Календарно-тематичне планування уроків математики за підручником «Математика. Автори: Скворцова, С. О.; Онопрієнко, О. В. (2020)».

Про матеріал
Календарно-тематичне планування уроків математики за підручником «Математика. Автори: Скворцова, С. О.; Онопрієнко, О. В. (2020)» для 3 класу за програмою НУШ (2021-2022 н.р.) 5 годин на тиждень. Вчителя початкових класів Богдюк Оксани Вікторівни
Перегляд файлу

Календарно-тематичне планування уроків математики за підручником «Математика. Автори: Скворцова, С. О.; Онопрієнко, О. В. (2020)» для

                  3 класу за програмою НУШ (2021-2022 н.р.)

                                               5 годин на тиждень

 

№ уроку

Дата

уроку

                                        Тема уроку

Примітки

І семестр

Узагальнюємо і систематизуємо вивчене у 2-му класі. Вивчаємо рівняння

1.

 

Повторюємо нумерацію чисел у межах 100 (с.4-5).

 

  1.                

 

Додаємо і віднімаємо числа частинами (с. 6-7).

 

  1.                

 

Складаємо і розв’язуємо обернені задачі до даної (с. 8-9).

 

  1.                

 

Розв’язуємо складені задачі (с.10-11).

 

  1.                

 

Досліджуємо задачі (с. 12-13).

 

  1.                

 

Додаємо і віднімаємо числа порозрядно (с. 14-15).

 

  1.                

 

Досліджуємо задачі на знаходження різниці (с. 16-17).

 

  1.                

 

Досліджуємо задачі на знаходження суми (с.18-19).

 

  1.                

 

Додаємо і віднімаємо числа, використовуючи прийом округлення (с.20-21).

 

  1.           

 

Досліджуємо задачі на знаходження невідомого доданка 

(с. 22-23).

 

  1.           

 

Досліджуємо задачі на знаходження невідомого зменшуваного та від’ємника (с. 24-25).

 

  1.           

 

Розв'язуємо задачі. Перевіряємо арифметичні дії додавання та віднімання (с. 26-27).

 

  1.           

 

Досліджуємо задачі на збільшення або зменшення числа на кілька одиниць (с. 28-29).

 

  1.           

 

Досліджуємо задачі на різницеве порівняння (с.30-31).

 

  1.           

 

Досліджуємо задачі на збільшення або зменшення числа на кілька одиниць (с. 32-33).

 

  1.           

 

Навчальний проект № 1 «Чи виникають проблеми  у повсякденному житті в людини, яка погано виконує додавання та віднімання двоцифрових чисел?».

 

  1.           

 

Діагностична робота.

 

  1.           

 

Корекція результатів навчання учнів. Повторюємо арифметичні дії множення і ділення (с. 34-35).

 

  1.           

 

Узагальнюємо способи складання таблиць множення і ділення (с. 36-37).

 

  1.           

 

Узагальнюємо способи складання таблиць множення і ділення (с. 38-39).

 

  1.           

 

Досліджуємо таблиці множення та ділення (с. 40-41).

 

  1.           

 

Досліджуємо таблиці множення та ділення (с. 42-43).

 

  1.           

 

Знайомимось із послідовним множенням і діленням 

(с. 44-45).

 

  1.           

 

Досліджуємо таблицю Піфагора (с. 46-47).

 

  1.           

 

Досліджуємо задачі на знаходження частки (с. 48-49). 

 

  1.           

 

Знайомимось з табличною формою короткого запису задачі (с. 50-51).

 

  1.           

 

Повторюємо геометричні фігури на площині (с. 52-53).

 

  1.           

 

Повторюємо вивчене (с. 54).

 

  1.           

 

Знайомимось із рівнянням (с. 55).

 

  1.           

 

Розв’язуємо прості рівняння (с. 56-57).

 

  1.           

 

Складаємо рівняння за вимогою (с. 58).

 

  1.           

 

Складаємо рівняння за текстом простої задачі (с. 59-60).

 

  1.           

 

Складаємо і розв’язуємо прості рівняння (с. 61).

 

  1.           

 

Розв’язуємо ускладнені рівняння (с. 62-63).

 

  1.           

 

Розв’язуємо ускладнені рівняння (с. 64).

 

  1.           

 

Розв’язуємо задачі складанням рівняння (с. 65).

 

  1.           

 

Знайомимось із властивістю рівності (с. 66-67).

 

  1.           

 

Розв’язуємо рівняння (с. 68).

 

  1.           

 

Записуємо задачу коротко таблицею (с. 69).

 

  1.           

 

Розв’язуємо задачі способом складання рівняння (с. 70).

 

  1.           

 

Повторюємо одиниці вимірювання величин (с. 71).

 

  1.           

 

Визначаємо час за годинником (с. 72-73).

 

  1.           

 

Навчальний проект № 2 «Чим мені у повсякденному житті будуть корисні гарні знання таблиці множення».

 

  1.           

 

Діагностична робота.

 

  1.           

 

Корекція результатів навчання учнів. Перевірка навичок усних обчислень (математичний диктант, робота на картках тощо) (с. 74).

 

Вивчаємо частини цілого

  1.           

 

Одержуємо половину (с. 76-77).

 

  1.           

 

Одержуємо одну частину величини (с. 78-79).

 

  1.           

 

Одержуємо частини цілого (с. 80-81).

 

  1.           

 

Знайомимось з одиницею вимірювання довжини — 1 мм (с. 82-83).

 

  1.           

 

Використовуємо одиниці вимірювання величин (с.84-85)

 

  1.           

 

Порівнюємо частини цілого (с. 86-87).

 

  1.           

 

Порівнюємо частини цілого (с. 88-89). 

 

  1.           

 

Знаходимо частину від цілого (с. 90-91).

 

  1.           

 

Знаходимо ціле за величиною його частини (с. 92-93).

 

  1.           

 

Досліджуємо залежність добутку від зміни одного з множників (с. 94-95).

 

  1.           

 

Розв’язуємо складені задачі (с. 96-97).

 

  1.           

 

Досліджуємо залежність частки від зміни діленого або дільника (с. 98-99).

 

  1.           

 

Розв’язуємо складені задачі (с.100-101).

 

  1.           

 

Розв’язуємо ускладнені рівняння (с. 102-103).

 

  1.           

 

Навчальний проект № 3 «У яких випадках з повсякденного життя ми вимушені оперувати частинами величини?».

 

  1.           

 

Діагностична робота. Перевірка навичок усних обчислень (математичний диктант, робота на картках тощо).

 

  1.           

 

Корекція результатів навчання учнів. Перевірка навичок усних обчислень (математичний диктант, робота на картках тощо)

 

  1.           

 

Знайомимось із групами величин (с. 104-105).

 

  1.           

 

Вивчаємо взаємозв’язок між величинами (с. 106-107).

 

  1.           

 

Розв’язуємо прості задачі із взаємопов’язаними величинами (с. 108).

 

  1.           

 

Досліджуємо взаємопов’язані величини (с. 109-110).

 

  1.           

 

Досліджуємо взаємопов’язані величини (с. 111).

 

  1.           

 

Досліджуємо взаємопов’язані величини (с. 112-113).

 

  1.           

 

Вивчаємо групу величин, що розкривають ситуацію купівлі-продажу (с. 114).

 

  1.           

 

Розв’язуємо задачі (с. 115).

 

  1.           

 

Вивчаємо групу величин, що описують ситуацію праці 

(с. 116).

 

  1.           

 

Розв’язуємо задачі (с. 117).

 

  1.           

 

Досліджуємо взаємопов’язані величини (с. 118).

 

  1.           

 

Знайомимось із задачами на знаходження суми двох добутків (с. 119-120).

 

  1.           

 

Досліджуємо задачі на знаходження суми двох добутків

 (с. 121-122).

 

  1.           

 

Досліджуємо задачі на знаходження суми двох добутків

 (с. 123-124).

 

  1.           

 

Досліджуємо задачі на знаходження суми двох добутків

(с. 125). 

 

  1.           

 

Навчальний проект № 4 «Задачі із взаємопов’язаними величинами як моделі ситуацій, що трапляються в нашому житті».

 

  1.           

 

Діагностична робота.

 

  1.           

 

Корекція результатів навчання учнів.

 

ІІ семестр

  1.           

 

Розв’язуємо задачі на різницеве порівняння двох добутків (частина 2, с. 4-5).

 

  1.           

 

Розв’язуємо задачі на кратне порівняння двох добутків 

(ч. 2, с. 6-7).

 

  1.           

 

Досліджуємо задачі. Задачі, обернені до задач на знаходження суми, на різницеве або кратне порівняння двох добутків (ч. 2, с. 8-9).

 

  1.           

 

Досліджуємо задачі (ч. 2, с. 10).

 

  1.           

 

Досліджуємо задачі (ч. 2, с. 11-12).

 

  1.           

