Діагностувальна робота «Прикметник» В-1 _______________________________________
Початковий рівень (по 0,5 б)
1. У якому рядку всі прикметники відносні?
А. Легкий, весняний, новий, березовий. Б. Мідний, зміїний, чоловічий, цегляний.
В. Математичний, золотий, лляний, кавовий. Г. Осінній, батьківський, поганий, вишневий.
2. У якому рядку всі прикметники не утворюють ступенів порівняння?
А. Лисий, далекий, глибокий, малий. Б. Сіруватий, салатовий, босий, преглибокий.
В. Жовтогарячий, солоний, гнідий, мудрий. Г. Тонкий, злющий, німий, молочний.
3. Літера -и пишеться в закінченнях усіх прикметників рядка?
А. Жорстк..й, дзвінк..й, голодн..й, туг..й. Б. Туг..й, верхн..й, мил..й, ближн..й.
В. Блід..й, самотн..й, тьмя..й, вранішн..й. Г. Глух..й, жадан..й, обідн..й, швидк..й.
4. У якому рядку всі прикметники пишуть з не разом?
А. Не/мічний, не/вдалий; не/рідний, а чужий. Б. Не/близький, не/вгомонний, не/догадливий.
В. Не/багатий, а бідний; не/озорий, не/малий. Г. Не/долугий, не/дозрілий; не/добрий, а злий.
5. У якому рядку правильно утворено всі присвійні прикметники?
А. Микитів, Юріїв, Ольгин, Олегів. Б. Іванів, Наталкин, Анатоліїв, Матвіїв.
В. Григоріїв, Миколин, Андріїв, Софіїн. Г. Сергіїв, Катрин, Васильовий, Яринин.
6. За допомогою суфікса -ев(єв) утворені всі прикметники рядка?
А. Плюш..вий, магні..вий, дощ..вий, гроз..вий. Б. Емалі..вий, мед..вий, казк..вий, житт..вий.
В. Груш..вий, черешн..вий, мигдал..вий, кінц..вий. Г. Калин..вий, песц..вий, ваг..вий, стал..вий.
Середній рівень (по 1б)
7. Дописати речення. Прикметники змінюються за ___________________________________
__________________________________________________________________________________
8. Навести 4 приклади прикметників, які перейшли в іменники __________________________________________________________________________________
__________________________________________________________________________________
Достатній рівень (по 2 б). 9. Записати складні прикметники (разом, окремо, через дефіс), знявши риску: лісо/степовий, фізико/математичний, жовто/гарячий, сто/річний, каро/окий золото/добувний, військово/полонений, суспільно/важливий, воєнно/морський, сірий/сірий
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
10. Утворити усі можливі ступені порівняння від прикметників:
вузький_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
гарний________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________Високий рівень (3 бали) 11. Написати твір-опис домашнього улюбленця, використовуючи прикметники різних розрядів ( груп за значенням) (6-8 речень)
___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Діагностувальна робота «Прикметник» В-2 _______________________________________
Початковий рівень (по 0,5 б)
А. Глибокий, солодкий, новий, німий. Б. Чіткий, зміїний, чорний, малий.
В. Мудрий, короткий, дзвінкий, кавовий. Г. Високий, поганий, осінній, зручний.
А. Лисий, далекий, глибокий, малий. Б. Сіруватий, салатовий, босий, преглибокий.
В. Жовтогарячий, солоний, гнідий, мудрий. Г. Тонкий, злий, білий, широкий.
А. Дружн..й, дзвінк..й, син..й, туг..й. Б. Дорожн..й, верхн..й, сусідн..й, ближн..й.
В. Блід..й, самотн..й, тьмя..й, братн..й. Г. Нижн..й, ..й, домашн..й, жовт..й, швидк..й.
А. Не/бачений, не/довчений; не/близький, а далекий. Б. Не/дешевий, не/вузький, не/догадливий.
В. Не/близький, а далекий; не/озорий, не/великий. Г. Не/важки, не/дозрілий; не/добрий, а злий
А. Миколів, Юріїв, Ольжин, Олеговий. Б. Іванчин, Наталин, Андріїв, Марків.
В. Григорієв, Романа, Михайлів, Софіїн. Г. Михасів, Катрусин, Васильовий, Яринин.
6. За допомогою суфікса -ов утворені всі прикметники рядка?
А. Кварц..вий, шовк..вий, дощ..вий, гроз..вий. Б. Емалі..вий, мед..вий, казк..вий, житт..вий.
В. Груш..вий, ход..вий, гум..вий, кінц..вий. Г. Калин..вий, песц..вий, ваг..вий, стал..вий.
Середній рівень (по 1б)
7. Дописати речення. Прикметники за розрядами бувають _____________________________
__________________________________________________________________________________
8. Навести 4 приклади прикметників, які перейшли в іменники __________________________________________________________________________________
__________________________________________________________________________________
Достатній рівень (по 2 б). 9. Записати складні прикметники (разом, окремо, через дефіс), знявши риску: чорно/сірий, чорно/земний, високо/чолий, білий/білий, суспільно/корисний
зоо/ветеринарний, військово/зобов'язаний, красно/мовний, біло/сніжний, дво/поверховий
_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
10. Утворити усі можливі ступені порівняння від прикметників:
низький_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________поганий_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________Високий рівень (3 бали) 11. Написати твір-опис домашнього улюбленця, використовуючи прикметники різних розрядів (груп за значенням) (6-8 речень)
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________