Діагностувальна робота з української мови 5 клас.Спілкування

Про матеріал

Діагностувальна робота укладена відповідно до навчальної програми "Українська мова.5-6 класи" для закладів середньої освіти(автори: Голуб Н.Б., Горошкіна О.М.); містить різнорівневі завдання, призначена для діагностування рівня опанування тематичного матеріалу.

Перегляд файлу

Контрольна робота

Спілкування

І варіант

І Рівень (правильна відповідь – 0.5 б) 

Обери правильну відповідь:

1. Спілкування це -

А Відпочинок (можна пограти, побігати тощо);

Б Взаємодія (обмін думками, враженнями, почуттями);

В Мрія (поки хтось говорить я не слухаю , а думаю про щось своє).

2. Є такі види спілкування :

А Рухоме й нерухоме;

Б Живе й віртуальне;

В Активне і пасивне.

3. Яким реченням можна розкрити значення смайлика :

C:\Users\КТ\Desktop\Без названия.jpg

А Ура! У мене все вдалося!

Б О Боже, що сталося?

В Ого! Як тобі це вдалося?!

4. Безпека віртуального спілкування – це :

А Поділитися із друзями паролями своїх сторінок у соцмережах;

Б Слідкувати за конфіденційністю інформації, якою збираєшся ділитися в соцмережах;

В Негативне ставлення до співрозмовників.

5. Для кожного адресата мовлення важливо:

А Бути почутим і сприйнятим;

Б Вибалакатися, адже так багато новин;

В Голосно говорити, щоб усі почули.

6. Фразеологізм «Слово – срібло, мовчання – золото» означає

А Чим більше будеш мовчати, тим більше тобі заплатять.

Б Бувають ситуації, коли треба промовчати.

В Будеш говорити – отримаєш срібло, а мовчатимеш – золото.

 

ІІ рівень

Дай розгорнуту відповідь ( правильна відповідь – 1 б.)

7. Як правильно сформулювати запитання?

8. Що означає «вміти слухати співрозмовника»?

9. Чим сварка відрізняється від суперечки?

 

ІІІ рівень

Встанови відповідність : (правильна відповідь – 1.5 б)

10. Види маніпуляцій.

1.Залякування

А Якщо будуть погані оцінки – не

купимо велосипед.

2.Тиск на жалість

Б 98% покупців цим товаром

задоволені!

3.Перекладання

вини

В Через тебе вже й так зазнали

втрат інші.

4. Використання

невпевненості

Г Тобі що слабо? Он у нашому

дворі вже всі це робили!

5. Стимулювання

марнославства

Д Ситуація безвихідна, уся надія

на тебе!

 

11. Які засоби спілкування зображено на малюнках.

1. Мовні (вербальні)

А  C:\Users\КТ\Desktop\01009y7x-3664-378x191.jpg

2.Позамовні (невербальні)

Б   C:\Users\КТ\Desktop\Без названия (2).jpg

 

В  C:\Users\КТ\Desktop\d940579-skola2.jpg

 

Г  C:\Users\КТ\Desktop\Без названия (1).jpg

 

ІV Рівень

Творча робота (3 б)

Склади діалог на тему «Що важливіше для людини - фрукти чи овочі?», вживаючи аргументи і етикетні формули.   (до 10 реплік)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Контрольна робота

Спілкування

ІІ варіант

Тестові завдання

І Рівень (правильна відповідь – 0.5 б) 

Обери правильну відповідь:

1.Спілкування це -

А Мрія (поки хтось говорить я не слухаю , а думаю про щось своє);

Б Взаємодія (обмін думками, враженнями, почуттями);

В Відпочинок (можна пограти, побігати тощо).

2. Фразеологізм «Слово – срібло, мовчання – золото» означає

А Чим більше будеш мовчати, тим більше тобі заплатять.

Б Бувають ситуації, коли треба промовчати.

В Будеш говорити – отримаєш срібло, а мовчатимеш – золото.

3. Яким реченням можна розкрити значення смайлика :

Інтегроване заняття "Загадковий світ емоцій" для старшої групи

А Ура! У мене все вдалося!

Б О Боже, що сталося?

В Ого! Як тобі це вдалося?!

4. Для кожного адресата мовлення важливо:

А Бути почутим і сприйнятим;

Б Вибалакатися, адже так багато новин;

В Голосно говорити, щоб усі почули.

5. Безпека віртуального спілкування – це :

А Поділитися із друзями паролями своїх сторінок у соцмережах;

Б Слідкувати за конфіденційністю інформації, якою збираєшся ділитися в соцмережах;

В Негативне ставлення до співрозмовників.

6. Є такі види спілкування :

А Рухоме й нерухоме;

Б Живе й віртуальне;

В Активне і пасивне.

 

ІІ рівень

Дай розгорнуту відповідь ( правильна відповідь – 1 б.)

7. Як правильно сформулювати відповідь на запитання?

8. Які є цілі спілкування?

9. Чим живе спілкування відрізняється від віртуального?

 

ІІІ рівень

Встанови відповідність : (правильна відповідь – 1.5 б)

10. Види маніпуляцій.

1.Залякування

А Ти ж козак/козачка, треба підтвердити це!

2.Тиск на жалість

Б Треба діяти негайно! Що тут роздумувати?

 

3.Перекладання

вини

В Невже тобі байдуже, як …

4. Використання

невпевненості

Г Якщо будеш погано вчитися – не

купимо телефон.

5. Стимулювання

марнославства

Д Твого рішення чекають, від тебе залежить чи отримаємо ми те, що хочемо.

 

11. Які засоби спілкування зображено на малюнках.

1. Мовні (вербальні)

А  C:\Users\КТ\Desktop\01009y7x-3664-378x191.jpg

2.Позамовні (невербальні)

Б   C:\Users\КТ\Desktop\d940579-skola2.jpg

 

В  C:\Users\КТ\Desktop\Без названия (1).jpg

 

Г  C:\Users\КТ\Desktop\Без названия (2).jpg

 

ІV Рівень

Творча робота (3 б)

Склади діалог на тему «Який відпочинок корисніший – за містом на природі чи вдома за комп’ютером?», вживаючи аргументи і етикетні формули.  (до 10 реплік)

 

 

 

 

 

docx
Додав(-ла)
Duvylska Oksana
Додано
24 січня
Переглядів
3311
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку