Діагностувальна робота №2 з української мови, 2 клас НУШ. Тема «Слово. Значення слова» (за О. Я. Савченко).
Діагностувальна робота №2
Тема «Слово. Значення слова»
Варіант 1
Прізвище, ім`я учня ___________________________________ Дата_____________
І. Тестові завдання
1. Виберіть словосполучення, яке вжито у переносному значенні?
А) залізний цвях
Б) солодкий цукор
В) сердитий вітер
Г) золоті сережки
2. Яке слово має декілька значень?
А) ключ
Б) жовтень
В) абрикос
Г) морква
3. Що таке синонімом?
А) слова, близькі за значенням
Б) слова, вжиті у прямому значенні
В) слова, протилежні за значенням
Г) слова, вжиті в переносному значенні
4. Що таке антоніми?
А) слова, близькі за значенням
Б) слова, які звучать і пишуться однаково
В)слова, протилежні за значенням
Г) слова, вжиті у прямому значенні
ІІ. Практичні завдання
Весна, верба, сом, літо, щука, береза, окунь, клен, осінь.
Дерева - ___________________________________________________________________
Пори року -________________________________________________________________
Риби - _________________________________________________________________
2. Випишіть словосполучення, які вжито в переносному значенні.
Золоте серце, золотий перстень, важкий камінь, важкий характер, сумна дівчинка, сумне небо.
______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
3.Випишіть слова, близькі за значення до слова сміятися.
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________
4. Доберіть до поданих слів протилежні за значенням.
Хлопчик — ______________________________________________________________.
Працювати — ____________________________________________________________.
Світлий — _______________________________________________________________.
Високий —_______________________________________________________________.
5. Прочитайте словосполучення. Випишіть слова, які звучать і пишуться однаково, але мають різне значення.
1. Діти побачили у небі журавлиний ключ. Марійка намалювала в зошиті скрипічний ключ.
2. У дівчинки довга коса. У дідуся на дачі гостра коса.
3. Учень намалював будівельний кран. Наш кран поламався і ми не можемо помити руки.
______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Самооцінювання
Як тобі було виконувати завдання? Познач. |
Мені було дуже легко. |
Мені була потрібна допомога вчителя. |
Мені було дуже складно. |
|
|
|
Діагностувальна робота №2
Тема «Слово. Значення слова»
Варіант 2
Прізвище, ім`я учня ___________________________________ Дата____________
І. Тестові завдання
1. Виберіть словосполучення, яке вжито у переносному значенні?
А) залізний цвях
Б) солодкий цукор
В) сердитий вітер
Г) золоті сережки
2. Яке слово має декілька значень?
А) ключ
Б) жовтень
В) абрикос
Г) морква
3. Що таке синонімом?
А) слова, близькі за значенням
Б) слова, вжиті у прямому значенні
В) слова, протилежні за значенням
Г) слова, вжиті в переносному значенні
4. Що таке антоніми?
А) слова, близькі за значенням
Б) слова, які звучать і пишеться однаково
В)слова, протилежні за значенням
Г) слова, вжиті у прямому значенні
ІІ. Практичні завдання
1. Об’єднайте подані слова у тематичні групи.
Білка, тюльпан, трамвай, айстра, автобус, вовк, автомобіль, ромашка, кіт.
Тварини - ________________________________________________________________.
Квіти - ___________________________________________________________________.
Транспорт - ____________________________________________________________ .
2. Випишіть словосполучення, вжиті в переносному значенні.
Солодкий голос, солодкий мед, тепла зустріч, тепла куртка, гострий ніж, гострий язик.
______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
3. Випишіть слова, близькі за значення до слова робота.
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________
4. Доберіть до поданих слів протилежні за значенням.
Великий —______________________________________________________________.
Жінка —________________________________________________________________.
День —_________________________________________________________________.
Літо —__________________________________________________________________.
5. Прочитайте словосполучення. Випишіть слова, які звучать і пишуться однаково, але мають різне значення.
1. Тато гострив косу, щоб скосити траву. Іринка обрізала свою довгу косу.
2. Мама купила мені нову ручку. Ми пофарбували дверну ручку в білий колір.
3. Рік починається з січня місяця. Сьогодні вночі був повний місяць.
______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Самооцінювання
Як тобі було виконувати завдання? Познач. |
Мені було дуже легко. |
Мені була потрібна допомога вчителя. |
Мені було дуже складно. |
|
|
|