Діагностувальна робота з математики
("Додаємо і віднімаємо числа з переходом через розряд у межах 100")
ПІ ________________________________________________________
Дата_________________________
1. Запишіть вирази та знайдіть їх значення.
1) Перший доданок 8, другий доданок поданий різницею чисел 65 і 7.
2) Зменшуване 78, від’ємник подано різницею чисел 41 і 3.
3) Перший доданок 6, другий доданок поданий сумою чисел 5 і 9.
2.Обчисли значення виразів різними способами.
6 |
4 |
+ |
2 |
7 |
= |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5 |
6 |
- |
3 |
9 |
= |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3. Де зображено круг?
А Б В
4. Побудуй прямокутник зі сторонами 10 см і 4 см. Знайди периметр (Р) прямокутника.
5. Розв'яжи задачу.
Роман зробив 27 годівниць для пташок, Оля на 3 годівниці більше, ніж Роман, а Денис зробив на 8 годівниць менше, ніж Оля. Скільки всього годівниць зробили діти?
6. Накресли коло з радіусом 2 см. Познач центр кола і радіус.
Завдання для мене були: Мій настрій:
Дуже легкі
Легкі
Не знаю
Складні
Дуже складні
Характеристика результатів навчання |
Номер завдання |
Результат |
Читає, записує, утворює, порівнює числа в межах 100, визначає склад числа. |
1 |
|
Володіє навичками додавання і віднімання чисел. |
2 |
|
Аналізує текст задачі, створює за потреби модель, обґрунтовує спосіб розв’язання, розв’язує задачу, перевіряє розв’язок. |
5 |
|
Розпізнає, конструює з підручного матеріалу і зображує геометричні фігури. |
3,6 |
|
Використовує для вимірювання величин доцільні одиниці вимірювання, оперує величинами. |
4 |
|
Діагностувальна робота з математики
("Додаємо і віднімаємо числа з переходом через розряд у межах 100")
ПІ _______________________________ Дата_________________________
1. Запишіть вирази та знайдіть їх значення.
1) Перший доданок 6, другий доданок поданий різницею чисел 45 і 9.
2) Зменшуване 48, від’ємник подано різницею чисел 21 і 3.
3) Перший доданок 4, другий доданок поданий сумою чисел 7 і 9.
2.Обчисли значення виразів різними способами.
|
6 |
6 |
+ |
2 |
8 |
= |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7 |
6 |
- |
3 |
9 |
= |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3. Де зображено круг?
А Б В
4. Побудуй прямокутник зі сторонами 10 см і 3 см. Знайди периметр (Р) прямокутника.
5. Розв'яжи задачу.
Соня розв’язала 25 завдань з математики,Тарас на 8 завдань більше, ніж Соня, а Алла розв’язала на 3 завдання більше, ніж Тарас. Скільки всього завдань розв’язали діти?
6. Накресли коло з радіусом 3 см. Познач центр кола і радіус.
Завдання для мене були: Мій настрій:
Дуже легкі
Легкі
Не знаю
Складні
Дуже складні
Характеристика результатів навчання |
Номер завдання |
Результат |
Читає, записує, утворює, порівнює числа в межах 100, визначає склад числа. |
1 |
|
Володіє навичками додавання і віднімання чисел. |
2 |
|
Аналізує текст задачі, створює за потреби модель, обґрунтовує спосіб розв’язання, розв’язує задачу, перевіряє розв’язок. |
5 |
|
Розпізнає, конструює з підручного матеріалу і зображує геометричні фігури. |
3,6 |
|
Використовує для вимірювання величин доцільні одиниці вимірювання, оперує величинами. |
4 |
|