Діагностувальна робота укладена відповідно до навчальної програми "Українська мова.5-6 класи" для закладів середньої освіти(автори: Голуб Н.Б., Горошкіна О.М.); містить різнорівневі завдання, призначена для діагностування рівня опанування тематичного матеріалу.
Контрольна робота
Спілкування
І варіант
І Рівень (правильна відповідь – 0.5 б)
Обери правильну відповідь:
1. Спілкування це -
А Відпочинок (можна пограти, побігати тощо);
Б Взаємодія (обмін думками, враженнями, почуттями);
В Мрія (поки хтось говорить я не слухаю , а думаю про щось своє).
2. Є такі види спілкування :
А Рухоме й нерухоме;
Б Живе й віртуальне;
В Активне і пасивне.
3. Яким реченням можна розкрити значення смайлика :
А Ура! У мене все вдалося!
Б О Боже, що сталося?
В Ого! Як тобі це вдалося?!
4. Безпека віртуального спілкування – це :
А Поділитися із друзями паролями своїх сторінок у соцмережах;
Б Слідкувати за конфіденційністю інформації, якою збираєшся ділитися в соцмережах;
В Негативне ставлення до співрозмовників.
5. Для кожного адресата мовлення важливо:
А Бути почутим і сприйнятим;
Б Вибалакатися, адже так багато новин;
В Голосно говорити, щоб усі почули.
6. Фразеологізм «Слово – срібло, мовчання – золото» означає
А Чим більше будеш мовчати, тим більше тобі заплатять.
Б Бувають ситуації, коли треба промовчати.
В Будеш говорити – отримаєш срібло, а мовчатимеш – золото.
ІІ рівень
Дай розгорнуту відповідь ( правильна відповідь – 1 б.)
7. Як правильно сформулювати запитання?
8. Що означає «вміти слухати співрозмовника»?
9. Чим сварка відрізняється від суперечки?
ІІІ рівень
Встанови відповідність : (правильна відповідь – 1.5 б)
10. Види маніпуляцій.
1.Залякування |
А Якщо будуть погані оцінки – не купимо велосипед. |
2.Тиск на жалість |
Б 98% покупців цим товаром задоволені! |
3.Перекладання вини |
В Через тебе вже й так зазнали втрат інші. |
4. Використання невпевненості |
Г Тобі що слабо? Он у нашому дворі вже всі це робили! |
5. Стимулювання марнославства |
Д Ситуація безвихідна, уся надія на тебе! |
11. Які засоби спілкування зображено на малюнках.
1. Мовні (вербальні) |
А |
2.Позамовні (невербальні) |
Б |
|
В |
|
Г |
ІV Рівень
Творча робота (3 б)
Склади діалог на тему «Що важливіше для людини - фрукти чи овочі?», вживаючи аргументи і етикетні формули. (до 10 реплік)
Контрольна робота
Спілкування
ІІ варіант
Тестові завдання
І Рівень (правильна відповідь – 0.5 б)
Обери правильну відповідь:
1.Спілкування це -
А Мрія (поки хтось говорить я не слухаю , а думаю про щось своє);
Б Взаємодія (обмін думками, враженнями, почуттями);
В Відпочинок (можна пограти, побігати тощо).
2. Фразеологізм «Слово – срібло, мовчання – золото» означає
А Чим більше будеш мовчати, тим більше тобі заплатять.
Б Бувають ситуації, коли треба промовчати.
В Будеш говорити – отримаєш срібло, а мовчатимеш – золото.
3. Яким реченням можна розкрити значення смайлика :
А Ура! У мене все вдалося!
Б О Боже, що сталося?
В Ого! Як тобі це вдалося?!
4. Для кожного адресата мовлення важливо:
А Бути почутим і сприйнятим;
Б Вибалакатися, адже так багато новин;
В Голосно говорити, щоб усі почули.
5. Безпека віртуального спілкування – це :
А Поділитися із друзями паролями своїх сторінок у соцмережах;
Б Слідкувати за конфіденційністю інформації, якою збираєшся ділитися в соцмережах;
В Негативне ставлення до співрозмовників.
6. Є такі види спілкування :
А Рухоме й нерухоме;
Б Живе й віртуальне;
В Активне і пасивне.
ІІ рівень
Дай розгорнуту відповідь ( правильна відповідь – 1 б.)
7. Як правильно сформулювати відповідь на запитання?
8. Які є цілі спілкування?
9. Чим живе спілкування відрізняється від віртуального?
ІІІ рівень
Встанови відповідність : (правильна відповідь – 1.5 б)
10. Види маніпуляцій.
1.Залякування |
А Ти ж козак/козачка, треба підтвердити це! |
2.Тиск на жалість |
Б Треба діяти негайно! Що тут роздумувати?
|
3.Перекладання вини |
В Невже тобі байдуже, як … |
4. Використання невпевненості |
Г Якщо будеш погано вчитися – не купимо телефон. |
5. Стимулювання марнославства |
Д Твого рішення чекають, від тебе залежить чи отримаємо ми те, що хочемо. |
11. Які засоби спілкування зображено на малюнках.
1. Мовні (вербальні) |
А |
2.Позамовні (невербальні) |
Б |
|
В |
|
Г |
ІV Рівень
Творча робота (3 б)
Склади діалог на тему «Який відпочинок корисніший – за містом на природі чи вдома за комп’ютером?», вживаючи аргументи і етикетні формули. (до 10 реплік)