Діагностувальна робота з математики з теми " Нумерація чисел в межах мільйона"

Про матеріал
Матеріал діагностувальної роботи для систематизації та перевірки рівня знань учнів з даної теми "Нумерація чисел в межах мільйона"
Перегляд файлу

І варіант

  1. Запиши числа цифрами.

Одна тисяча сто чотири, сімнадцять тисяч сімнадцять, сорок чотири тисячі триста сорок два, дев’яносто тисяч сто дев’ятнадцять, двадцять дві тисячі п’ятдесят вісім.

  1. Розклади на розрядні доданки кожне число.

35 078, 808 050, 4854, 700 307.

  1. Запиши числа, що містять указану кількість одиниць.
  1.      5  одиниць другого класу і 32 одиниці першого класу;
  2.      40  одиниць другого класу і 664 одиниці першого класу;
  3.      300  одиниць другого класу і 3 одиниці першого класу.
  1. Розв’яжи рівняння.

356 + x = 709                         a • 7 = 546

  1. Розв’яжи задачу. Склади до неї одну обернену задачу.  

У магазині було 800 шоколадок. Купили 760 шоколадок. Решту розкупили 5 покупців, порівну кожний. Скільки шоколадок купив кожний з покупців?

  1. Розв’яжи геометричну задачу.

У прямокутника АВСD сторона АВ й СD має 4 см, а сторона ВС й АD –  8 см. Знайди периметр і площу прямокутника. Побудуй його.

 

ІІ варіант

  1. Запиши числа цифрами.

Дві тисячі двісті п’ять, п'ятнадцять тисяч п'ятнадцять, шістдесят шість тисяч триста шістдесят два, сімдесят тисяч сто сімнадцять, тридцять три  тисячі п’ятдесят вісім.

  1. Розклади на розрядні доданки кожне число.

75 038, 606 070, 2456, 500 407.

  1. Запиши числа, що містять указану кількість одиниць.
  1.      9  одиниць другого класу і 48 одиниць першого класу;
  2.      60  одиниць другого класу і 884 одиниці першого класу;
  3.      700  одиниць другого класу і 7 одиниць першого класу.
  1. Розв’яжи рівняння.

456 + x = 909                         a • 8 = 432

  1. Розв’яжи задачу. Склади до неї одну обернену задачу.  

У магазині було 600 кексів. Купили 560 кексів. Решту розкупили 8 покупців, порівну кожний. Скільки кексів купив кожний з покупців?

  1. Розв’яжи геометричну задачу.

У прямокутника АВСD сторона АВ й СD має 5 см, а сторона ВС й АD –  10 см. Знайди периметр і площу прямокутника. Побудуй його.

docx
Пов’язані теми
Математика, Контрольні роботи
НУШ
Додано
4 листопада
Переглядів
109
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку