4 клас _________________________
Діагностувальна робота з української мови № 1
Розділ І: Мова і мовлення
а) дитячі, для дорослих
б) спонукальні, навчальні
в) розповідь, опис, міркування
а) звертання
б) закінчену думку
в) закінчення тексту
а) назва тексту
б) висновок тексту
в) мету тексту
а) описові, міркувальні, розповідні
б) запитувальні, заперечні, погоджувальні
в) розповідні, питальні, спонукальні
а) зачин
б) кінцівка
в) основна частина
Учні нашого класу читають багато книжок.
Осінній парк вкрило різнобарвне листя.
Перелітні птахи відлітають в теплі краї.
____________________________________________________________.
_____________________________________________________________.
дідусевому садку.
Сірко грався м’ячиком палкою іграшкою.
Сьогодні ми багато читали твори але не обчислювали вирази.
Ми з другом любимо морозиво і цукерки.
Влітку ми були не на морі а у горах.
І сестра і брат і бабуся і дідусь складають речі.
Семен вивчив вірш Нових друзів май Кицька спить Місяць світить |
а але і
|
не гріє. мишку бачить. не розв’язав рівняння. старих не забувай. |
___________________________________________________________________
___________________________________________________________________
___________________________________________________________________
___________________________________________________________________
___________________________________________________________________
Оціни свою роботу смайлом:
Бланк оцінювання результатів тематичної діагностичної роботи з української мови № 1
Характеристика результату навчання |
№ завдання |
Рівень сформованості |
Використовує засвоєні теоретичні знання з теми для виконання завдань. |
1-10 |
|
Пише розбірливо, дотримується граматичних і орфографічних норм, перевіряє і редагує написане. |
8,10 |
|
Поширює речення різними членами відповідно до комунікативної стратегії. |
8 |
|
Обґрунтовує пунктограми (у межах вивченого) для правильного оформлення висловлення на письмі |
8,9, 10 |
|
Бланк оцінювання результатів тематичної діагностичної роботи з української мови № 1
Характеристика результату навчання |
№ завдання |
Рівень сформованості |
Використовує засвоєні теоретичні знання з теми для виконання завдань. |
1-10 |
|
Пише розбірливо, дотримується граматичних і орфографічних норм, перевіряє і редагує написане. |
8,10 |
|
Поширює речення різними членами відповідно до комунікативної стратегії. |
8 |
|
Обґрунтовує пунктограми (у межах вивченого) для правильного оформлення висловлення на письмі |
8,9, 10 |
|
Бланк оцінювання результатів тематичної діагностичної роботи з української мови № 1
Характеристика результату навчання |
№ завдання |
Рівень сформованості |
Використовує засвоєні теоретичні знання з теми для виконання завдань. |
1-10 |
|
Пише розбірливо, дотримується граматичних і орфографічних норм, перевіряє і редагує написане. |
8,10 |
|
Поширює речення різними членами відповідно до комунікативної стратегії. |
8 |
|
Обґрунтовує пунктограми (у межах вивченого) для правильного оформлення висловлення на письмі |
8,9, 10 |
|
Бланк оцінювання результатів тематичної діагностичної роботи з української мови № 1
Характеристика результату навчання |
№ завдання |
Рівень сформованості |
Використовує засвоєні теоретичні знання з теми для виконання завдань. |
1-10 |
|
Пише розбірливо, дотримується граматичних і орфографічних норм, перевіряє і редагує написане. |
8,10 |
|
Поширює речення різними членами відповідно до комунікативної стратегії. |
8 |
|
Обґрунтовує пунктограми (у межах вивченого) для правильного оформлення висловлення на письмі |
8,9, 10 |
|