Діагностувальна роботаз теми «Іменник. Прикметник. Числівник.»3 клас
Номер слайду 2
Організація класу. Всі почули ви дзвінок. На улюблений урок. Кожен з вас приготувався,На перерві постарався. Зараз сядуть всі дівчата,А за ними і хлоп'ята. Посмішки ми посилаймо,Працювати починаймо!
Номер слайду 3
21 лютого Іменник. Прикметник. Числівник.1. Обери рядок, де записані всі іменники. А) зелений, смачний, працьовитий. Б) зелень, смак, праця. В) зеленіє, смакувати, працювати2. Визнач групу прикметників. А) розумний, розум, розуміє Б) красива, сумний, шкільне. В) рання, зимовий, весна
Номер слайду 4
3. Прикметники змінюються за…А) питаннями, родами і числами. Б) числами і часами. В) питаннями, родами4. На які питання відповідають числівники?А) Хто? Що?Б) Скільки? Котрий?В) Який? Яка? Яке? Які?5. Познач рід прикметників. Надійна, окличний, чисте, широке, мила, швидкий, сусіднє, вузький, кучерявий, золотий, старе, безмежна, сердите, врочиста, людяне, прозорий.
Номер слайду 5
6. Добери до поданих іменників по дві назви ознак. Вишня - __________________Поле - ___________________Ведмідь - _________________7. Утворити й записати словосполучення словами.12 (місяць), 16 (дерево), 11 (учень), 36 (машина).8. Спиши речення. Запиши числівники словами У Софії 9 цукерок. Вчителька перевірила 76 зошитів. Нам потрібно проїхати ще 350 кілометрів. Моїй сестрі 16 років.
Номер слайду 6
Номер слайду 7
Бланк оцінювання діагностувальної роботи з української мови за темою « Іменник. Прикметник. Числівник.»№ завданняІндекс Характеристика результатів навчання. ПСДВ МОВ 4 Досліджує мовлення: № 1 - 4 МОВ 4.1 Розпізнає частини мови, граматичну форму прикметника за родовим закінченням, поставленим запитанням. №5 МОВ 4.1 Визначає рід прикметників. №7 МОВ 4.1 Правильно вимовляє, пише числівники. №6 МОВ 4.1 Самостійно добирає до іменників прикметники №7 МОВ 3.3 Знаходить і виправляє орфографічні помилки №7 - 8 МОВ 3.4 Аналізує та редагує власне письмове висловлювання.