Діагностувальна робота з української мови для 2 класу за темою "Іменник"

Про матеріал
Діагностувальна робота з української мови для 2 класу за програмою О.Савченко. Містить таблиці для самооцінювання учнів та оцінки вчителя.
Перегляд файлу

Діагностувальна робота з української мови для 2 класу

Робота з мовними одиницями з теми «Іменник»

 

Прізвище та ім’я учня __________________________________   Дати___________

  1. Вибери правильну відповідь.

Іменник – це частина мови, що означає

а) назву предмета

б) ознаку предмета

в) дію предмета.

  1. Спиши слова, поділивши їх на дві групи: назви істот, назви неістот.

Пілот, трактор, скрипач, літак, бандура, музикант.

 

Хто? ______________________________________________________________

 

Що? ______________________________________________________________

  1. Утвори пари слів один-багато за зразком:

Їжак-їжаки.

Зошит - ________________.

Книжка - _______________.

  1. Добери іменники, протилежні за значенням.

День - ____________________.

Війна - ____________________.

Ворог - ____________________.

  1. Добери іменники, близькі за значенням.

Будинок - _________________________.

Малюк - __________________________.

Шлях - __________________________.

  1. Спиши речення, вставляючи потрібну букву.

У дівчинки (Мм)арійки живе (Кк)ішечка (Мм)урка. У дворі грається

 (Пп)есик (Сс)ірко. Будинок (Мм)арійки розташований на (Вв)улиці

(Бб)огдана (Хх)мельницького.

_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Самооцінка.

Постав позначку  V  у відповідну клітинку

Мені було легко

 

Потрібна була допомога

Було важко

 

Оцінка вчителем  (Сформовано V, не сформовано  - )

Пише розбірливо, перевіряє написане, виправляє помилки.

 

Визначає й аналізує мовні одиниці  і мовні явища, використовує їх для вдосконалення мовлення

 

Коментар вчителя

 

 

 

 

 

docx
Додано
26 грудня
Переглядів
33
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку