Завдання діагностувальної роботи дібрано відповідно до чинної Типової освітньої програми під керівництвом Р.Б.Шияна до підручника Українська мова та читання (Інна Большакова, Марина Пристінська).Завдання підібрано до теми "Мова і мовлення", завдання дібрані різноманітні та інтегровані.
Діагностувальна робота з мовної теми «Мова і мовлення»
Складено відповідно до типової освітньої програми початкової освіти, розробленої під керівництвом Шияна Р.Б 1-2клас, затвердженої Наказом Міністерства освіти і науки України від 12.08.2022№743-22
Підручник: Українська мова та читання: підручник для 2-го класу закладів загальної середньої освіти ( 2-х ч.):Ч.1/І.О.Большакова, М.С.Пристінська
1.Продовж речення
Українська мова -____________________ ______________ України.
2.Обери серед «чарівних» слів ті, які ти скажеш при зустрічі друзям.Запиши.
Вітаю! Привіт! Добрий день! Здрастуй! Здрастуйте!
________________________________________________________________________________________________________________________
3.Доповни схему
МОВЛЕННЯ
4.Прочитай речення. Спиши речення в якому ідеться про писемне мовлення.
Ми слухали казку про Котигорошка. Яся дуже виразно читає вірш.
5.Познач + лише біля загадки
Ліз карасик через перелазик Маленька і сіренька,
Та у воду плюсь. Довгохвоста та маленька.
Ой був собі коточок, Від кота ховається
Украв собі клубочок І не озивається.
Та й сховався у куточок.
6.Допиши репліку з двох речень до діалогу. Пам’ятай про – на початку кожної репліки!
- А хто-хто в цій рукавичці живе?
____________________________________________________________________
7.Обери лише тих овочів з української народної пісні «Ходить гарбуз по городу», які брали участь у діалозі у множині, обведи їх підмножину.
Варіант 2
1.Продовж речення
У кожного народу є своя мова. Я спілкуюся _____________________________, бо _________________________________________________.
2.Обери серед « чарівних слів» ті, які ти скажеш друзям, прощаючись.Запиши.
Бувай! До побачення! Привіт! На все добре!
_______________________________________________________________________________________________________________________________________
3.Доповни схему
МОВЛЕННЯ
___________________________
____________________________
4.Прочитай. Спиши речення, в якому ідеться про усне мовлення.
Я слухаю пісню про Україну. Мама читає казку « Пан Коцький».
5.Обери лічилку серед запропонованих творів, постав +
Котилася торба Качка йде, каченят веде
З великого горба. На попасочку, на порясочку,
А в тій торбі На холодну водицю,
Хліб-паляниця. На зелену травицю.
Кому доведеться,
6. Допиши репліку з двох речень до діалогу. Пам’ятай про - перед кожною реплікою!
- А хто-хто в цій рукавичці живе?
_______________________________________________________________
7. Обери лише тих овочів з української народної пісні «Ходить гарбуз по городу», які брали участь у діалозі одноосібно, обведи їх.