Діагностувальна робота з теми «Прикметник»
Прізвище та ім’я учня (учениці) _________________________________________________________
1 варіант
1. На яке питання відповідають прикметники?
а) який? яка? яке? які?
б) що робить? що зробить?
в) хто? що?
г) котрий? чий?
2. Випиши прикметники
Зелень, весняний, танець, смішний, виноград, сміх, весна, танцювальний, зелений, виноградний.
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
3. Запиши пропущені прикметники.
У моєї бабусі зацвіли ( які?) ________________________ троянди. Під ялинкою ховалося ( яке?) _____________________ зайченя. Антон та Іринка купили (який?) ___________________________ сік. У моєї мами ( яка?) __________________________ сукня.
4. Добери прикметники, протилежні за значенням.
Позитивний – ________________________________________.
Веселий - ____________________________________________.
Добрий – _____________________________________________.
5. Поєднай прикметники, близькі за значенням.
радісний тихий
сміливий роботящий
спокійний веселий
працьовитий відважний
6. Спиши речення, підкресли прикметники, вжиті в переносному значенні.
В наш сад завітала золота осінь-чарівниця. У мого дідуся золоті руки. Тато подарував мамі золотий перстень.
__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Самооцінювання
Як тобі було виконувати завдання? |
Мені було дуже легко. |
Мені була потрібна допомога вчителя. |
Мені було дуже складно. |
|
|
|
Діагностувальна робота з теми «Прикметник»
Прізвище та ім’я учня (учениці) _________________________________________________________
2 варіант
1. Прикметники – це:
а) слова, що називають предмет
б) слова, що позначають ознаки предметів
в) слова, що означають дію предмета
г) слова, що позначають кількість предметів
2. Випиши прикметники
Персик, зимовий, персиковий, папір, зима, малиновий, паперовий, мальовничий, малина, малювати.
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
3. Запиши пропущені прикметники.
Моя бабуся спекла ( які?) ________________________ пиріжки. На небі засяяло ( яке?) _____________________ сонечко. Сьогодні був (який?) ___________________________ день. У мене ( яка?) __________________________ родина.
4. Добери прикметники, протилежні за значенням.
Товстий – ________________________________________.
Легкий - ____________________________________________.
Хороший – _____________________________________________.
5. Поєднай прикметники, близькі за значенням.
мокрий чудовий
прекрасний дбайливий
старанний мужній
відважний вологий
6. Спиши речення, підкресли прикметники, вжиті в переносному значенні.
Солодка усмішка не завжди щира. Я зробив бабусі солодкий чай. Скоро ми відчуємо солодкий смак перемоги.
__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Самооцінювання
Як тобі було виконувати завдання? |
Мені було дуже легко. |
Мені була потрібна допомога вчителя. |
Мені було дуже складно. |
|
|
|