Діагностувальна робота з української мови №1 у 4 класі з теми "Мова і мовлення"

Про матеріал
Діагностувальна робота з української мови №1 у 4 класі з теми "Мова і мовлення", містить приклад балнку оцінювання
Перегляд файлу

 

4 клас                _________________________

Діагностувальна робота з української мови № 1

Розділ І: Мова і мовлення

  1. Які ти знаєш типи текстів?

а) дитячі, для дорослих

б) спонукальні, навчальні

в) розповідь, опис, міркування

 

  1. Речення виражає:

а) звертання

б) закінчену думку

в) закінчення тексту

 

  1. Заголовок тексту - це:

а) назва тексту

б) висновок тексту

в) мету тексту

 

  1. Речення за метою висловлювання бувають:

а) описові, міркувальні, розповідні

б) запитувальні, заперечні, погоджувальні

в) розповідні, питальні, спонукальні

 

  1. Друга частина тексту – це:

а) зачин

б) кінцівка

в) основна частина

 

  1. Постав плюси біля тверджень які стосуються однорідних членів речення:
  • пишуться з великої літери
  • відповідають на одне і те саме питання
  • пов’язані з одним і тим самим словом
  • стоять лише на початку речення
  • промовляються з перелічувальною інтонацією

 

  1. Підкресли головні члени в реченнях:

 

Учні нашого класу читають багато книжок.

 

Осінній парк вкрило різнобарвне листя.

 

Перелітні птахи відлітають в теплі краї.

 

 

  1. Доповни речення однорідними членами:

 

  1. У зоопарку ми бачили_______________________________________

____________________________________________________________.

 

  1. Я люблю писати, але________________________________________

_____________________________________________________________.

 

  1. __________________________________________________ ростуть у

дідусевому садку.

 

  1. Постав розділові знаки в реченнях:

Сірко грався м’ячиком палкою іграшкою.

Сьогодні ми багато читали твори але не обчислювали вирази.

Ми з другом любимо морозиво і цукерки.

Влітку ми були не на морі а у горах.

І сестра і брат і бабуся і дідусь складають речі.

 

  1.  Склади речення, підкресли однорідні члени:

 

Семен вивчив вірш

Нових друзів май

Кицька спить

Місяць світить

 

а

але

і

 

 

не гріє.

мишку бачить.

не розв’язав рівняння.

старих не забувай.

 

___________________________________________________________________

___________________________________________________________________

___________________________________________________________________

___________________________________________________________________

___________________________________________________________________

 

Оціни свою роботу смайлом:

 

 

 

Бланк оцінювання результатів тематичної діагностичної роботи з української мови № 1

Характеристика результату навчання

№ завдання

Рівень сформованості

Використовує засвоєні теоретичні знання з теми для виконання завдань.

1-10

 

Пише розбірливо, дотримується граматичних і орфографічних норм, перевіряє і редагує написане.

8,10

 

Поширює речення різними членами відповідно до комунікативної стратегії.

8

 

Обґрунтовує пунктограми (у межах вивченого) для правильного оформлення висловлення на письмі

8,9, 10

 

 

 

Бланк оцінювання результатів тематичної діагностичної роботи з української мови № 1

Характеристика результату навчання

№ завдання

Рівень сформованості

Використовує засвоєні теоретичні знання з теми для виконання завдань.

1-10

 

Пише розбірливо, дотримується граматичних і орфографічних норм, перевіряє і редагує написане.

8,10

 

Поширює речення різними членами відповідно до комунікативної стратегії.

8

 

Обґрунтовує пунктограми (у межах вивченого) для правильного оформлення висловлення на письмі

8,9, 10

 

 

 

Бланк оцінювання результатів тематичної діагностичної роботи з української мови № 1

Характеристика результату навчання

№ завдання

Рівень сформованості

Використовує засвоєні теоретичні знання з теми для виконання завдань.

1-10

 

Пише розбірливо, дотримується граматичних і орфографічних норм, перевіряє і редагує написане.

8,10

 

Поширює речення різними членами відповідно до комунікативної стратегії.

8

 

Обґрунтовує пунктограми (у межах вивченого) для правильного оформлення висловлення на письмі

8,9, 10

 

 

 

Бланк оцінювання результатів тематичної діагностичної роботи з української мови № 1

Характеристика результату навчання

№ завдання

Рівень сформованості

Використовує засвоєні теоретичні знання з теми для виконання завдань.

1-10

 

Пише розбірливо, дотримується граматичних і орфографічних норм, перевіряє і редагує написане.

8,10

 

Поширює речення різними членами відповідно до комунікативної стратегії.

8

 

Обґрунтовує пунктограми (у межах вивченого) для правильного оформлення висловлення на письмі

8,9, 10

 

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 3
Оцінки та відгуки
  1. Рибакіна Анастасія
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. мудрицька таня
    Щиро дякую за допомогу! Оцінка сама висока.
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Ярмак Ирина
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
4 жовтня 2021
Переглядів
10324
Оцінка розробки
5.0 (3 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку