Діагностувальна робота №3 математика 4 клас

Про матеріал
Діагностувальна робота з математики 4 клас №3 за підручником Н.П.Листопад. Розроблена на основі Державного стандарту початкової освіти НУШ.
Перегляд файлу

МАТЕМАТИКА 4 клас     Діагностувальна робота №3

 

Нумерація чисел у межах мільйона. Площа

 

Дата____________ Прізвище та ім'я         

 

1 варіант

 

  1. Знайди значення виразів. (Навичка 2)

150 + 3 40  =                                                      992 – 624  =                                                        820 – 327 · 2 =                                                   825 · 1000 : 10 =                                                62 · 9 – 928 : 2 =                                    100 000 : 100 : 100 =

 

  1. Обчисли вирази (Навичка 6)

25 а · 3 =                              500 га : 5 =                           456 м² – 387 м²=

   

    3. Обчисли значення виразу 502 630 + а – b, якщо  а = 5000, b = 600. (Навичка 3)

 

  1. Побудуй прямокутник, площа якого дорівнює  27 см², а ширина - 3 см. (Навичка 5)

 

5. Город прямокутної форми, довжина якого дорівнює 35 м, а ширина — 30 м, поділили на три однакові за площею грядки. Яка площа однієї такої

грядки? (Навичка 4)

 

Додаткове   завдання

Вирази площі у вказаних одиницях.

У  арах: 2 га, 500 м², 5 га 30 а.

Самоаналіз

Познач V :

(Як тобі було виконувати завдання?)

 

Мені було дуже легко

 

Мені була потрібна допомога вчителя

( батьків)

 

Мені було дуже важко

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Математика

 

Т

ТДР1

 

ТДР2

р

ТДР3

Т

ТДР4

 

ТДР5

 

ТДР6

 

ТДР7

 

ТДР8

1

Читає, записує, утворює, порівнює числа, визначає розрядний склад числа

 

 

 

 

 

 

 

 

2

Володіє навичками додавання і віднімання, множення і ділення чисел

 

 

 

 

 

 

 

 

3

Читає і записує математичні вирази, у тому числі зі змінною, знаходить їх значення; розв’язує рівняння, добирає розв’язок нерівності зі змінною

 

 

 

 

 

 

 

 

4

Аналізує текст задачі, створює за потреби модель, обґрунтовує спосіб розв’язування, розв’язує задачу, прогнозує і перевіряє розв’язок

 

 

 

 

 

 

 

 

5

Розпізнає, будує геометричні фігури, конструює об’єкти з геометричних фігур

 

 

 

 

 

 

 

 

6

Використовує для вимірювання величин доцільні одиниці вимірювання, оперує величинами, користується приладами для вимірювання

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

МАТЕМАТИКА 4 клас     Діагностувальна робота №3

 

Нумерація чисел у межах мільйона. Площа

 

Дата____________ Прізвище та ім'я         

 

2 варіант

 

  1. Знайди значення виразів. (Навичка 2)

450 + 240 =                                                         535 – 189 =                                                            930 – 427 · 2=                                                    685 : 5 + 93 · 8 =                                             125 · 8 : 100  =                                       100 000 : 100 : 100 =

 

  1. Обчисли вирази (Навичка 6)

25 а · 4 =                              700 га : 7 =                          754 м² – 485 м²=

 

     3.Обчисли значення виразу 204 706 + а – b, якщо  а = 3000, b = 700. (Навичка 3)

 

4. Побудуй прямокутник, площа якого дорівнює  32 см², а довжина - 8 см.. (Навичка 5)

 

5.  Город прямокутної форми, довжина якого дорівнює 46 м, а ширина — 20 м, поділили на чотири однакові за площею грядки. Яка площа однієї такої грядки? (Навичка 4)

Додаткове завдання

Вирази площі у вказаних одиницях.

У гектарах: 46 км², 1200 а, 50 000 м².

 

 

Самоаналіз

Познач V :

(Як тобі було виконувати завдання?)

 

Мені було дуже легко

 

Мені була потрібна допомога вчителя

( батьків)

 

Мені було дуже важко

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Математика

 

Т

ТДР1

 

ТДР2

р

ТДР3

Т

ТДР4

 

ТДР5

 

ТДР6

 

ТДР7

 

ТДР8

1

Читає, записує, утворює, порівнює числа, визначає розрядний склад числа

 

 

 

 

 

 

 

 

2

Володіє навичками додавання і віднімання, множення і ділення чисел

 

 

 

 

 

 

 

 

3

Читає і записує математичні вирази, у тому числі зі змінною, знаходить їх значення; розв’язує рівняння, добирає розв’язок нерівності зі змінною

 

 

 

 

 

 

 

 

4

Аналізує текст задачі, створює за потреби модель, обґрунтовує спосіб розв’язування, розв’язує задачу, прогнозує і перевіряє розв’язок

 

 

 

 

 

 

 

 

5

Розпізнає, будує геометричні фігури, конструює об’єкти з геометричних фігур

 

 

 

 

 

 

 

 

6

Використовує для вимірювання величин доцільні одиниці вимірювання, оперує величинами, користується приладами для вимірювання

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 4
Оцінки та відгуки
  1. Гайдіна Наталія Петрівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Лисак Іванна Євгенівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Жажкова Тетяна Петрівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  4. Паламарчук Світлана Вікторівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
Показати ще 1 відгук
doc
Пов’язані теми
Математика, 4 клас, Контрольні роботи
НУШ
До підручника
Математика 4 клас (Листопад Н.П.)
Додано
17 листопада 2021
Переглядів
8443
Оцінка розробки
5.0 (4 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку