Діагностувальна робота з математки за розділом «Додаємо і віднімаємо числа з переходом через розряд у межах 100»

Про матеріал
Дана розробка допоможе визначити вміння здобувачів освіти другого класу додавати і віднімати числа з переходом через розряд у межах 100,визначати порядок виконання дій у виразах, , аналізувати та розв'язувати складені задачі, будувати прямокутник та знаходити його периметр,креслити коло з певним радіусом.
Перегляд файлу

Діагностувальна робота з математики

("Додаємо і віднімаємо числа з переходом через розряд у межах 100")

ПІ ________________________________________________________

Дата_________________________

1. Запишіть вирази та знайдіть їх значення.

1) Перший доданок 8, другий доданок поданий різницею чисел 65 і 7.

2) Зменшуване 78, від’ємник подано різницею чисел 41 і 3.

3) Перший доданок 6, другий доданок поданий сумою чисел 5 і 9.

D:\Мои документи\Ясковець М. М\2 клас\ДІАГНОСТИКА 2 клас\клінинки.tif 

 

 

 

 

 

 

2.Обчисли значення виразів різними способами.

 

6

4

+

2

7

=

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5

6

-

3

9

=

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3. Де  зображено круг?

А     img_35                      Б        2                В     img_35

D:\Мои документи\Ясковець М. М\2 клас\ДІАГНОСТИКА 2 клас\клінинки.tif4. Побудуй прямокутник зі сторонами 10 см і 4 см. Знайди периметр (Р) прямокутника.

 

 

 

5. Розв'яжи задачу.

Роман зробив 27 годівниць для пташок,  Оля на 3 годівниці більше, ніж Роман, а Денис зробив на 8 годівниць менше, ніж Оля. Скільки всього  годівниць зробили діти?

D:\Мои документи\Ясковець М. М\2 клас\ДІАГНОСТИКА 2 клас\клінинки.tif 

 

 

 

D:\Мои документи\Ясковець М. М\2 клас\ДІАГНОСТИКА 2 клас\клінинки.tif 

 

 

 

 

D:\Мои документи\Ясковець М. М\2 клас\ДІАГНОСТИКА 2 клас\клінинки.tif 

 

 

6. Накресли коло з радіусом 2 см. Познач центр кола і радіус.                 

 

 

 

 

 

 

Завдання для мене були:                                       Мій настрій:

Результат пошуку зображень за запитом "мій настрій смайлики"Дуже легкі

Легкі

Не знаю

Складні

Дуже складні

 

Характеристика результатів навчання

Номер завдання

Результат

Читає, записує, утворює, порівнює числа в межах 100, визначає склад числа.

1

 

Володіє навичками додавання і віднімання чисел.

2

 

Аналізує текст задачі, створює за потреби модель, обґрунтовує спосіб розв’язання, розв’язує задачу, перевіряє розв’язок.

5

 

Розпізнає, конструює з підручного матеріалу і зображує геометричні фігури.

3,6

 

Використовує для вимірювання величин доцільні одиниці вимірювання, оперує величинами.

4

 

Діагностувальна робота з математики

("Додаємо і віднімаємо числа з переходом через розряд у межах 100")

ПІ _______________________________     Дата_________________________

1. Запишіть вирази та знайдіть їх значення.

1) Перший доданок 6, другий доданок поданий різницею чисел 45 і 9.

2) Зменшуване 48, від’ємник подано різницею чисел 21 і 3.

D:\Мои документи\Ясковець М. М\2 клас\ДІАГНОСТИКА 2 клас\клінинки.tif3) Перший доданок 4, другий доданок поданий сумою чисел 7 і 9.

 

 

 

 

 

 

 

2.Обчисли значення виразів різними способами.

 

6

6

+

2

8

=

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

7

6

-

3

9

=

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3. Де  зображено круг?

А       2                    Б            img_35            В     img_35

D:\Мои документи\Ясковець М. М\2 клас\ДІАГНОСТИКА 2 клас\клінинки.tif4. Побудуй прямокутник зі сторонами 10 см і 3 см. Знайди периметр (Р) прямокутника.

 

 

 

 

 

5. Розв'яжи задачу.

Соня розв’язала 25 завдань з математики,Тарас на 8 завдань більше, ніж Соня, а Алла розв’язала на  3 завдання більше, ніж Тарас. Скільки всього завдань розв’язали діти?

D:\Мои документи\Ясковець М. М\2 клас\ДІАГНОСТИКА 2 клас\клінинки.tif 

 

 

 

D:\Мои документи\Ясковець М. М\2 клас\ДІАГНОСТИКА 2 клас\клінинки.tif 

 

 

 

 

D:\Мои документи\Ясковець М. М\2 клас\ДІАГНОСТИКА 2 клас\клінинки.tif 

 

 

6. Накресли коло з радіусом 3 см. Познач центр кола і радіус.      

 

 

 

          

Завдання для мене були:                                       Мій настрій:

Результат пошуку зображень за запитом "мій настрій смайлики"Дуже легкі

Легкі

Не знаю

Складні

Дуже складні

 

Характеристика результатів навчання

Номер завдання

Результат

Читає, записує, утворює, порівнює числа в межах 100, визначає склад числа.

1

 

Володіє навичками додавання і віднімання чисел.

2

 

Аналізує текст задачі, створює за потреби модель, обґрунтовує спосіб розв’язання, розв’язує задачу, перевіряє розв’язок.

5

 

Розпізнає, конструює з підручного матеріалу і зображує геометричні фігури.

3,6

 

Використовує для вимірювання величин доцільні одиниці вимірювання, оперує величинами.

4

 

 

doc
Додав(-ла)
Заєць Людмила
Додано
3 березня
Переглядів
53
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку