Дата__________________ Прізвище та ім’я ___________________________
ДІАГНОСТУВАЛЬНА РОБОТА З УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ
Робота з мовними одиницями
з теми «Досліджую прикметники»
А) що робить?
Б) який? яка? яке? які?
В) хто? що?
2. На що вказують прикметники?
А) на дію предмета;
Б) на назву предмета;
В) на ознаку предмета.
У саду розквітли ( які?) _______________________ яблуні.
Мені подарували ( яке?) _____________________ кошенятко.
Маринка - моя (яка?) _______________________ подружка.
Сьогодні випав ( який?) _____________________ сніг.
4. Знайди прикметники та підкресли їх хвилястою лінією.
Синя, дерев’яний, стілець, матуся, дубові, бігти, корова, веселий.
Ввічливий – _________________________________________________
Сміливий – _________________________________________________
Веселий – ___________________________________________________
6. Добери прикметники, протилежні за значенням.
Білий – _____________________________________________________
Сильний – _________________________________________________
Маленький – ________________________________________________
РЕЗУЛЬТАТ діагностувальної роботи
Самооцінювання
Як тобі працювалося на уроці? Познач смайлик. |
|
Самоаналіз |
Познач + : (Як тобі було виконувати завдання?) |
Мені було дуже легко |
Мені була потрібна допомога вчителя чи однокласників |
Мені було дуже важко |
Бланк оцінювання вчителя:
№ з/п |
Очікувані результати навчання |
Номер завдання |
Сформовано V/ формується |
1. |
Виявляє розуміння фактичного змісту сприйнятого на слух висловлення, запитує про незрозуміле |
|
|
2. |
Читає вголос цілими словами, усвідомлено, правильно, виразно |
|
|
3. |
Виявляє розуміння змісту прочитаного тексту, пояснює вчинки персонажів у творі, висловлює власне ставлення щодо прочитаного |
|
|
4. |
Переказує усно прочитаний/прослуханий твір з дотриманням послідовності змісту |
|
|
5. |
Зрозуміло висловлює свої думки, розповідає про події за спостереженнями: будує діалоги на доступні теми, дотримується правил мовленнєвого етикету |
|
|
6. |
Пише розбірливо, перевіряє написане, виправляє помилки |
3,4,5,6 |
|
7. |
Визначає й аналізує мовні одиниці і мовні явища, використовує їх для вдосконалення мовлення |
1,2,3,4,5,6 |
|
++ Має значні успіхи;
+ Демонструє помітний прогрес;
V Досягає результату з допомогою вчителя;
! Ще потребує уваги і допомоги