Діагностувальна робота з теми " Іменник"

Про матеріал
Діагностувальна робота з теми " Іменник" для учнів другого класу. Складається з семи завдань, самооцінювання, оцінювання вчителя.
Перегляд файлу

Прізвище, ім`я учня_______________________________   Дата _____________________

 

Діагностувальна робота з теми  : « Іменник»

  1.         варіант

 

1. Слова, які відповідають на питання  хто? що? називають :

     a)   ознаку предмета;                 б)  дію предмета;              в)   назву предмета.

 

      2. Яке  слово називає предмет:

                a)   білка  ;                          б)    великий;                    в)     малює.

 

3.Що означають слова, які відповідають на питання хто?

а) назви істот;                 б) назви неістот.

 

4.Запиши слова в два стовпчика.

 

      Квітка, заєць, школа, лікар, Поліна, цукерка.

 

Хто?

Що?

 

 

____________________________________

 

5. Придумай імена людям і клички тваринам, запиши їх.

Учень ______________________.                          Тітка  ______________________.

Собачка ____________________.                           Хом’ячок ___________________.

 

6. Утворить за зразком « один »- «багато»

Пенал - __________________.            

Голова-__________________ .

Пиріг - ___________________.

 

7. Спиши речення. Підкресли власні назви.

В Україні є багато річок . Найбільші з них Дніпро, Дністер,  Десна, Прип’ять.

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________

       C:\Users\Home\Desktop\220140.005.jpg

__________________________________________________________________________

Прізвище, ім`я учня_________________________         Дата _______________________

 

Діагностувальна робота з теми : «Іменник»

2 варіант

 

1.  Слова, що називають предмети, відповідають на питання:

а) що робить? що зробить?;                  б) який? яка? яке? які?;                  в)  хто? що?.  

                       

2. Яке слово  називає  предмет:

а) будівельник;                           б) кислий;                           в) спить.

 

3. Що означають слова, які відповідають на питання що?

а) назви людей і тварин;                    б) назви інших предметів.

 

4.Запиши слова в два стовпчика.

 

Вовк, телефон, лелека, ліжко, помідор, муха.

 

Хто?

Що?

 

 

____________________________________

           

5. Придумай клички тваринам й імена людям, запиши їх.

Дівчинка ____________________.             Кішка ____________________________.

Брат ________________________.             Свинка ___________________________.

 

6. Утворить за зразком « один »- «багато»

Вікно -_____________________.

Сестра-____________________.    

Лінійка -___________________.

 

7. Спиши речення. Підкресли власні назви.

Михайлик привітав Наталку з днем народження. Хрещатик – головна вулиця Києва. ______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________

         C:\Users\Home\Desktop\220140.005.jpg

__________________________________________________________________________

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Ярмоленко Інна Вячеславівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
22 лютого
Переглядів
439
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку