Діагностувальна робота з математики «Множимо і ділимо багатоцифрове число на одноцифрове»

Про матеріал
Публікація містить перевірну роботу з математики для учнів 4 класу, що дасть можливість перевірити рівень засвоєння матеріалу з теми «Множимо і ділимо багатоцифрове число на одноцифрове» за підручником С. Скворцової (задача на знаходження невідомого за двома різницями, вирази, рівняння, периметр геометричних фігур)
Перегляд файлу

Діагностувальна робота з математики

«Множимо і ділимо багатоцифрове число на одноцифрове»

ПІ_______________________________________________________________________

Дата_____________________________________________________________________

І варіант

1. Знайди значення виразів письмово.

      340956 – 504072 : 6                      5765 . 5 – 5765 : 5                  88312 : 9

D:\Мои документи\Ясковець М. М\2 клас\ДІАГНОСТИКА 2 клас\клінинки.tif 

 

 

 

 

 

D:\Мои документи\Ясковець М. М\2 клас\ДІАГНОСТИКА 2 клас\клінинки.tif 

 

 

 

 

 

 

 

2.Виконай дії з іменованими числами                       

13 м 45 см ∙ 3= __________________________________________________________                                             

58 ц 26 кг : 2=___________________________________________________________

D:\Мои документи\Ясковець М. М\2 клас\ДІАГНОСТИКА 2 клас\клінинки.tif 

 

 

 

 

3. Розв’яжи рівняння.

D:\Мои документи\Ясковець М. М\2 клас\ДІАГНОСТИКА 2 клас\клінинки.tif   3 ∙ х = 2781 : 9                       450 : х = 70 ∙ 2 – 50                

 

 

 

 

D:\Мои документи\Ясковець М. М\2 клас\ДІАГНОСТИКА 2 клас\клінинки.tif 

 

 

 

 

 

 

5. Розв’яжи задачу

На одній ділянці росло 70 кущів помідорів, а на другій – 95 кущів. На першій зібрали на 50 кг помідорів менше, ніж на другій. Скільки кілограмів помідорів зібрали на кожній ділянці, якщо з кожного куща зривали однакову масу плодів?

D:\Мои документи\Ясковець М. М\2 клас\ДІАГНОСТИКА 2 клас\клінинки.tif 

 

 

 

D:\Мои документи\Ясковець М. М\2 клас\ДІАГНОСТИКА 2 клас\клінинки.tif 

 

 

D:\Мои документи\Ясковець М. М\2 клас\ДІАГНОСТИКА 2 клас\клінинки.tif 

 

 

 

 

6. Виконай завдання

D:\Мои документи\Ясковець М. М\2 клас\ДІАГНОСТИКА 2 клас\клінинки.tifНакресли прямокутник АВСD зі сторонами 65 мм і 15 мм. Накресли квадрат із таким периметром.

 

 

 

 

 

D:\Мои документи\Ясковець М. М\2 клас\ДІАГНОСТИКА 2 клас\клінинки.tif 

 

 

 

 

 

 

ПІ______________________________________________________________________

 

Характеристика результатів навчання

№ завдання

Рівень

Математика

Читає, записує, утворює, порівнює числа, визначає розрядний склад числа

 

 

Володіє навичками додавання і віднімання, множення і ділення чисел

1

 

Читає записує математичні вирази, у тому числі зі змінною, знаходить їх значення; розв’язує рівняння, добирає розв’язок нерівності зі змінною

3

 

Аналізує текст задачі, створює за потреби модель, обґрунтовує спосіб розв’язання, розв’язує задачу, прогнозує і перевіряє розв’язок

4

 

Розпізнає, будує геометричні фігури, конструює об’єкти з геометричних фігур

5

 

Використовує для вимірювання величин доцільні одиниці вимірювання, оперує величинами, користується приладами для вимірювання

2,5

 

 

 

 

ПІ______________________________________________________________________

 

Характеристика результатів навчання

№ завдання

Рівень

Математика

Читає, записує, утворює, порівнює числа, визначає розрядний склад числа

 

 

Володіє навичками додавання і віднімання, множення і ділення чисел

1

 

Читає записує математичні вирази, у тому числі зі змінною, знаходить їх значення; розв’язує рівняння, добирає розв’язок нерівності зі змінною

3

 

Аналізує текст задачі, створює за потреби модель, обґрунтовує спосіб розв’язання, розв’язує задачу, прогнозує і перевіряє розв’язок

4

 

Розпізнає, будує геометричні фігури, конструює об’єкти з геометричних фігур

5

 

Використовує для вимірювання величин доцільні одиниці вимірювання, оперує величинами, користується приладами для вимірювання

2,5

 

 

 

 

 

ПІ______________________________________________________________________

 

Характеристика результатів навчання

№ завдання

Рівень

Математика

Читає, записує, утворює, порівнює числа, визначає розрядний склад числа

 

 

Володіє навичками додавання і віднімання, множення і ділення чисел

1

 

Читає записує математичні вирази, у тому числі зі змінною, знаходить їх значення; розв’язує рівняння, добирає розв’язок нерівності зі змінною

3

 

Аналізує текст задачі, створює за потреби модель, обґрунтовує спосіб розв’язання, розв’язує задачу, прогнозує і перевіряє розв’язок

4

 

Розпізнає, будує геометричні фігури, конструює об’єкти з геометричних фігур

5

 

Використовує для вимірювання величин доцільні одиниці вимірювання, оперує величинами, користується приладами для вимірювання

2,5

 

 

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
4.0
Оригінальність викладу
4.0
Відповідність темі
4.0
Загальна:
4.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Шматок Наталія Володимирівна
    Загальна:
    4.0
    Структурованість
    4.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    4.0
docx
Додав(-ла)
Заєць Людмила
Пов’язані теми
Математика, 4 клас, Контрольні роботи
НУШ
Додано
20 лютого 2022
Переглядів
8875
Оцінка розробки
4.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку