Діагностувальна робота з теми «Іменник»
_____________________________________________________________________________
1. Вибери правильну відповідь.
Що таке іменник?
а) Слова, що є назвами предметів;
б) слова, що називають ознаки предметів;
в) слова, що означають дію.
На яке питання відповідають іменники, що є назвами істот?
а) Що?;
б) хто?;
в) який?.
Познач рядок іменників, які вживаються лише в однині:
а) річка, море, океан;
б) молоко, золото, сало;
в) поїзд, автобус, літак.
Познач рядок, у якому записані тільки іменники-антоніми :
а) шум, тиша, спокій;
б) сонце, місяць, ніч;
в) шум-тиша, ніч-день.
2. До загальних назв добери власні і запиши парами:
Зразок: країна – Польща.
Столиця - ______________________; гори - __________________________ ;
море - ______________________; прізвище - ______________________ .
3. Визначити рід іменників.
Зразок: вітер (ч.р.),
Озеро (_____), качка (_____), село (_____),
пшениця (_____), олівець (_____), парта (_____).
4. Дописати словосполучення, змінюючи іменник їжачок за питаннями.
Колючий (хто?)____________ ; милувалися (ким?) ____________________ ; шукали (кого?) ________________ ; не помітили (кого?) ____________________ ; налили (кому?) ______________________ ; голочки (на кому?) _______________________.
5. Встав потрібні за змістом іменники.
Прийшла холодна (що?) _____________ . Випав білий пухнастий (що?) ___________. Річки та озера замерзли і вкрились (чим?) _________________________.Раді зимі (хто?) ________________ та (хто?) ________________________ . Вони катаються на (чому?) _____________________________ і (на чому?) __________________________.
Самооцінювання
Завдання, які були легкими і доступними №___________________________.
Завдання з якими було складно впоратися, проте мені вдалося! № _____________.
Думаю, мені ще треба попрацювати над завданнями № ______________________.
Мені потрібна була допомога № __________________.
Мені було дуже важко № ____________________.
Цікавими для мене виявились завдання № ______________________.