Діагностувальна робота з української мови для 2 класу з теми "Досліджую прикметники"

Про матеріал
Діагностувальна робота охоплює вивчений матеріал з теми "Досліджую прикметники". Може бути використаний як на уроці в класі, так і під час дистанційного навчання.
Перегляд файлу

Дата__________________  Прізвище та ім’я ___________________________

ДІАГНОСТУВАЛЬНА  РОБОТА З УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ

Робота з мовними одиницями

з теми «Досліджую прикметники»

 

1. На  яке  питання  відповідають  прикметники?

А)  що  робить?

Б)  який? яка? яке? які?

В)  хто?  що?

2. На що вказують прикметники?

А)  на дію предмета;

Б)   на назву предмета;

В) на ознаку предмета.

3. Доповни речення прикметниками.

У саду розквітли  ( які?) _______________________  яблуні. 

Мені подарували ( яке?)  _____________________ кошенятко.   

Маринка - моя (яка?) _______________________ подружка.

Сьогодні випав  ( який?) _____________________ сніг.

4. Знайди прикметники та підкресли їх хвилястою лінією.

Синя, дерев’яний, стілець, матуся, дубові, бігти, корова, веселий.

5.   Добери близькі за значенням слова до поданих прикметників.

Ввічливий –  _________________________________________________

Сміливий  –  _________________________________________________

Веселий – ___________________________________________________

6.   Добери прикметники, протилежні за значенням.

Білий  – _____________________________________________________

Сильний  –   _________________________________________________­

Маленький  –  ________________________________________________

 

 

 

 

 

 

РЕЗУЛЬТАТ   діагностувальної   роботи

Описание: смайлик оцінкаСамооцінювання

 

Як тобі працювалося на уроці? Познач смайлик.

 

 

Самоаналіз

Познач + :

(Як тобі було виконувати завдання?)

Мені було дуже легко

Мені була потрібна допомога вчителя чи однокласників

Мені було дуже важко

 

 

 

 

Бланк оцінювання вчителя:

 

№ з/п

Очікувані результати навчання

Номер завдання

Сформовано V/

формується

1.

Виявляє розуміння фактичного змісту сприйнятого на слух висловлення, запитує про незрозуміле

 

 

2.

Читає вголос цілими словами, усвідомлено, правильно, виразно

 

 

3.

Виявляє розуміння змісту прочитаного тексту, пояснює вчинки персонажів у творі, висловлює власне ставлення щодо прочитаного

 

 

4.

Переказує усно прочитаний/прослуханий твір з дотриманням послідовності змісту

 

 

5.

Зрозуміло висловлює свої думки, розповідає про події за спостереженнями: будує діалоги на доступні теми, дотримується правил мовленнєвого етикету

 

 

6.

Пише розбірливо, перевіряє написане, виправляє помилки

3,4,5,6

 

7.

Визначає й аналізує мовні одиниці і мовні явища, використовує їх для вдосконалення мовлення

1,2,3,4,5,6

 

 

 

++    Має значні успіхи;

+      Демонструє помітний прогрес; 

V     Досягає результату з допомогою вчителя;

 !    Ще потребує уваги і допомоги

 

 

 

docx
Додано
25 лютого 2023
Переглядів
346
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку