Діагностувальна робота "Нумерація багатоцифрових чисел"

Про матеріал
Діагностувальна робота з математики на тему: "Нумерація багатоцифрових чисел" у 4 класі.
Перегляд файлу

Діагностувальна робота № 4                              Математика                         4 клас

«Нумерація багатоцифрових чисел»

Дата ________________                   ПІ учня      __________________________________

І варіант

1. Число 250 340 на розрядні доданки розкладають так:

     а) 200 000+50 000+300+40

     б) 200 000+50 000+30+40

     в) 200 000+5 000+300+40

2. Скільки в числі 348 250 всього сотень?

     а) 34 825

     б) 3 482

     в) 348

3. Обчисли

    80 000 + 50 000 - 30 000=                                     60 000 + 60 000 – 20 000 =

    740 000 – 700 000 + 30 000=                                790 000 : 100 : 10 =

4. Запиши цифрами числа: шість тисяч вісімсот сорок п’ять; десять тисяч шістсот; п’ятнадцять тисяч вісімдесят  дев’ять; сімдесят тисяч п’ятсот два; сорок три тисячі три.

Робочий зошит."Геометричні фігури"

 

 

 

 

 

 

 

 

5. Обчисли в стовпчик

38*12 =                              750:25 =

640*8 =                              8109:9 =

Робочий зошит."Геометричні фігури"

 

 

 

 

 

 

 

 

6. Розв’яжи рівняння

x – 6000 = 10 000                                                       х · 4 = 600 - 320

Робочий зошит."Геометричні фігури"

 

 

 

 

 

 

 

7. Розв’яжи задачу

Вартість 20 зошитів у магазині 50 грн. Знайди вартість 80 таких зошитів.

Робочий зошит."Геометричні фігури"

 

 

 

 

 

 

 

8. Периметр рівностороннього трикутника дорівнює 12 см. Накресли квадрат сторона, якого така ж, як у цього трикутника.

Робочий зошит."Геометричні фігури"

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Самооцінювання.

Оціни свої досягнення. Постав кольорову позначку  у відповідному кружечку.

 

 

 

Мені було дуже легко

 

Мені була потрібна допомога вчителя чи однокласників

 

Мені було дуже важко

 

Коментар вчителя

V V       Маєш значні успіхи (розв’язання правильні і в повному обсязі);

 V     Демонструєш помітний прогрес(більше правильних відповідей, ніж неправильних) ;

?    Досягаєш  результату з допомогою вчителя (більше неправильних відповідей, ніж правильних); 

  !      Потребуєш  значної уваги і допомоги (розв’язання неправильні або учень/-иця не

         приступав/- ла до виконання завдання)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Діагностувальна робота № 4                              Математика                         4 клас

«Нумерація багатоцифрових чисел»

Дата ________________                   ПІ учня      __________________________________

ІІ варіант

1. Число 246 040 на розрядні доданки розкладають так:

     а) 200 000+40 000+600+40

     б) 200 000+40 000+6 000+40

     в) 200 000+4 000+6 000+40

2. Скільки в числі 252 380 всього тисяч?

     а) 25 238

     б) 2 523

     в) 252

3.Обчисли

    20 000 + 60 000 - 40 000=                     70 000 + 70 000 – 40 000 =

    692 000 – 600 000 - 2 000=                   860 · 100 : 10 =

4. Запиши цифрами числа: дев’ять тисяч сімсот сорок п’ять; двадцять тисяч шістсот; шістнадцять тисяч вісімдесят  дев’ять; сімдесят тисяч п’ятсот сім; сорок шість тисяч  три.

Робочий зошит."Геометричні фігури"

 

 

 

 

 

 

 

 

5. Обчисли в стовпчик

46*13 =                              720:18 =

580*4 =                              6309:9 =

Робочий зошит."Геометричні фігури"

 

 

 

 

 

 

 

 

 

6. Розв’яжи рівняння

x – 7000 = 10 000                                                       х · 3 = 500 - 140

Робочий зошит."Геометричні фігури"

 

 

 

 

 

 

 

7. Розв’яжи задачу

Робочий зошит."Геометричні фігури"Із 10 кг борошна виходить 30 кг печеного хліба. Скільки кілограм хліба вийде з 40 кг борошна?

 

 

 

 

 

 

 

 

8. Периметр рівностороннього трикутника дорівнює 18 см. Накресли квадрат сторона, якого така ж, як у цього трикутника.

Робочий зошит."Геометричні фігури"

Робочий зошит."Геометричні фігури"

 

 

 

 

Самооцінювання.

Оціни свої досягнення. Постав кольорову позначку  у відповідному кружечку.

 

 

Мені було дуже легко

 

Мені була потрібна допомога вчителя чи однокласників

 

Мені було дуже важко

 

 

Коментар вчителя

V V       Маєш значні успіхи (розв’язання правильні і в повному обсязі);

 V     Демонструєш помітний прогрес(більше правильних відповідей, ніж неправильних) ;

?    Досягаєш  результату з допомогою вчителя (більше неправильних відповідей, ніж правильних); 

  !      Потребуєш  значної уваги і допомоги (розв’язання неправильні або учень/-иця не

         приступав/- ла до виконання завдання)

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Паламарчук Світлана Вікторівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Пов’язані теми
Математика, 4 клас, Контрольні роботи
НУШ
Додано
5 грудня 2021
Переглядів
4408
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку