Діагностувальна робота: мовна тема «Прикметник».
Дата __________ Прізвище____________________ Клас _______
Варіант -1
а) хто? що? б) скільки? котрий? в) який? яка? яке?
2. Познач словосполучення іменник + прикметник:
а) білий сніг; б) побіг за м’ячом; в) кінь Каштан.
3. У якому рядку лише прикметники
а) гарний, сумний, сміється; б) ковзани, холодно, взимку;
в) добрий, красива, зелене.
4. Познач рядок прикметників-синонімів.
а) радісний, веселий, усміхнений; б) високий-низький, малий-великий;
в) сірий, білий, чорний.
5. Знайди речення, в якому прикметник стоїть у формі Ор.в.
а) Прекрасні міста на квiтучій Одещині.
б) Веселка виграє неймовірними кольорами.
в) До нашого села приїхала народна співачка України.
6. Від поданих слів утвори прикметники:
Зразок береза- березова
верба - __________________,
весна - __________________,
радість - _____________________.
7. Запиши словосполучення в однині познач закінчення:
Зразок Осінні квіти – осіння квітка ,
кольорові олівці - ________________________________
високі гори - ____________________________________
зелені дерева - ___________________________________
8. Встав пропущені закінчення:
Небо сір… , похмур… . Але ось піднялось яскрав… сонце. Затанцювали легк… сніжинки. Іскриться блакитн … лід.
9. Придумай і запиши 3 прикметника : ч. р., ж. р., с. р.
__________________________________________________________________
10. Добери та запиши антоніми до прикметників:
веселий - ________________, лінивий- ____________________,
верхній - ______________________.
11. Склади та запиши речення. Підкресли головні та другорядні члени речення.
Зайченята, осіннім, швидко, лісом, розбіглись.
_________________________________________________________________
12.Спиши текст, змінюючи прикметники в дужках у потрібному відмінку.
(Рання) зими, коли тільки випаде сніг, залягають у лігва ведмеді. Старанно і вміло в (лісова) гущавині лаштують вони ці зимові барлоги. М'якою (запашна) хвоєю, корою молодих ялин, сухим (лісовий) мохом ведмеді вистилають своє житло.
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Самооцінювання. Постав відповідний знак під кожним числом у таблиці, що означає порядковий номер завдання твоєї роботи.
«+» - було легко виконувати завдання.
«-» - було важко виконувати завдання, але я впорався/ впоралася.
«v» - була потрібна допомога вчителя.
«!» - було дуже важко виконувати завдання.
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Оцінка вчителя:
Завдання 1 - 4 |
Завдання 1-7 |
Завдання 1-9 |
Завдання 1- 12 |
П |
С |
Д |
В |
|
|
|
|
Діагностувальна робота: мовна тема «Прикметник».
Дата __________ Прізвище____________________ Клас _______
Варіант -2
1. Прикметники уживаються :
а) з дієсловами; б) з займенниками; в) з іменниками.
2. У якому рядку лише прикметники
а) малина, малинове, малинка; б) добрі, радісна, золотий;
в) мудрий, горіх, кам’яний
3. Познач рядок прикметників-антонімів.
а) потужний, сильний, міцний; б) широкий-вузький, рідний-чужий;
в) сильний, гарний, розумний.
4. Познач словосполучення іменник + прикметник:
а) сильний дощ; б) приїхав за мною? в) міцно тримаючи.
5. Знайди словосполучення, в якому прикметник стоїть у формі Ор.в.
а) чудовій вчительці. б) рідними селами. в) найкраща подруга.
6. Від поданих слів утвори прикметники:
Зразок береза- березова
сосна - __________________,
зима - __________________,
щастя - _____________________.
7. Запиши словосполучення в однині познач закінчення:
Зразок Осінні квіти – осіння квітка ,
солодкі яблука - ________________________________,
широкі степи - ____________________________________,
жовті дині - ___________________________________ .
8. Допиши пропущені закінчення.
Учень замислився над складн… задач… . Кіт ласував спійман… миш… . Івасик був розумн……. і кмітлив……. школярем. Діти пригощалися рум'ян……. яблук... .
9. Придумай і запиши 3 прикметника : ч. р., ж. р, с. р.
_________________________________________________________________
10. Добери та запиши антоніми до прикметників:
злий - ________________, працьовитий- ____________________,
довгий - ______________________.
11. Склади та запиши речення. Підкресли головні та другорядні члени речення.
Діти, спортивному, весело, майданчику, на, гралися.
_________________________________________________________________
12.Спишіть текст. Знайди і підкресли у ньому прикметники.
Ось і прокотився над землею перший весняний грім. І не встиг він долинути до обрію, як з великої чорної хмари хлюпнув теплий дощ. Важкі краплини залопотіли об дахи, по землі побігли веселі струмочки.
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Самооцінювання. Постав відповідний знак під кожним числом у таблиці, що означає порядковий номер завдання твоєї роботи.
«+» - було легко виконувати завдання.
«-» - було важко виконувати завдання, але я впорався/ впоралася.
«v» - була потрібна допомога вчителя.
«!» - було дуже важко виконувати завдання.
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Оцінка вчителя:
Завдання 1 - 4 |
Завдання 1-7 |
Завдання 1-9 |
Завдання 1- 12 |
П |
С |
Д |
В |
|
|
|
|