Діагностувальна робота № 2
Інформація (тест)
Інформація – це …
А) Тварини, новини, фейки
Б) Люди, засоби масової інформації, предметно-речове середовище
В) Сусіди, вчитель, телебачення, телефон
Г) Предмети, істоти, рослини, тварини
5. Що таке фейк?
А) Сторінки у соцмережах
Б) Гравці в онлайн-іграх, які навмисно все псують
В) Новини, події чи журналістські матеріали, які спеціально створили для того, щоб дезінформувати
Г) Правдиві події, що негативно впливають на психіку людини
6. Прочитайте ситуацію і вкажіть, яка функція інформації описана.
Сьогодні урок математики. Ми будемо креслити відрізки. Сашко готується до уроку та розуміє, що лінійку залишив вдома. Сергій, його друг, завжди носить всього по два, тому виручить. Запитав про лінійку Сашко Сергія, а той в цей час біг до їдальні. На льоту сказав, що дасть лінійку. А коли прибіг з їдальні, то нічого не дав. Викрутився Сашко сам якось. А після уроку підійшов Сергій з лінійкою , каже: «Візьми, тобі ж треба».
7. Яка форма подання інформації сприймається комбіновано?
А) Смакова
Б) Текстова
В) Числова
Г) Мультимедійна
8. Якими органами сприймаються тактильні повідомлення?
А) Органами нюху
Б) Органами дотику
В) Органами слуху
Г) Органами зору
9. Виберіть той варіант, який належить до графічної інформації:
А) спів птахів, сигнал автомобіля, шум струмка
Б) малюнки, дорожні знаки, смайлики
В) тексти, речення, словосполучення, слова
10. Запишіть всі відомі вам види інформації і наведіть по два приклади її виявлення (3 бали).