|
|
|
Знайомимось із діленням з остачею (ч. 2, с. 74-75). |
|
|
|
Вивчаємо ділення з остачею (ч. 2, с. 76-77). |
|
|
|
Перевіряємо ділення з остачею (ч. 2, с. 78-79). |
|
|
|
Узагальнюємо вивчене про ділення з остачею (ч. 2, с. 80-81). |
|
|
|
Досліджуємо ділення з остачею (ч. 2, с. 82-83). |
|
|
|
Вивчаємо правило множення суми на число (ч. 2, с. 84-85). |
|
|
|
Відкриваємо спосіб множення двоцифрового числа на одноцифрове (ч. 2, с. 86-87). |
|
|
|
Відкриваємо спосіб множення трицифрового числа на одноцифрове (ч. 2, с. 88-89). |
|
|
|
Вивчаємо правило ділення суми на число (ч. 2, с. 90-91). |
|
|
|
Відкриваємо спосіб ділення двоцифрового числа на одноцифрове (ч. 2, с. 92-93). |
|
|
|
Ділимо двоцифрове число на одноцифрове (ч. 2, с. 94-95). |
|
|
|
Розв’язуємо задачі (ч. 2, с. 96). |
|
|
|
Знайомимось із задачами на подвійне зведення до одиниці (ч. 2, с. 97-98). |
|
|
|
Розв’язуємо задачі на подвійне зведення до одиниці (ч. 2, с. 99). |
|
|
|
Досліджуємо задачі на подвійне зведення до одиниці (ч. 2, с. 100-101). |
|
|
|
Виконуємо ділення круглого числа на одноцифрове двома способами (ч. 2, с. 102-103). |
|
|
|
Досліджуємо задачі на подвійне зведення до одиниці (ч. 2, с. 104). |
|
144. |
|
Виконуємо ділення на кругле число (ч. 2, с. 105). |
|
145. |
|
Виконуємо ділення на кругле число (ч. 2, с. 105).
|
|
146. |
|
Діагностична робота. |
|
147. |
|
Знайомимось зі способом ділення на двоцифрове число (ч. 2, с. 107-108). |
|
148. |
|
Знайомимось із задачами на спільну роботу (ч. 2, с. 109-110). |
|
149. |
|
Розв’язуємо задачі на спільну роботу (ч. 2, с. 111). |
|
150. |
|
Досліджуємо задачі на спільну роботу (ч. 2, с. 112-113). |
|
151. |
|
Досліджуємо задачі на спільну роботу (ч. 2, с. 114). |
|
152. |
|
Вивчаємо ділення на двоцифрове число (ч. 2, с. 115-116). |
|
153. |
|
Досліджуємо задачі на спільну роботу (ч. 2, с. 117). |
|
154. |
|
Виконуємо ділення на двоцифрове число двома способами (ч. 2, с. 118). |
|
155. |
|
Дізнаємося про спосіб множення і ділення на 5; 50 (ч. 2, с. 119). |
|
156. |
|
Знайомимось із нерівностями зі змінною (ч. 2, с. 120-121). |
|
157. |
|
Дізнаємось про спосіб множення і ділення на 25 (ч. 2, с. 122). |
|
158. |
|
Множимо і ділимо на 5; 20; 25 (ч. 2, с. 123). |
|
159. |
|
Розв’язуємо нерівності зі змінною (ч. 2, с. 124-125). |
|
160. |
|
Відкриваємо спосіб множення на 11; 101 (ч. 2, с. 126). |
|
161. |
|
Розв’язуємо задачі на час (ч. 2, с. 127). |
|
162. |
|
Дізнаємося про спосіб множення на 9; 99 (ч. 2, с. 128). |
|
163. |
|
Множимо на 11; 99 (ч. 2, с. 129). |
|
164. |
|
Розв’язуємо задачі геометричного змісту (ч. 2, с. 130).
|
|
165. |
|
Повторюємо вивчене (ч. 2, с. 131). |
|
166. |
|
Перевіряємо свої досягнення (ч. 2, с. 132). |
|
167. |
|
Навчальний проєкт № 7 «Математична газета». |
|
168. |
|
Діагностична робота. |
|
169. |
|
Повторюємо вивчене. Рівняння. |
|
170. |
|
Повторюємо вивчене. Частини цілого. |
|
171. |
|
Повторюємо вивчене. Тисяча. |
|
172. |
|
Повторюємо вивчене. Позатабличне множення і ділення. |
|
173. |
|
Повторюємо вивчене. Задачі.
|
|
174. |
|
Навчальний проєкт № 8 «Задачі навколо нас». |
|
|
|
Узагальнення і систематизація знань учнів. Підсумок за рік. |
|