Діагностувальна робота з математики
«Множимо і ділимо багатоцифрове число на одноцифрове»
ПІ_______________________________________________________________________
Дата_____________________________________________________________________
І варіант
1. Знайди значення виразів письмово.
340956 – 504072 : 6 5765 . 5 – 5765 : 5 88312 : 9
2.Виконай дії з іменованими числами
13 м 45 см ∙ 3= __________________________________________________________
58 ц 26 кг : 2=___________________________________________________________
3. Розв’яжи рівняння.
3 ∙ х = 2781 : 9 450 : х = 70 ∙ 2 – 50
5. Розв’яжи задачу
На одній ділянці росло 70 кущів помідорів, а на другій – 95 кущів. На першій зібрали на 50 кг помідорів менше, ніж на другій. Скільки кілограмів помідорів зібрали на кожній ділянці, якщо з кожного куща зривали однакову масу плодів?
6. Виконай завдання
Накресли прямокутник АВСD зі сторонами 65 мм і 15 мм. Накресли квадрат із таким периметром.
ПІ______________________________________________________________________
Характеристика результатів навчання |
№ завдання |
Рівень |
Математика |
||
Читає, записує, утворює, порівнює числа, визначає розрядний склад числа |
|
|
Володіє навичками додавання і віднімання, множення і ділення чисел |
1 |
|
Читає записує математичні вирази, у тому числі зі змінною, знаходить їх значення; розв’язує рівняння, добирає розв’язок нерівності зі змінною |
3 |
|
Аналізує текст задачі, створює за потреби модель, обґрунтовує спосіб розв’язання, розв’язує задачу, прогнозує і перевіряє розв’язок |
4 |
|
Розпізнає, будує геометричні фігури, конструює об’єкти з геометричних фігур |
5 |
|
Використовує для вимірювання величин доцільні одиниці вимірювання, оперує величинами, користується приладами для вимірювання |
2,5 |
|
ПІ______________________________________________________________________
Характеристика результатів навчання |
№ завдання |
Рівень |
Математика |
||
Читає, записує, утворює, порівнює числа, визначає розрядний склад числа |
|
|
Володіє навичками додавання і віднімання, множення і ділення чисел |
1 |
|
Читає записує математичні вирази, у тому числі зі змінною, знаходить їх значення; розв’язує рівняння, добирає розв’язок нерівності зі змінною |
3 |
|
Аналізує текст задачі, створює за потреби модель, обґрунтовує спосіб розв’язання, розв’язує задачу, прогнозує і перевіряє розв’язок |
4 |
|
Розпізнає, будує геометричні фігури, конструює об’єкти з геометричних фігур |
5 |
|
Використовує для вимірювання величин доцільні одиниці вимірювання, оперує величинами, користується приладами для вимірювання |
2,5 |
|
ПІ______________________________________________________________________
Характеристика результатів навчання |
№ завдання |
Рівень |
Математика |
||
Читає, записує, утворює, порівнює числа, визначає розрядний склад числа |
|
|
Володіє навичками додавання і віднімання, множення і ділення чисел |
1 |
|
Читає записує математичні вирази, у тому числі зі змінною, знаходить їх значення; розв’язує рівняння, добирає розв’язок нерівності зі змінною |
3 |
|
Аналізує текст задачі, створює за потреби модель, обґрунтовує спосіб розв’язання, розв’язує задачу, прогнозує і перевіряє розв’язок |
4 |
|
Розпізнає, будує геометричні фігури, конструює об’єкти з геометричних фігур |
5 |
|
Використовує для вимірювання величин доцільні одиниці вимірювання, оперує величинами, користується приладами для вимірювання |
2,5 |
|