 

Розв’язуємо задачі (ч. 2, с. 13).

 

 

  1.           

 

Корекція результатів навчання учнів (ч. 2, с. 14).

 

 

  1.           

 

Навчальний проєкт № 5. «Яка користь від математики?»

 

  1.           

 

Діагностична робота.

 

Вивчаємо трицифрові числа

90.

 

Одержуємо тисячу (ч. 2, с. 16-17).

 

91.

 

Одержуємо трицифрові числа (ч. 2, с. 18).

 

92.

 

Додаємо і віднімаємо числа на основі нумерації. Додавання і віднімання круглих чисел (ч. 2, с. 19-20).

 

93.

 

Додаємо і віднімаємо числа на основі нумерації (ч. 2, с. 21-22).

 

94.

 

Додаємо і віднімаємо числа на основі нумерації (ч. 2, с. 23-24).

 

95.

 

Визначаємо загальну кількість одиниць розряду (ч. 2, с. 25-26).

 

96.

 

Порівнюємо трицифрові числа (ч. 2, с. 27-28).

 

97.

 

Досліджуємо задачі (ч. 2, с. 29-30).

 

98.

 

Відкриваємо спосіб множення і ділення круглих чисел 

(ч. 2, с. 31-32).

 

99.

 

Множимо і ділимо круглі числа, використовуючи прийом укрупнення розрядних одиниць (ч. 2, с. 33-34).

 

100.

 

Знайомимось із задачами на знаходження четвертого пропорційного (ч. 2, с. 35-36).

 

101.

 

Вивчаємо одиницю вимірювання довжини: 1 кілометр (ч. 2, с. 37-38).

 

102.

 

Вивчаємо одиницю вимірювання маси: 1 грам, 1 тонна (ч. 2, с. 39-40).

 

103.

 

Використовуємо прийом послідовного множення і ділення (ч. 2, с. 41-42).

 

104.

 

Множимо і ділимо на кругле число (ч. 2, с. 43).

 

105.

 

Узагальнюємо нумерацію трицифрових чисел (ч. 2, с. 44).

 

  1.      

 

Додаємо і віднімаємо круглі числа (ч. 2, с. 45-46).

 

  1.      

 

Досліджуємо задачі на знаходження четвертого пропорційного (ч. 2, с. 47-48).

 

  1.      

 

Додаємо і віднімаємо круглі числа (ч. 2, с. 49-50).

 

  1.      

 

Додаємо і віднімаємо числа двома способами (ч. 2, с.51). 

 

  1.      

 

Додаємо і віднімаємо трицифрові числа порозрядно (ч. 2, с. 52-53).

 

  1.      

 

Додаємо і віднімаємо числа трьома способами (ч. 2, с. 54).

 

  1.      

 

Розв’язуємо задачі на знаходження четвертого пропорційного (ч. 2, с. 55-56).

 

  1.      

 

Додаємо і віднімаємо трицифрові числа (ч. 2, с. 57-58).

 

  1.      

 

Додаємо і віднімаємо числа різними способами (ч. 2, с. 59).

 

  1.      

 

Досліджуємо задачі на знаходження четвертого пропорційного (ч. 2, с. 60-61).

 

  1.      

 

Знайомимось із письмовими додаванням і відніманням 

(ч. 2, с. 62).

 

  1.      

 

Досліджуємо задачі (ч. 2, с. 63).

 

  1.      

 

Виконуємо додавання і віднімання письмово (ч. 2, с. 64).

 

  1.      

 

Знайомимось із задачами на знаходження трьох чисел за трьома сумами (ч. 2, с. 65-66).

 

  1.      

 

Розв’язуємо задачі (ч. 2, с. 67).

 

  1.      

 

Розв’язуємо задачі (ч. 2, с. 68).

 

  1.      

 

Розв’язуємо задачі (ч. 2, с. 69).

 

  1.      

 

Корекція результатів навчання учнів (ч. 2, с. 70).

 

  1.      

 

Навчальний проєкт № 6 «Мій бюджет».

 

  1.      

 

Діагностична робота.

 

Вивчаємо позатабличне множення та ділення

  1.      

 

Узагальнюємо вивчене про арифметичні дії множення і ділення (ч. 2, с. 72-73).

 

  1.      

 

Знайомимось із діленням з остачею (ч. 2, с. 74-75).

 

  1.      

 

Вивчаємо ділення з остачею (ч. 2, с. 76-77).

 

  1.      

 

Перевіряємо ділення з остачею (ч. 2, с. 78-79).

 

  1.      

 

Узагальнюємо вивчене про ділення з остачею (ч. 2, с. 80-81). 

 

  1.      

 

Досліджуємо ділення з остачею (ч. 2, с. 82-83).

 

  1.      

 

Вивчаємо правило множення суми на число (ч. 2, с. 84-85).

 

  1.      

 

Відкриваємо спосіб множення двоцифрового числа на одноцифрове (ч. 2, с. 86-87).

 

  1.      

 

Відкриваємо спосіб множення трицифрового числа на одноцифрове (ч. 2, с. 88-89).

 

  1.      

 

Вивчаємо правило ділення суми на число (ч. 2, с. 90-91).

 

  1.      

 

Відкриваємо спосіб ділення двоцифрового числа на одноцифрове (ч. 2, с. 92-93).

 

  1.      

 

Ділимо двоцифрове число на одноцифрове (ч. 2, с. 94-95).

 

  1.      

 

Розв’язуємо задачі (ч. 2, с. 96).

 

  1.      

 

Знайомимось із задачами на подвійне зведення до одиниці (ч. 2, с. 97-98).

 

  1.      

 

Розв’язуємо задачі на подвійне зведення до одиниці (ч. 2, с. 99).

 

  1.      

 

Досліджуємо задачі на подвійне зведення до одиниці (ч. 2, с. 100-101).

 

  1.      

 

Виконуємо ділення круглого числа на одноцифрове двома способами (ч. 2, с. 102-103).

 

  1.      

 

Досліджуємо задачі на подвійне зведення до одиниці (ч. 2, с. 104).

 

144.

 

Виконуємо ділення на кругле число (ч. 2, с. 105).

 

145.

 

Виконуємо ділення на кругле число (ч. 2, с. 105).

 

 

146.

 

Діагностична робота.

 

147.

 

Знайомимось зі способом ділення на двоцифрове число 

(ч. 2, с. 107-108).

 

148.

 

Знайомимось із задачами на спільну роботу (ч. 2, с. 109-110).

 

149.

 

Розв’язуємо задачі на спільну роботу (ч. 2, с. 111).

 

150.

 

Досліджуємо задачі на спільну роботу (ч. 2, с. 112-113).

 

151.

 

Досліджуємо задачі на спільну роботу (ч. 2, с. 114).

 

152.

 

Вивчаємо ділення на двоцифрове число (ч. 2, с. 115-116).

 

153.

 

Досліджуємо задачі на спільну роботу (ч. 2, с. 117).

 

154.

 

Виконуємо ділення на двоцифрове число двома способами (ч. 2, с. 118). 

 

155.

 

Дізнаємося про спосіб множення і ділення на 5; 50 (ч. 2, с. 119).

 

156.

 

Знайомимось із нерівностями зі змінною (ч. 2, с. 120-121).

 

157.

 

Дізнаємось про спосіб множення і ділення на 25 (ч. 2, с. 122).

 

158.

 

Множимо і ділимо на 5; 20; 25 (ч. 2, с. 123).

 

159.

 

Розв’язуємо нерівності зі змінною (ч. 2, с. 124-125).

 

160.

 

Відкриваємо спосіб множення на 11; 101 (ч. 2, с. 126).

 

161.

 

Розв’язуємо задачі на час (ч. 2, с. 127).

 

162.

 

Дізнаємося про спосіб множення на 9; 99 (ч. 2, с. 128).

 

163.

 

Множимо на 11; 99 (ч. 2, с. 129). 

 

164.

 

Розв’язуємо задачі геометричного змісту (ч. 2, с. 130).

 

 

165.

 

Повторюємо вивчене (ч. 2, с. 131).

 

166.

 

Перевіряємо свої досягнення (ч. 2, с. 132).

 

167.

 

Навчальний проєкт № 7 «Математична газета».

 

168.

 

Діагностична робота.

 

169.

 

Повторюємо вивчене. Рівняння.

 

170.

 

Повторюємо вивчене. Частини цілого. 

 

171.

 

Повторюємо вивчене. Тисяча.

 

172.

 

Повторюємо вивчене. Позатабличне множення і ділення. 

 

173.

 

Повторюємо вивчене. Задачі.

 

 

174.

 

Навчальний проєкт № 8 «Задачі навколо нас».

 

  1.      

 

Узагальнення і систематизація знань учнів. 

Підсумок за рік.

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Ковальова Наталія Анатоліївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Пов’язані теми
Математика, 3 клас, Планування
НУШ
Додано
11 вересня 2021
Переглядів
3415
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку