МАТЕМАТИКА 4 клас Діагностувальна робота №3
Нумерація чисел у межах мільйона. Площа
Дата____________ Прізвище та ім'я
1 варіант
150 + 3 40 = 992 – 624 = 820 – 327 · 2 = 825 · 1000 : 10 = 62 · 9 – 928 : 2 = 100 000 : 100 : 100 =
25 а · 3 = 500 га : 5 = 456 м² – 387 м²=
3. Обчисли значення виразу 502 630 + а – b, якщо а = 5000, b = 600. (Навичка 3)
5. Город прямокутної форми, довжина якого дорівнює 35 м, а ширина — 30 м, поділили на три однакові за площею грядки. Яка площа однієї такої
грядки? (Навичка 4)
Додаткове завдання
Вирази площі у вказаних одиницях.
У арах: 2 га, 500 м², 5 га 30 а.
Самоаналіз |
Познач V : (Як тобі було виконувати завдання?) |
Мені було дуже легко |
Мені була потрібна допомога вчителя ( батьків) |
Мені було дуже важко |
|
|
|
|
|
Математика
|
Т ТДР1 |
ТДР2 |
р ТДР3 |
Т ТДР4 |
ТДР5 |
ТДР6 |
ТДР7 |
ТДР8 |
1 |
Читає, записує, утворює, порівнює числа, визначає розрядний склад числа |
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
Володіє навичками додавання і віднімання, множення і ділення чисел |
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
Читає і записує математичні вирази, у тому числі зі змінною, знаходить їх значення; розв’язує рівняння, добирає розв’язок нерівності зі змінною |
|
|
|
|
|
|
|
|
4 |
Аналізує текст задачі, створює за потреби модель, обґрунтовує спосіб розв’язування, розв’язує задачу, прогнозує і перевіряє розв’язок |
|
|
|
|
|
|
|
|
5 |
Розпізнає, будує геометричні фігури, конструює об’єкти з геометричних фігур |
|
|
|
|
|
|
|
|
6 |
Використовує для вимірювання величин доцільні одиниці вимірювання, оперує величинами, користується приладами для вимірювання |
|
|
|
|
|
|
|
|
МАТЕМАТИКА 4 клас Діагностувальна робота №3
Нумерація чисел у межах мільйона. Площа
Дата____________ Прізвище та ім'я
2 варіант
450 + 240 = 535 – 189 = 930 – 427 · 2= 685 : 5 + 93 · 8 = 125 · 8 : 100 = 100 000 : 100 : 100 =
25 а · 4 = 700 га : 7 = 754 м² – 485 м²=
3.Обчисли значення виразу 204 706 + а – b, якщо а = 3000, b = 700. (Навичка 3)
4. Побудуй прямокутник, площа якого дорівнює 32 см², а довжина - 8 см.. (Навичка 5)
5. Город прямокутної форми, довжина якого дорівнює 46 м, а ширина — 20 м, поділили на чотири однакові за площею грядки. Яка площа однієї такої грядки? (Навичка 4)
Додаткове завдання
Вирази площі у вказаних одиницях.
У гектарах: 46 км², 1200 а, 50 000 м².
Самоаналіз |
Познач V : (Як тобі було виконувати завдання?) |
Мені було дуже легко |
Мені була потрібна допомога вчителя ( батьків) |
Мені було дуже важко |
|
|
|
|
|
Математика
|
Т ТДР1 |
ТДР2 |
р ТДР3 |
Т ТДР4 |
ТДР5 |
ТДР6 |
ТДР7 |
ТДР8 |
1 |
Читає, записує, утворює, порівнює числа, визначає розрядний склад числа |
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
Володіє навичками додавання і віднімання, множення і ділення чисел |
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
Читає і записує математичні вирази, у тому числі зі змінною, знаходить їх значення; розв’язує рівняння, добирає розв’язок нерівності зі змінною |
|
|
|
|
|
|
|
|
4 |
Аналізує текст задачі, створює за потреби модель, обґрунтовує спосіб розв’язування, розв’язує задачу, прогнозує і перевіряє розв’язок |
|
|
|
|
|
|
|
|
5 |
Розпізнає, будує геометричні фігури, конструює об’єкти з геометричних фігур |
|
|
|
|
|
|
|
|
6 |
Використовує для вимірювання величин доцільні одиниці вимірювання, оперує величинами, користується приладами для вимірювання |
|
|
|
|
|
|
|
|