Діагностувальна робота з української мови

Про матеріал

Завдання діагностувальної роботи дібрано відповідно до чинної Типової освітньої програми під керівництвом Р.Б.Шияна до підручника Українська мова та читання (Інна Большакова, Марина Пристінська).Завдання підібрано до теми "Мова і мовлення", завдання дібрані різноманітні та інтегровані.

Перегляд файлу

 Діагностувальна робота з мовної теми «Мова і мовлення»

 Складено відповідно до типової освітньої програми початкової освіти, розробленої під керівництвом Шияна Р.Б 1-2клас, затвердженої Наказом Міністерства освіти і науки України від 12.08.2022№743-22

Підручник: Українська мова та читання: підручник для 2-го класу закладів загальної середньої освіти ( 2-х ч.):Ч.1/І.О.Большакова, М.С.Пристінська

1.Продовж речення

Українська мова -____________________      ______________   України.

2.Обери серед «чарівних» слів ті, які ти скажеш при зустрічі друзям.Запиши.

Вітаю! Привіт!  Добрий день! Здрастуй! Здрастуйте! 

________________________________________________________________________________________________________________________

3.Доповни схему

                                       МОВЛЕННЯ                       

 

4.Прочитай речення. Спиши речення в якому ідеться про писемне мовлення.

Ми слухали казку про Котигорошка. Яся  дуже виразно читає вірш.

5.Познач +  лише біля загадки

Ліз карасик через перелазик                    Маленька і сіренька,

Та у воду плюсь.                                       Довгохвоста та маленька.                               

Ой був собі коточок,                                 Від кота ховається

Украв собі клубочок                                 І не озивається.

Та й сховався у куточок. 

6.Допиши репліку з двох речень до діалогу. Пам’ятай про – на початку кожної репліки!

- А хто-хто в цій рукавичці живе?


____________________________________________________________________

7.Обери лише тих овочів з української народної пісні «Ходить гарбуз по городу», які брали участь у діалозі у множині, обведи їх підмножину.

Варіант 2

1.Продовж речення

У кожного народу є своя мова. Я спілкуюся _____________________________, бо _________________________________________________.

2.Обери серед « чарівних слів» ті, які ти скажеш друзям, прощаючись.Запиши.

 

Бувай! До побачення! Привіт! На все добре!

_______________________________________________________________________________________________________________________________________

3.Доповни схему

МОВЛЕННЯ

 

                                                                                ___________________________

 

 

                                                                              ____________________________

 

4.Прочитай. Спиши речення,  в якому ідеться про усне мовлення.

Я слухаю пісню про Україну. Мама читає казку « Пан Коцький».

5.Обери лічилку серед запропонованих творів, постав +

Котилася торба                                                  Качка йде, каченят веде 

З великого горба.                                               На попасочку, на порясочку,

А в тій торбі                                                        На холодну водицю,    

Хліб-паляниця.                                                   На зелену травицю.

Кому доведеться,

6. Допиши репліку з двох речень до діалогу.  Пам’ятай про  - перед кожною реплікою!

- А хто-хто в цій рукавичці живе?

_______________________________________________________________

7. Обери лише тих овочів з української народної пісні «Ходить гарбуз по городу», які брали участь у діалозі одноосібно, обведи їх.

docx
Додано
22 вересня
Переглядів
127
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку