Діагностувальна робота з предмету здоров’я безпека добробут 6 клас
з розділу «Вступ. Базові поняття» І-в
1.Коротко опишіть ситуацію, яка робить вас щасливими. Чому ви так думаєте?
2. Сформулюйте правила поведінки з озброєними людьми.
3. Позначте правильні дії в умовах воєнного стану.
Спілкуватися з незнайомцями в соцмережах, які пропонують сфотографувати якийсь об’єкт за гроші.
Виглядати у вікно, коли почули звуки пострілів.
Не піднімати незнайомі чи підозрілі предмети.
Виходити на вулицю у супроводі дорослих.
Переходити в укриття у разі оголошення сигналу про повіряну тривогу.
Брати з собою в укриття екстрений рюкзак.
4. Назвіть види довкілля. Поясніть, чим вони відрізняються. Наведіть приклади природного, техногенного і соціального середовища там, де ви живете.
5. Ви стали свідком того, як хлопчик випадково потрапив на заміновану територію. Напишіть, як ви поводилися б в цій ситуації та як би намагалися допомогти хлопчикові вибратися з цієї небезпечної території.
6. Підкресліть кримінальні небезпеки у соціальному середовищі.
Крадіжка, землетрус, шахрайство, хуліганство, витік газу, пограбування, мітинг, здирництво, повінь, викрадення, вандалізм, цунамі.
7. Опишіть позитивний вплив природного середовища на здоров’я людини.
8. Напишіть коротке есе: «Чому важливо піклуватися про довкілля».
Діагностувальна робота з предмету здоров’я безпека добробут 6 клас
з розділу «Вступ. Базові поняття» ІІ-в
1. Які життєві навички допоможуть вам стати успішними? Чому ви так думаєте?
2. Розділіть ситуації, які мають незначний ризик і ризик значний.
Кататись на сноуборді. Їхати на велосипеді без шолома. Розрізати ножем хліб. Читати книжку. Грати у футбол. Їсти яблуко. Наступити на міну. Пробувати пальцем чи нагрілась праска. Гладити дворову собаку.
3. Який вигляд мають міни та де вони можуть розміщуватися. З якими предметами можна сплутати різні види мін. Як потрібно поводитися, побачивши міну.
4. Визначте дії, які не можна робити під час артилерійського, мінометного обстрілу. Перебувати у підвалі панельного будинку.
Відбігти якомога далі від дороги.
В кімнаті вибрати місце в кутку, ближче до дверей.
Лягати на землю. Перебувати в громадському транспорті.
Шукати заглиблення (ямку, високий бордюр).
Закривати голову руками або сумкою.
Стояти біля вікна
5. Складіть пам’ятку про те, як захистити особисте майно(на вибір)
6.Опишіть небезпеки природного середовища, які траплялися у вашому житті або свідками яких ви стали.
7. Визначте, яке твердження істинне, а яке — хибне.
• Порушення правил користування електроприладами може призвести до ураження електричним струмом. • Дотримання правил користування електроприладами може призвести до ураження електричним струмом.
8. Напишіть коротке есе: «Недоліки технічного прогресу».