Діагностувальна робота з мови за темою " Повторюю знання про звуки й букви. Спостерігаю за значенням слів"

Про матеріал
Даний матеріал розроблений за Типовою освітньою програмою О.Савченко до підручника К.Пономарьової,Л.Гайової. Завдання розроблені для перевірки рівня знань здобувачів освіти з даної теми .
Перегляд файлу

                                                             Виконав ……………………………..

            Тематична діагностувальна робота з мови №1

1)Переглянь звукові схеми, порівняй з назвами країн. Запиши речення,   замінивши схему словом.

Іван мріє поїхати до  =  .  -  .  -  -   .     . (Єгипту,  Японії)

…………………………………………………………………………….

2)Зроби звукові схеми слів: Київ, будильник.

3)Встав пропущенні букви (е, и).

Д_рева, в_сна, д_ректор, б_нзин, в_лосипед, л_мон.

4)Запиши слова з попереднього завдання в алфавітному порядку.

…………………………………………………………………………………..

………………………………………………………………………………….

5)Прочитай речення, допиши незакінчені слова.

У нас пройшов урок чита___ . Вчителька дала завда___.

Ми будемо здобувати нові зна___ .

6)Постав наголос у словах.

Виразно, запитання, добуток, спина, сантиметр.

7)Поділи слова для переносу: м’ята, знання, мрія, бджола, лінійка.

……………………………………………………………………………………………

8)Поєднай стрілочками значення фразеологізму з відповідним словом.

Як оселедців у бочці                                          лінуватися

Байдики бити                                                     мало

Як кіт наплакав                                                  багато

Побити горшки                                                  несподівано

Як сніг на голову                                               посваритися

9)Підкресли слова, які мають кілька значень.

Коса, ящірка, дівчина, ручка.

10)До слів добери та запиши антоніми.

Чорне - ………………., говорити - …………………., закінчився -…………………

 

11)Підкресли ті словосполучення, у яких виділені слова вжиті в переносному значенні.

Залізні нерви, залізний замок, залізна дисципліна;

Золоті руки, золота сережка, золота обручка.

12)Напиши текст про те, як ти проводиш свій вільний час (3-4 речення).

………………………………………………………………………………………….

………………………………………………………………………………………….

………………………………………………………………………………………….

 

 

 

 

Самоаналіз

Познач V :

(Як тобі було виконувати завдання?)

 

Мені було дуже легко

 

Мені була потрібна допомога вчителя чи однокласників

 

Мені було дуже важко

 

Оцінювальне судження:………………………………………………………………….

……………………………………………………………………………………………..

…………………………………………………………………………………………….

…………………………………………………………………………………………….

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Томашевська Ганна Михайлівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Паламарчук Світлана Вікторівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
10 листопада 2021
Переглядів
1973
Оцінка розробки
5.0 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку