Діагностувальна робота №3
з математики на тему:
«Геометричні фігури. Величини»
4 клас
Виконала вчитель початкових класів
Желтухіна Н.В.
Філія «Спаська гімназія»
2021-2022
Діагностувальна робота з математики на тему: «Геометричні фігури. Величини»
Виконав/-ла______________________________________уч_____________________
Варіант 1
А) куля Б) циліндр В) куб Г) трикутна призма Д) конус
2. Виконай дію і вкажи правильний час (обведи потрібну букву).
14 год 37 хв + 5 год 44 хв=____год____хв
А Б В
Ціна за 1 кг |
Кількість кілограмів |
Вартість покупки |
|
15 |
450 грн. |
18 грн. |
|
144 грн. |
5 грн. |
120 |
|
13•30___492:4 10•24____15•16 693:3____928:4
Андрійко пробігає 250 м за 50 с, а Софійка—450 м за 90 с. Порівняйте швидкості дітей.
Відповідь:_________________________________________________________________________________________________________________________________
Побудуй прямокутник зі стороною 70 мм, площа якого дорівнює14 см2. Знайди периметр цього прямокутника.
Розв’язання
7*. Завдання на логіку.
Олег, Степан та Іринка купили в супермаркеті своє улюблене морозиво. Відомо, що Іринка не їсть пломбир та шоколадне, Олег—фісташкове, а Степан— пломбир. Запишіть яке морозиво обрали діти?
Пломбир |
Фісташкове |
Шоколадне |
|
|
|
Мій настрій
Оцінювання
Характеристика результатів навчання |
Рівень результату навчання |
Читає, записує, утворює, порівнює числа, визначає розрядний склад числа. |
|
Володіє навичками додавання і віднімання, множення і ділення чисел. |
|
Читає, записує математичні вирази, у тому числі зі змінною, знаходить їх значення; розв’язує рівняння, добирає розв’язок нерівності зі змінною. |
|
Аналізує текст задачі, створює за потреби модель, обгрунтовує спосіб ; розв’язання, розв’язує задачу, прогнозує і перевіряє розв’язок. |
|
Розпізнає, будує геометричні фігури, конструює об’єкти з геометричних фігур. |
|
Використовує для вимірювання величин доцільні одиниці вимірювання, оперує величинами, користується приладами для вимірювання. |
|
Коментар вчителя: |
|
|
|
Діагностувальна робота з математики на тему: «Геометричні фігури. Величини»
Виконав/-ла______________________________________уч_____________________
Варіант 2
А) конус Б) куб В) трикутна призма Г) циліндр Д) куля
2. Виконай дію і вкажи правильний час (обведи потрібну букву).
14 год 24 хв + 7 год 46 хв=____год____хв
А Б В
3. Встав потрібні значення величин, які мають бути у порожніх комірках таблиці.
Ціна за 1 кг |
Кількість кілограмів |
Вартість покупки |
15 грн. |
|
450 грн. |
|
18 |
144 грн. |
6 грн. |
110 |
|
4. Порівняй значення виразів.
15•20___381:3 20•16____15•28 492:4____738:6
5. Розв’яжи задачу.
Катруся пробігає 360 м за 90 с, а Олесь—240 м за 60 с. Порівняйте швидкості дітей.
Відповідь:_________________________________________________________________________________________________________________________________
6. Виконай геометричне завдання.
Побудуй квадрат зі стороною 40 мм, площа якого дорівнює16 см2. Знайди периметр цього квадрата.
Розв’язання
7*. Завдання на логіку.
Олена, Світлана та Микита купили в супермаркеті свій улюблений сік. Відомо, що Світлана не п’є яблучний та березовий, Микита—полуничний, а Олена— березовий. Запишіть який сік обрали діти?
Яблучний |
Полуничний |
Березовий |
|
|
|
Мій настрій
Оцінювання
Характеристика результатів навчання |
Рівень результату навчання |
Читає, записує, утворює, порівнює числа, визначає розрядний склад числа. |
|
Володіє навичками додавання і віднімання, множення і ділення чисел. |
|
Читає, записує математичні вирази, у тому числі зі змінною, знаходить їх значення; розв’язує рівняння, добирає розв’язок нерівності зі змінною. |
|
Аналізує текст задачі, створює за потреби модель, обгрунтовує спосіб ; розв’язання, розв’язує задачу, прогнозує і перевіряє розв’язок. |
|
Розпізнає, будує геометричні фігури, конструює об’єкти з геометричних фігур. |
|
Використовує для вимірювання величин доцільні одиниці вимірювання, оперує величинами, користується приладами для вимірювання. |
|
Коментар вчителя: |
|
|
|