Діагностувальна робота з української мови

Про матеріал
Діагностувальна робота з теми "Прикметник", 4 клас, Українська мова. В роботі запропоновано завдання для перевірки навички "досліджує мовні одиниці та явища" з теми "Прикметник".
Перегляд файлу

Діагностувальна робота: мовна тема «Прикметник».

Дата __________ Прізвище____________________  Клас _______

Варіант -1

  1. Прикметники відповідають на питання:

     а) хто? що?          б) скільки? котрий?           в) який? яка? яке?

 

2. Познач словосполучення іменник + прикметник:

    а) білий сніг;   б) побіг за м’ячом;    в) кінь Каштан.

     

      3. У якому рядку лише прикметники
          а) гарний, сумний, сміється;         б) ковзани, холодно, взимку;
                                       в) добрий, красива, зелене.

 

      4. Познач рядок прикметників-синонімів.

          а) радісний, веселий, усміхнений;   б) високий-низький, малий-великий;

                                           в) сірий, білий, чорний.

 

      5. Знайди речення, в якому прикметник стоїть у формі Ор.в.     

          а) Прекрасні міста на квiтучій Одещині.

          б) Веселка виграє неймовірними кольорами.

          в) До нашого села приїхала народна співачка України.

 

      6. Від поданих слів утвори прикметники:

     Зразок   береза- березова

     верба -  __________________,

     весна -  __________________,

     радість - _____________________.

 

 7. Запиши словосполучення в однині познач закінчення:

     Зразок  Осінні квіти – осіння    квітка ,

     кольорові олівці - ________________________________

     високі гори - ____________________________________

     зелені дерева - ___________________________________

 

  8. Встав пропущені закінчення:

    Небо  сір… , похмур… . Але ось піднялось яскрав…  сонце. Затанцювали        легк… сніжинки. Іскриться блакитн …   лід.

  

 9. Придумай і запиши 3 прикметника : ч. р., ж. р., с. р.

__________________________________________________________________

 

  10. Добери та запиши  антоніми до прикметників:

       веселий - ________________,  лінивий- ____________________,

       верхній - ______________________.

 

  11. Склади та запиши речення. Підкресли головні та другорядні члени речення.

        Зайченята, осіннім, швидко, лісом, розбіглись.

_________________________________________________________________

 

 

12.Спиши текст, змінюючи прикметники в дужках у потрібному відмінку.

 (Рання) зими,  коли  тільки випаде сніг, залягають у лігва ведмеді. Старанно і вміло в (лісова) гущавині лаштують вони ці зимові барлоги. М'якою (запашна) хвоєю, корою молодих ялин, сухим (лісовий) мохом ведмеді вистилають своє житло.

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Самооцінювання. Постав відповідний знак під кожним числом у таблиці, що означає порядковий номер завдання твоєї роботи.

«+» - було легко виконувати завдання.

«-» - було важко виконувати  завдання, але я впорався/ впоралася.

«v» - була потрібна допомога вчителя.

«!» - було дуже важко виконувати завдання.

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Оцінка вчителя:

Завдання 1 - 4

Завдання 1-7

Завдання 1-9

Завдання 1- 12

П

С

Д

В

 

 

 

 


Діагностувальна робота: мовна тема «Прикметник».

Дата __________ Прізвище____________________  Клас _______

Варіант -2

1. Прикметники  уживаються :                                                                                 

    а) з дієсловами;    б) з  займенниками;      в) з іменниками.

2. У якому рядку лише прикметники
     а) малина, малинове, малинка;          б) добрі, радісна, золотий;
                          в) мудрий, горіх, кам’яний

 

3. Познач рядок прикметників-антонімів.

    а) потужний, сильний, міцний;        б) широкий-вузький, рідний-чужий;

                              в) сильний, гарний, розумний.

 

4. Познач словосполучення іменник + прикметник:

    а) сильний дощ;     б) приїхав за мною?      в) міцно тримаючи.

 

5. Знайди словосполучення, в якому прикметник стоїть у формі Ор.в.     

    а) чудовій вчительці.     б) рідними селами.     в) найкраща подруга.

 

6. Від поданих слів утвори прикметники:

     Зразок   береза- березова

     сосна -  __________________,

     зима -  __________________,

     щастя - _____________________.

 

 7. Запиши словосполучення в однині познач закінчення:

     Зразок  Осінні квіти – осіння    квітка ,

     солодкі яблука - ________________________________,

     широкі степи - ____________________________________,

     жовті дині - ___________________________________ .

 

 8. Допиши пропущені закінчення.

  Учень замислився над складн… задач… . Кіт ласував спійман… миш… . Івасик був розумн……. і кмітлив……. школярем. Діти пригощалися рум'ян……. яблук...  .

 

9. Придумай і запиши 3 прикметника : ч. р., ж. р, с. р.

_________________________________________________________________

 

10. Добери та запиши  антоніми до прикметників:

       злий - ________________,   працьовитий- ____________________,

       довгий - ______________________.

 

  11. Склади та запиши речення. Підкресли головні та другорядні члени речення.

        Діти, спортивному, весело, майданчику, на, гралися.

_________________________________________________________________

 

12.Спишіть текст. Знайди і підкресли у ньому прикметники.

        Ось і прокотився над землею перший весняний грім. І не встиг він долинути до обрію, як з великої чорної хмари хлюпнув теплий дощ. Важкі краплини залопотіли об дахи, по землі побігли веселі струмочки.

 

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Самооцінювання. Постав відповідний знак під кожним числом у таблиці, що означає порядковий номер завдання твоєї роботи.

«+» - було легко виконувати завдання.

«-» - було важко виконувати  завдання, але я впорався/ впоралася.

«v» - була потрібна допомога вчителя.

«!» - було дуже важко виконувати завдання.

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Оцінка вчителя:

Завдання 1 - 4

Завдання 1-7

Завдання 1-9

Завдання 1- 12

П

С

Д

В

 

 

 

 

 

docx
Додано
28 грудня 2022
Переглядів
1166
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку