Діагностувальна робота з теми: "Прикметник. Числівник"

Про матеріал
Діагностувальна робота з теми: "Прикметник. Числівник" (мовна тема) в двох варіантах, до підручника Н. Кравцова 3 клас
Перегляд файлу

Діагностувальна робота

Мовна тема «Прикметник. Числівник.»

Прізвище, ім’я_____________________________________________

І варіант

1. Прикметник називає:

А) дію предмета;

Б) ознаки предмета;

В) назву предмета.

2. Визнач групу словосполучень, які вжито в однині.

А) рідні села, зимові дні, добрі слова;

Б) рідне село, зимовий день, добре слово;

В) рідне село, зимові дні, добрі слова;

3. Слова, що називають кількість предметів, називаються…

А) іменниками;

Б) прикметниками;

В) числівниками;

4. Добери до поданих іменників назви ознак.

Груша – _____________________________________________________________________

Море – ______________________________________________________________________

Ведмідь – ____________________________________________________________________

5. Познач рід прикметників.

Надійна, окличний, енергійна, чистий, широке, мила, швидкий, сусіднє, кучерявий, старе, безмежна, сердите, залізна, людяне, прозорий.

6. Вставити пропущені закінчення прикметників.

Настилає дуб висок____

серед пишн____ долини

віти дуж___ і висок____

до червон____калини.

7. Утворіть і запишіть словосполучення словами:

9 ( парта) ________________________________________________________________

о 14 (година)______________________________________________________________

16 ( вікно) ________________________________________________________________

27 ( зошит) ________________________________________________________________

8. Прочитай слова. Запиши їх у дві колонки.

Сімдесят, десятий, чотирнадцять, сто, сімнадцятий, перший.

Скільки?      Котрий?

__________________________________   _____________________________________

__________________________________   _____________________________________

__________________________________   _____________________________________

9. Записати приклади, вживаючи прийменники:

43 – 16 = 27

_________________________________________________________________________________________

_________________________________________________________________________________________

 

 

 

Діагностувальна робота

Мовна тема «Прикметник. Числівник.»

Прізвище, ім’я_____________________________________________

ІІ варіант

1. Слова, що називають ознаки предметів, називаються…

А) іменниками;

Б) прикметниками;

В) дієсловами.

2. Визнач групу словосполучень, які вжито в множині.

А) рідні села, зимові дні, добрі слова;

Б) рідне село, зимовий день, добре слово;

В) рідне село, зимові дні, добрі слова.

3. Числівник називає:

А) дію предмета;

Б) ознаки предмета;

В) кількість предметів.

4. Добери до поданих іменників назви ознак.

Яблуко – _____________________________________________________________________

Пролісок – ____________________________________________________________________

Книжка – _____________________________________________________________________

5. Познач рід прикметників.

Зелений, аптечна, синя, гарячий, електричне, добре, ясний, цікава, новий, живе, красива, охайний, економне, одинока, глибокий.

6. Вставити пропущені закінчення прикметників.

Настилає дуб висок____

серед пишн____ долини

віти дуж___ і висок____

до червон____калини.

7. Утворіть і запишіть словосполучення словами:

10 ( олівець) ____________________________________________________________________

о 16 (година)____________________________________________________________________

15 ( стіл) _______________________________________________________________________

48 ( дерево) _____________________________________________________________________

8. Прочитай слова. Запиши їх у дві колонки.

Вісімдесят, двадцятий, одинадцять, двісті, п’ятнадцятий, третій.

Скільки?      Котрий?

__________________________________   _____________________________________

__________________________________   _____________________________________

__________________________________   _____________________________________

9. Записати приклади, вживаючи прийменники:

52 + 28 = 80

_________________________________________________________________________________________

_________________________________________________________________________________________

 

doc
Додано
16 лютого
Переглядів
1003
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку