Діагностувальна робота з теми"Нумерація багатоцифрових чисел"

Про матеріал
Розробка містить завдання для перевірки знань та вмінь учнів з теми "Нумерація багатоцифрових чисел"
Перегляд файлу

І варіант

1.Обери рядок , у якому записано число, що містить 3 одиниці ІІ розряду ІІ класу, 7 одиниць І розряду ІІ класу, 6 одиниць ІІІ розряду І класу та 4 одиниці І розряду І класу.

А. 3764

Б. 307 604

В. 37604

2.Познач, скільки всього сотень у числі 85472

А. 4

Б.54

В.854

3.Познач рядок, у якому величини розташовані у порядку спадання.

А.436см, 374 м, 348дм

Б.316см, 513мм, 113дм

В.40дм, 40см,40мм

4. Порівняй іменовані числа :

    347 кг         3ц47кг                 69км           69000м                     2хв38с          238с

5.Встанови відповідність між числом і його розкладом на розрядні доданки

54267                                             5000+200+60+7

504206                                            500000 +4000 +200+6

5267                                                 50000 +4000 +200 +60 +7

 

6.Обчисли:

37000 +54000=         96000 :8 =              234 •  1000 =                      900000 :1000 =

63406м =…   км…. м                   32т570кг = …….кг                 720000:12000 =

7.Розв’яжи задачу:

Гончар може виготовити 12 глечиків за 3 год , а його учень ту саму кількість  за 6 годин. Скільки глечиків можуть виготовити майстер і учень за 2 години, працюючи разом?

Інтегрований урок з математики та природознавства

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ІІваріант

1.Обери рядок , у якому записано число, що містить 2 одиниці ІІ розряду ІІ класу, 8 одиниць І розряду ІІ класу, 5 одиниць ІІІ розряду І класу та 3 одиниці І розряду І класу.

А. 28503

Б. 208 503

В. 2853

2.Познач, скільки всього десятків у числі 78472

А. 4

Б.78

В.784

3.Познач рядок, у якому величини розташовані у порядку спадання.

А.2м,4дм,16см

Б.4дм,2м,16см

В.16см.4дм,2м

4. Порівняй іменовані числа :

    587 кг         5ц87кг                 46км           46000м                     3хв18с          318с

5.Встанови відповідність між числом і його розкладом на розрядні доданки

74287                                             7000+200+80+7

704286                                            700000 +4000 +200+80+6

7287                                                 70000 +4000 +200 +80 +7

 

6.Обчисли:

24000 +57000=                 84000 :7 =                  343  • 1000 =                      800000 :1000 =

72409м =     км…. м                   42т430кг = …….кг                 600000:12000 =

7.Розв’яжи задачу:

36 деталей виготовляє перший робітник за 3 год, а другий цю саму кількість за 4 год. Скільки деталей виготовлять обидва робітники за 5 год, працюючи разом ?

Інтегрований урок з математики та природознавства

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Нетецька Ольга
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Пов’язані теми
Математика, 4 клас, Контрольні роботи
НУШ
Додано
21 листопада 2023
Переглядів
2283
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку