Діагностувальна робота з математики "Нумерація багатоцифрових чисел"

Про матеріал
Діагностувальна робота з математики "Нумерація багатоцифрових чисел" та бланк аналізу діагностувальної роботи з математики.
Перегляд файлу

                                              Діагностувальна робота з теми

« Нумерація  багатоцифрових чисел», 4 клас, І семестр НУШ

 

Прізвище, ім’я___________________________________________________

Дата____________________________________________________________

 

  1. Запиши цифрами числа.

________________________ -  вісім тисяч двісті тридцять п’ять.

________________________ - тридцять одна тисяча  двадцять.

________________________-  шістдесят сім тисяч сто дев’яносто чотири.

________________________-  сорок  тисяч шістсот.

 

  1. Порівняй числа.

48 335         48 533                                          23 010         23 100

 

60 215         6 215                                            78 200         87 200

 

  1. Запиши як суму розрядних  доданків.

67 120 =_________________________________________________________

 

40 578 =_________________________________________________________

 

  1. Обчисли.

657 + ( 784 – 657) =                                          9 · 48  - 367=

https://www.analogi.net/wp-content/uploads/tetris-dlya-pechati-scaled.jpg                                 https://www.analogi.net/wp-content/uploads/tetris-dlya-pechati-scaled.jpg

72 : 6 : 4=                                                       30 · 100 : 10=

                                    5. Розв’яжи рівняння.

2408 – Х = 964                                                          В : 6 = 120

https://www.analogi.net/wp-content/uploads/tetris-dlya-pechati-scaled.jpg                                              https://www.analogi.net/wp-content/uploads/tetris-dlya-pechati-scaled.jpg

  1. Виконай завдання

     540 см = _ м _ см                                   16 дм = _ м _ дм

         3 м  : 5   =                                                 1 м – 4 дм  =

 

  1. Задача.

Ліля може помити 36 тарілок за 9 хвилин, а її молодша сестра Зоя за 12 хвилин. За скільки хвилин помиють 35 тарілок обидві дівчатка, працюючи разом?

Дівчатка

Кількість тарілок

   Час роботи

Продуктивність праці

Ліля

    36

   9 хв

               ?

Зоя

Так само

 12 хв

               ?

Ліля і Зоя

      35

     ?

               ?

 

 

 

 

 

 

https://catherineasquithgallery.com/uploads/posts/2021-02/1613706293_82-p-fon-dlya-prezentatsii-kletka-99.jpg

 

Додаткове завдання.

          8. Задача

 За перший тиждень магазин отримав 460 комп’ютерів, а за другий  - у 4 рази менше. Скільки всього  комп’ютерів за два тижні отримав магазин?

 

https://catherineasquithgallery.com/uploads/posts/2021-02/1613706293_82-p-fon-dlya-prezentatsii-kletka-99.jpg

 

                                                Самооцінювання

 

Завдання були дуже легкі

Завдання  були легкі

Не знаю

Необхідна була допомога

 

 

 

 

                                     Бланк аналізу  діагностувальної роботи з математики

 

 

№п/п

 

   В.р.

    Д.р.

   С.р.

   П.р.

читає, записує, утворює, порівнює числа, визначає розрядний склад числа

 

1, 2, 3

 

 

 

 

володіє навичками додавання i віднімання, множення i ділення чисел

 

4

 

 

 

 

читає i записує математичні вирази, у тому числі зi змінною, знаходить їх значення; розв'язує рівняння, добирає розв'язок нерівності зi змінною

 

5

 

 

 

 

аналізує текст задач створює за потреби модель, обгрунтовує спосіб розв'язування, розв'язує задачу, прогнозує,  перевіряє розв'язок

 

 7, 8

 

 

 

 

розпізнає, будує геометричі фігури, конструює об'екти з геомеричних фігур

 

 

 

 

 

використовує для вимірювання величин одиниці вимірювання, оперує величинами, користується приладами для               вимірювання

 

       6

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Кирилюк Валентина Степанівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Паламарчук Світлана Вікторівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Пов’язані теми
Математика, 4 клас, Контрольні роботи
НУШ
До підручника
Математика 4 клас (Скворцова С.О., Онопрієнко О.В.)
Додано
1 грудня 2021
Переглядів
5249
Оцінка розробки
5.0 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку