4 клас
Діагностувальна робота
Тема « Текст »
Прізвище, ім’я ____________________
а ) Текст складається із зачину, основної частини і кінцівки.
б ) Головна думка тексту - це те основне, що автор хоче до нас донести своїм текстом.
в ) Текст - міркування - це текст, у якому описується зовнішній вигляд людини.
Щодня на прилавках книгарень з’являються нові книжки для дітей. Що ж узяти почитати ? Зазирнути в давнє минуле чи в майбутнє ? Поринути в казковий світ ? Спуститися на дно океану чи піднятися за хмари ? Рушити в мандри ? Справді , важко зорієнтуватися в стількох тисячах назв.
Читайте , друзі, поповнюйте свої знання !
а ) Автор хоче спонукати нас багато читати і поповнювати свої знання .
б ) Автор хоче навчити нас берегти книжки.
в ) Автор хоче розповісти нам про свою улюблену книжку.
Також перед поверненням додому ми влаштували пікнік на природі. Там були леви, тигри, ведмеді, вовки, жирафи, страуси, павліни і багато-багато інших тварин. Ми зробили багато фотографій і накупили цікавих сувенірів. Жодна подорож не запамяталася нам так, як ця. Минулого тижня ми цілим класом поїхали в зоопарк.
У Наталочки очі, як черешні, що вистигають у рясних полтавських садах. Великі, круглі, темні. І личко кругленьке, смаглявеньке. Дідусь так і називає її : « Моя черешенька ».
_____________________________________________________________________________
« Краса осені » Текст – розповідь
«Чи потрібно бути справедливим ?» Текст - роздум
«Як ми рятували мого собаку» Текст – опис
Був теплий сонячний день. На підвіконні, заплющивши очі, спав Мурчик. І снився Мурчикові сон.