Конспект уроку з розвитку мови для учнів 4 класу з ураженою слуховою функцією

Про матеріал
Конспект уроку з розвитку мови для учнів з ураженою слуховою функцією на тему "Осінь". Завдання уроку складаються з метою накопичення активного словника здобувачів освіти для повсякденного вжитку.
Перегляд файлу

Конспект  уроку 

з  розвитку  мовлення  у 4 класі 

для  учнів   з  вадами  слуху

 

ТЕМА: «Осінь. Робота  над  реченням.»

 

МЕТА  УРОКУ: Формування  навичок  будови  речень. Усвідомлення  змісту сприйнятого слухо-зорово мовленнєвого  матеріалу. Формування  вміння групувати  слова  за  функціональним  призначенням. Збагачення  словникового  запасу. Розвиток слухо-зоро-вібраційного сприймання на матеріалі знайомих слів і словосполучень  та знайомих синтаксичних конструкцій. Виховання культури спілкування на уроці та охайність при  виконанні  письмової роботи в зошиті.

 

ТИП  УРОКУ: комбінований.

 

ОБЛАДНАННЯ: Ілюстрації  3 місяці осені.

 

ПЛАН УРОКУ.

  1. Фонетична зарядка. Вступна бесіда.
  2. Актуалізація  опорних знань. Загадка. Бесіда  про  осінь.
  3. Перевірка домашнього завдання: прислів’я   про місяці  осені.
  4. Слухозоровий  диктант.
  5. Складання  речень із даних слів за схемами.
  6. Підсумок уроку. Домашнє завдання.

 

 

 

 

ХІД    УРОКУ.

1.Фонетична  зарядка. Звук «М».

М_______М_______М_______АМ_______АП

М______ОМ_______ОМ______ОМ______ОП

М______УМ_______УМ______УП

СОМ          КОСТЮМ       ДІМ

МАМА       МАСЛО          МИЛО

 

Вступна  бесіда  слухо-зорово.

  • ЯКИЙ    СЬОГОДНІ  ДЕНЬ?
  • ЯКИЙ  ЗАРАЗ  УРОК?
  • ЩО  МИ  БУДЕМО  РОБИТИ  НА  УРОЦІ?

-

2.Актуалізація  опорних  знань.

Загадка.  Мало в небі сонце  сяє.

                З  хмари  дощик  накрапає.

                Жовте  листячко  кружляє.

  • Що  це?

Бесіда слухозорово.

  • Назвіть пори  року.
  • Яка зараз пора  року?
  • Назвіть місяці осені. (- Покажи на малюнку, який місяць.)

3. Перевірка  домашнього завдання.

- Назвіть прислів’я  про місяці осені. (- Покажи на малюнку.)

(Вересень пахне яблуком, а жовтень – капустою.

Плаче  жовтень холодними  сльозами.

Листопад  -  ворота  зими.)

4.Слухозоровий словниковий диктант. (Учні записують слова , які зчитують слухозорово, у відповідну колонку.)

Хто? Що?

Що робить?

Що роблять?

Якиа?   Які?

Де?  Куди? Коли?

погода

стає

холодна

за  хмарами

небо

ховається

теплі

у  краї

птахи

летять

 

восени

Перевірка написаного диктанту записами на дошці.

 

5.Складання  речень з даними  словами за даними схемами.

А) Коли?  Що?  Що робить? Яка?   (Восени  погода  стає  холодна.)

Б) Що?  Що  робить?  Де?    (Небо  ховається  за  хмарами.)

В) Хто?  Що роблять? У які?  Куди? (Птахи летять у теплі краї.)

 

6.Підсумок  уроку.

- Що  ми  робили  на  уроці?

- Як ви думаєте, хто  працював на уроці краще  усіх?

    Д.З. Підкреслити  члени речення, написати до них запитання у     загадці.

 

1

 

docx
Пов’язані теми
Українська мова, Розробки уроків
Інкл
Додано
3 грудня 2021
Переглядів
256
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку