Діагностувальна робота № 4 Математика 4 клас
«Нумерація багатоцифрових чисел»
Дата ________________ ПІ учня __________________________________
І варіант
1. Число 250 340 на розрядні доданки розкладають так:
а) 200 000+50 000+300+40
б) 200 000+50 000+30+40
в) 200 000+5 000+300+40
2. Скільки в числі 348 250 всього сотень?
а) 34 825
б) 3 482
в) 348
3. Обчисли
80 000 + 50 000 - 30 000= 60 000 + 60 000 – 20 000 =
740 000 – 700 000 + 30 000= 790 000 : 100 : 10 =
4. Запиши цифрами числа: шість тисяч вісімсот сорок п’ять; десять тисяч шістсот; п’ятнадцять тисяч вісімдесят дев’ять; сімдесят тисяч п’ятсот два; сорок три тисячі три.
5. Обчисли в стовпчик
38*12 = 750:25 =
640*8 = 8109:9 =
6. Розв’яжи рівняння
x – 6000 = 10 000 х · 4 = 600 - 320
7. Розв’яжи задачу
Вартість 20 зошитів у магазині 50 грн. Знайди вартість 80 таких зошитів.
8. Периметр рівностороннього трикутника дорівнює 12 см. Накресли квадрат сторона, якого така ж, як у цього трикутника.
Самооцінювання.
Оціни свої досягнення. Постав кольорову позначку у відповідному кружечку.
Мені було дуже легко |
Мені була потрібна допомога вчителя чи однокласників |
Мені було дуже важко |
Коментар вчителя
V V Маєш значні успіхи (розв’язання правильні і в повному обсязі);
V Демонструєш помітний прогрес(більше правильних відповідей, ніж неправильних) ;
? Досягаєш результату з допомогою вчителя (більше неправильних відповідей, ніж правильних);
! Потребуєш значної уваги і допомоги (розв’язання неправильні або учень/-иця не
приступав/- ла до виконання завдання)
Діагностувальна робота № 4 Математика 4 клас
«Нумерація багатоцифрових чисел»
Дата ________________ ПІ учня __________________________________
ІІ варіант
1. Число 246 040 на розрядні доданки розкладають так:
а) 200 000+40 000+600+40
б) 200 000+40 000+6 000+40
в) 200 000+4 000+6 000+40
2. Скільки в числі 252 380 всього тисяч?
а) 25 238
б) 2 523
в) 252
3.Обчисли
20 000 + 60 000 - 40 000= 70 000 + 70 000 – 40 000 =
692 000 – 600 000 - 2 000= 860 · 100 : 10 =
4. Запиши цифрами числа: дев’ять тисяч сімсот сорок п’ять; двадцять тисяч шістсот; шістнадцять тисяч вісімдесят дев’ять; сімдесят тисяч п’ятсот сім; сорок шість тисяч три.
5. Обчисли в стовпчик
46*13 = 720:18 =
580*4 = 6309:9 =
6. Розв’яжи рівняння
x – 7000 = 10 000 х · 3 = 500 - 140
7. Розв’яжи задачу
Із 10 кг борошна виходить 30 кг печеного хліба. Скільки кілограм хліба вийде з 40 кг борошна?
8. Периметр рівностороннього трикутника дорівнює 18 см. Накресли квадрат сторона, якого така ж, як у цього трикутника.
Самооцінювання.
Оціни свої досягнення. Постав кольорову позначку у відповідному кружечку.
Мені було дуже легко |
Мені була потрібна допомога вчителя чи однокласників |
Мені було дуже важко |
Коментар вчителя
V V Маєш значні успіхи (розв’язання правильні і в повному обсязі);
V Демонструєш помітний прогрес(більше правильних відповідей, ніж неправильних) ;
? Досягаєш результату з допомогою вчителя (більше неправильних відповідей, ніж правильних);
! Потребуєш значної уваги і допомоги (розв’язання неправильні або учень/-иця не
приступав/- ла до виконання завдання)