1.ГР1 Усно взаємодіє: аудіювання.
Прослухайте уважно текст та дайте відповіді на питання.
2.ГР2 Працює з текстом : прочитай текст. Виконай подані після нього завдання.
Осінь прийшла несподівано. Дерева почали втрачати своє золоте листя, а вітер приносив прохолоду. Кожен день ставав дедалі коротшим, а ночі довшими. Ліс, який ще недавно був повним життя, тепер здавався тихим і спокійним. Птахи відлетіли у вирій, а звіри, втомлені від літньої спеки, заснули глибоким сном. Тільки іноді в хащі чутно ,як гуде ліс від сильного вітру. Природа чекає холодів.
А.Визначи й запиши стиль і тип мовлення.
Б. Визначи й запиши тему тексту.
В. Випиши в зошит із тексту 5 словосполучень, визначи головне слово.
3.ГР3. Письмово взаємодіє: склади твір -опис ( 6-8 речень) « Осінь», увівши в текст речення , які відповідають схемам :
А).А: «П!» Б).»П? » -а. В). Уз.с: О,О,О. Г). О і О - Уз.с.
4.ГР4
А.Запиши в зошит тільки словосполучення. Надпиши, до якої частини мови належить головне слово у словосполученнях.
Прийшла зима, золоті сережки, осінь і зима, у бабусі, триває тривога, приїхав у місто, гарно декламувати, малюю фарбами.
Б.Зроби синтаксичний розбір речення з характеристикою.
Понад берегом в зеленій траві в’ється тоненька стежечка.
В.Постав, де потрібно, пропущену літеру.
Бадил..я, роздоріж..я ,узліс..я, гіл..я, бад..орий, пол..оти, міль..он, дорі..ка, сму..ка, зага..ка ,....дати ,..ліпити, ..палахнув, , ..формувати,..сипати,..класти, зліс…ний, перехрес…ний, якіс…ний, доблес…ний, форпос…ний ,медв..яний, Лук..ян, арф..яр.