Діагностувальна робота з української мови 3 клас

Про матеріал
Діагностувальна робота. Тема “ Слово. Значення слова. Будова слова ” . Робота складена за програмою О.Савченко, до підручника «Українська мова та читання. Частина 1» ( автор Н. Кравцова), містить різноманітні завдання у 2 варіантах.
Перегляд файлу

3 клас

 

Діагностувальна  робота з української мови

Мовна тема « Слово. Значення слова. Будова слова»

уч___________ 3 класу

_______________________________________

1 варіант

 

 

1.Познач рядок, в якому всі слова вжиті в переносному значенні.

 

а) спить мама, сплять діти, віє вітер;

б) усміхається дитина , плаче немовля, плачуть берези;

в) прокинувся пролісок, плаче осінь, шепочуть листочки.

 

2. Спільна частина споріднених слів називається:

а) закінченням;           б) основою;               в) коренем.

 

3. Префікси служать для:

 

а) зв’язку слів у реченні;

в) для утворення нових слів.

б) для переносу слова з рядка в рядок;

 

4. До кожного слова з лівої колонки добери антоніми  з правої колонки.

 

 Кричати                               працювати

 Ледарювати                         тьмяний

 Яскравий                              мовчати

 

 

5. Познач будову слів.

 

Земля, лісовий, приказка, підводний.

 

6.Спиши. Встав, де потрібно, апостроф.

 

Солов..ї, бур..як, рум..яний, р..юкзак, дев..ять.

 

7. Встав потрібну літеру. Добери до поданих слів перевірні.

    Кл…новий –

    Кр…ло –

    Л…сточок –

    З…леніє –

8. Прочитай. Спиши, замінюючи слова в дужках за змістом речень. Познач основу, закінчення, корінь в цих словах.

      У криниці джерельна (вода). Люди із задоволенням п'ють (вода). Біля (вода) завжди є кухлик. Смачною (вода) можна вгамувати спрагу.

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

 

Результат діагностичної роботи:

Самоаналіз

Познач + (Як тобі було виконувати завдання?)

Мені було дуже легко

 

Мені була потрібна допомога вчителя чи однокласників

 

Мені було дуже важко

 

 

Бланк оцінювання

 діагностувальної  роботи з  української мови 

 

 Очікувані результати навчання

 № завдання

 Рівень

 

  •  розуміє й адекватно виконує навчальні дії відповідно до прослуханої інструкції, настанови вчителя

 1-8     

 

 

  •  дотримується загальних правил письма;

   1-8    

 

  •  Демонструє уміння здійснювати редагування тексту з огляду на ситуацію

 8

 

  •  визначає і пояснює роль закінчення, кореня, префікса, суфікса в слові

   1,2,3,5     

 

  • Пояснює пряме і переносне значення слова

1,

 

  •  розпізнає слова з орфограмами і перевіряє їх;

  6,7      

 

  •  правильно записує слова з ненаголошеними голосними [е], [и] в корені, які перевіряються наголосом;

7         

 

  • Розрізняє синоніми і антоніми, Добирає  до поданого слова  найуживаніші синоніми і антоніми.

4

 

 

 

 

 

 

3 клас

 

Діагностувальна робота з української мови

Мовна тема « Слово. Значення слова. Будова слова»

уч___________ 3 класу

_______________________________________

 

2 варіант

 

1. Познач рядок, в якому всі слова вжиті в прямому значенні.

 

а) спить мама, біжать діти, їде автомобіль;

б) усміхається дитина , плаче немовля, плачуть берези;

в) прокинувся пролісок, плаче осінь, шепочуть листочки.

 

2. Основа  – це  

 

а) змінна частина слова;

б) частина слова, що стоїть після кореня;

в) частина слова без закінчення.  

 

3 . Як називають змінну частину слів?

 

    а) Закінченням;    б) префіксом;    в) суфіксом.

 

4. До кожного слова з лівої колонки добери синоніми з правої колонки.

 

 Мужність                     шлях

 Дорога                          оселя

 Хата                              відвага

 

5. Познач будову слів.

 

Школа, безкрайній, побіг, вечірній.

 

6.Спиши. Встав, де потрібно, апостроф.

Мор..я, зілл..я, пір..їна, дес..ять, пам..ятник.

 

7. Встав потрібну літеру. Добери до поданих слів перевірні.

    В…шневий –

    Оз…ро –

    С…ночок –

    Т…мніє –

 

 

8. Прочитай. Спиши, замінюючи слова в дужках за змістом речень. Познач основу, закінчення, корінь в цих словах.

      Наша рідна (мова) багата і красива. Розмовляй рідною (мова) скрізь, де її розуміють. Ніколи не зупиняйся у вивченні рідної (мова). Допомагай кожному, хто хоче  вивчити українську (мова).

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

Результат діагностичної роботи:

Самоаналіз

Познач + (Як тобі було виконувати завдання?)

Мені було дуже легко

 

Мені була потрібна допомога вчителя чи однокласників

 

Мені було дуже важко

 

 

Бланк оцінювання

 діагностувальної  роботи з  української мови 

 

 Очікувані результати навчання

 № завдання

 Рівень

 

  •  розуміє й адекватно виконує навчальні дії відповідно до прослуханої інструкції, настанови вчителя

 1-8     

 

 

  •  дотримується загальних правил письма;

   1-8    

 

  •  Демонструє уміння здійснювати редагування тексту з огляду на ситуацію

 8

 

  •  визначає і пояснює роль закінчення, кореня, префікса, суфікса в слові

   1,2,3,5     

 

  • Пояснює пряме і переносне значення слова

1,

 

  •  розпізнає слова з орфограмами і перевіряє їх;

  6,7      

 

  •  правильно записує слова з ненаголошеними голосними [е], [и] в корені, які перевіряються наголосом;

7         

 

  • Розрізняє синоніми і антоніми, Добирає  до поданого слова  найуживаніші синоніми і антоніми.

4

 

 

 

 

 

docx
Додано
3 грудня 2021
Переглядів
588
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку