3 клас
Діагностувальна робота з української мови
Мовна тема « Слово. Значення слова. Будова слова»
уч___________ 3 класу
_______________________________________
1 варіант
1.Познач рядок, в якому всі слова вжиті в переносному значенні.
а) спить мама, сплять діти, віє вітер;
б) усміхається дитина , плаче немовля, плачуть берези;
в) прокинувся пролісок, плаче осінь, шепочуть листочки.
2. Спільна частина споріднених слів називається:
а) закінченням; б) основою; в) коренем.
3. Префікси служать для:
а) зв’язку слів у реченні;
в) для утворення нових слів.
б) для переносу слова з рядка в рядок;
4. До кожного слова з лівої колонки добери антоніми з правої колонки.
• Кричати працювати
• Ледарювати тьмяний
• Яскравий мовчати
5. Познач будову слів.
Земля, лісовий, приказка, підводний.
6.Спиши. Встав, де потрібно, апостроф.
Солов..ї, бур..як, рум..яний, р..юкзак, дев..ять.
7. Встав потрібну літеру. Добери до поданих слів перевірні.
Кл…новий –
Кр…ло –
Л…сточок –
З…леніє –
8. Прочитай. Спиши, замінюючи слова в дужках за змістом речень. Познач основу, закінчення, корінь в цих словах.
У криниці джерельна (вода). Люди із задоволенням п'ють (вода). Біля (вода) завжди є кухлик. Смачною (вода) можна вгамувати спрагу.
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Результат діагностичної роботи:
Самоаналіз
Познач + (Як тобі було виконувати завдання?)
Мені було дуже легко |
|
Мені була потрібна допомога вчителя чи однокласників |
|
Мені було дуже важко |
|
Бланк оцінювання
діагностувальної роботи з української мови
Очікувані результати навчання |
№ завдання |
Рівень |
|
|
|
1-8 |
|
|
|
|
1-8 |
|
||
|
8 |
|
||
|
1,2,3,5 |
|
||
|
1, |
|
||
|
6,7 |
|
||
|
7 |
|
||
|
4 |
|
||
3 клас
Діагностувальна робота з української мови
Мовна тема « Слово. Значення слова. Будова слова»
уч___________ 3 класу
_______________________________________
2 варіант
1. Познач рядок, в якому всі слова вжиті в прямому значенні.
а) спить мама, біжать діти, їде автомобіль;
б) усміхається дитина , плаче немовля, плачуть берези;
в) прокинувся пролісок, плаче осінь, шепочуть листочки.
2. Основа – це
а) змінна частина слова;
б) частина слова, що стоїть після кореня;
в) частина слова без закінчення.
3 . Як називають змінну частину слів?
а) Закінченням; б) префіксом; в) суфіксом.
4. До кожного слова з лівої колонки добери синоніми з правої колонки.
• Мужність шлях
• Дорога оселя
• Хата відвага
5. Познач будову слів.
Школа, безкрайній, побіг, вечірній.
6.Спиши. Встав, де потрібно, апостроф.
Мор..я, зілл..я, пір..їна, дес..ять, пам..ятник.
7. Встав потрібну літеру. Добери до поданих слів перевірні.
В…шневий –
Оз…ро –
С…ночок –
Т…мніє –
8. Прочитай. Спиши, замінюючи слова в дужках за змістом речень. Познач основу, закінчення, корінь в цих словах.
Наша рідна (мова) багата і красива. Розмовляй рідною (мова) скрізь, де її розуміють. Ніколи не зупиняйся у вивченні рідної (мова). Допомагай кожному, хто хоче вивчити українську (мова).
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Результат діагностичної роботи:
Самоаналіз
Познач + (Як тобі було виконувати завдання?)
Мені було дуже легко |
|
Мені була потрібна допомога вчителя чи однокласників |
|
Мені було дуже важко |
|
Бланк оцінювання
діагностувальної роботи з української мови
Очікувані результати навчання |
№ завдання |
Рівень |
|
|
|
1-8 |
|
|
|
|
1-8 |
|
||
|
8 |
|
||
|
1,2,3,5 |
|
||
|
1, |
|
||
|
6,7 |
|
||
|
7 |
|
||
|
4 |
|
||