Діагностувальна робота з української мови, 2 клас НУШ. Тема «Слово. Значення слова»

Про матеріал

Діагностувальна робота №2 з української мови, 2 клас НУШ. Тема «Слово. Значення слова» (за О. Я. Савченко).

Перегляд файлу

Діагностувальна робота №2

Тема «Слово. Значення слова»

Варіант 1

Прізвище,  ім`я учня ___________________________________     Дата_____________ 

 

І. Тестові завдання

1. Виберіть словосполучення, яке вжито у переносному значенні?

А) залізний цвях

Б) солодкий цукор

В) сердитий вітер

Г) золоті сережки

 

2. Яке слово має декілька значень?

А) ключ

Б) жовтень

В) абрикос

Г) морква

 

3. Що таке синонімом?

А) слова, близькі за значенням

Б) слова, вжиті у прямому значенні

В) слова, протилежні за значенням

Г) слова, вжиті в переносному значенні

 

4. Що таке антоніми?

А) слова, близькі за значенням

Б) слова, які звучать і пишуться однаково

В)слова, протилежні за значенням

Г) слова, вжиті у прямому значенні
 

ІІ. Практичні завдання

 

  1.               Об’єднайте подані слова у тематичні групи.

Весна, верба, сом, літо, щука, береза, окунь, клен, осінь.

Дерева - ___________________________________________________________________

Пори року -________________________________________________________________

Риби - _________________________________________________________________

 

2. Випишіть словосполучення, які вжито в переносному значенні.

Золоте серце, золотий перстень, важкий камінь, важкий характер, сумна дівчинка, сумне небо.

______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

3.Випишіть слова, близькі за значення до слова сміятися.

 

 

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________

4. Доберіть до поданих слів протилежні за значенням.

Хлопчик — ______________________________________________________________.

Працювати — ____________________________________________________________.

Світлий — _______________________________________________________________.

Високий —_______________________________________________________________.

5. Прочитайте словосполучення. Випишіть слова, які звучать і пишуться однаково, але мають різне значення.

1. Діти побачили у небі журавлиний ключ. Марійка намалювала в зошиті скрипічний ключ.

2. У дівчинки довга коса. У дідуся на дачі гостра коса.

3. Учень намалював будівельний кран. Наш кран поламався і ми не можемо помити руки.

______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Самооцінювання

Як тобі було виконувати завдання?

Познач.

Мені було дуже легко.

Мені була потрібна допомога вчителя.

Мені було дуже складно.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Діагностувальна робота №2

Тема «Слово. Значення слова»

Варіант 2

Прізвище,  ім`я учня ___________________________________     Дата____________   

 

І. Тестові завдання

1. Виберіть словосполучення, яке вжито у переносному значенні?

А) залізний цвях

Б) солодкий цукор

В) сердитий вітер

Г) золоті сережки

 

2. Яке слово має декілька значень?

А) ключ

Б) жовтень

В) абрикос

Г) морква

 

3. Що таке синонімом?

А) слова, близькі за значенням

Б) слова, вжиті у прямому значенні

В) слова, протилежні за значенням

Г) слова, вжиті в переносному значенні

 

4. Що таке антоніми?

А) слова, близькі за значенням

Б) слова, які звучать і пишеться однаково

В)слова, протилежні за значенням

Г) слова, вжиті у прямому значенні
 

ІІ. Практичні завдання

 

1. Об’єднайте подані слова у тематичні групи.

Білка, тюльпан, трамвай, айстра, автобус, вовк, автомобіль, ромашка, кіт.

Тварини - ________________________________________________________________.

Квіти - ___________________________________________________________________.

Транспорт - ____________________________________________________________ .

2. Випишіть словосполучення, вжиті в переносному значенні.

Солодкий голос, солодкий мед, тепла зустріч, тепла куртка, гострий ніж, гострий язик.

______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

 

3. Випишіть слова, близькі за значення до слова робота.

 

 

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________

4. Доберіть до поданих слів протилежні за значенням.

Великий —______________________________________________________________.

Жінка —________________________________________________________________.

День  —_________________________________________________________________.

Літо —__________________________________________________________________.

5. Прочитайте словосполучення. Випишіть слова, які звучать і пишуться однаково, але мають різне значення.

1. Тато гострив косу, щоб скосити траву. Іринка обрізала свою довгу косу.

2. Мама купила мені нову ручку. Ми пофарбували дверну ручку в білий колір.

3. Рік починається з січня місяця. Сьогодні вночі був повний місяць.

______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

Самооцінювання

Як тобі було виконувати завдання?

Познач.

Мені було дуже легко.

Мені була потрібна допомога вчителя.

Мені було дуже складно.

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Усатенко Наталія Іванівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Попова Людмила Василівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
2 листопада 2022
Переглядів
3854
Оцінка розробки
5.0 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку