Діагностувальна робота
Мовна тема «Прикметник. Числівник.»
Прізвище, ім’я_____________________________________________
І варіант
1. Прикметник називає:
А) дію предмета;
Б) ознаки предмета;
В) назву предмета.
2. Визнач групу словосполучень, які вжито в однині.
А) рідні села, зимові дні, добрі слова;
Б) рідне село, зимовий день, добре слово;
В) рідне село, зимові дні, добрі слова;
3. Слова, що називають кількість предметів, називаються…
А) іменниками;
Б) прикметниками;
В) числівниками;
4. Добери до поданих іменників назви ознак.
Груша – _____________________________________________________________________
Море – ______________________________________________________________________
Ведмідь – ____________________________________________________________________
5. Познач рід прикметників.
Надійна, окличний, енергійна, чистий, широке, мила, швидкий, сусіднє, кучерявий, старе, безмежна, сердите, залізна, людяне, прозорий.
6. Вставити пропущені закінчення прикметників.
Настилає дуб висок____
серед пишн____ долини
віти дуж___ і висок____
до червон____калини.
7. Утворіть і запишіть словосполучення словами:
9 ( парта) ________________________________________________________________
о 14 (година)______________________________________________________________
16 ( вікно) ________________________________________________________________
27 ( зошит) ________________________________________________________________
8. Прочитай слова. Запиши їх у дві колонки.
Сімдесят, десятий, чотирнадцять, сто, сімнадцятий, перший.
Скільки? Котрий?
__________________________________ _____________________________________
__________________________________ _____________________________________
__________________________________ _____________________________________
9. Записати приклади, вживаючи прийменники:
43 – 16 = 27
_________________________________________________________________________________________
_________________________________________________________________________________________
Діагностувальна робота
Мовна тема «Прикметник. Числівник.»
Прізвище, ім’я_____________________________________________
ІІ варіант
1. Слова, що називають ознаки предметів, називаються…
А) іменниками;
Б) прикметниками;
В) дієсловами.
2. Визнач групу словосполучень, які вжито в множині.
А) рідні села, зимові дні, добрі слова;
Б) рідне село, зимовий день, добре слово;
В) рідне село, зимові дні, добрі слова.
3. Числівник називає:
А) дію предмета;
Б) ознаки предмета;
В) кількість предметів.
4. Добери до поданих іменників назви ознак.
Яблуко – _____________________________________________________________________
Пролісок – ____________________________________________________________________
Книжка – _____________________________________________________________________
5. Познач рід прикметників.
Зелений, аптечна, синя, гарячий, електричне, добре, ясний, цікава, новий, живе, красива, охайний, економне, одинока, глибокий.
6. Вставити пропущені закінчення прикметників.
Настилає дуб висок____
серед пишн____ долини
віти дуж___ і висок____
до червон____калини.
7. Утворіть і запишіть словосполучення словами:
10 ( олівець) ____________________________________________________________________
о 16 (година)____________________________________________________________________
15 ( стіл) _______________________________________________________________________
48 ( дерево) _____________________________________________________________________
8. Прочитай слова. Запиши їх у дві колонки.
Вісімдесят, двадцятий, одинадцять, двісті, п’ятнадцятий, третій.
Скільки? Котрий?
__________________________________ _____________________________________
__________________________________ _____________________________________
__________________________________ _____________________________________
9. Записати приклади, вживаючи прийменники:
52 + 28 = 80
_________________________________________________________________________________________
_________________________________________________________________________________________