Діагностувальна робота з української мови для 3 класу. Робота з мовними одиницями з теми "Дізнаюся більше про іменники"

Про матеріал
Діагностувальна робота з теми "Дізнаюся більше про іменники" містить завдання для перевірки знань учнів про іменники, умінь знаходити власні та загальні назви, іменники, що вживаються тільки в однині чи множині, змінювати іменники за числами, розрізняти роди іменників, утворювати іменники від прикметників та дієслів.
Перегляд файлу

Діагностувальна робота

Робота з мовними одиницями з теми «Дізнаюся більше про іменники»

уч ___________ 3 класу

________________________________________

  1. На що вказують іменники?

а)   дії предметів;

б)   назви предметів;

в)   ознаки предметів.

2.  На які питання відповідають іменники?

а)    Що робить? Що роблять? Що буде робити?

б)    Який? Яка? Яке? Які?

в)    Хто? Що?

3. Вибери рядок, у якому всі слова – власні назви:

а)   Полтава, Дніпро, Україна, Іван Франко, Карпати, Мурчик;

б)   Тато Василь Петрович, місто Рівне, Чорне море, Кримські гори;

в)    Космонавт Леонід Каденюк, село Калинівка, річка Удай, сестра Оля.

4. Знайди рядок, у якому всі іменники вживаються тільки у множині:

а)   школа, дерево, портфель, літак;

б)   шорти, ножиці, джинси, окуляри;

в)   штани, небо, ручка, лижі.

5.  Подані іменники запиши в однині:

Вікна -        _______________ .

Гори -          _______________ .

Хлопці -   _______________ .

6. Подані іменники розподіли за родами та запиши у три колонки:

Вітер, пшениця, сонце, тиша, дуб, щастя, подушка, телефон, курча, мир, люстерко, клей.

Чоловічий рід                       Жіночий рід                     Середній рід

_________________           _________________         _________________

_________________           _________________         _________________

_________________           _________________         _________________

_________________           _________________         _________________

 

7.  Утвори іменники за зразком:

Мужній – мужність.

Здоровий -    _________________ .

Високий -     _________________ .

Старанний - _________________ .

Робити -       _________________ .

Малювати -  _________________.

8.   Спиши текст, встав пропущені букви, знайди іменники - назви неістот та підкресли їх.

(М, м)ама  (Л,л)есі (У,у)країнки – відома дитяча (П,п)письменниця (О,о)лена (П,п)чілка. В сім’ї (К,к)осачів шанували (У,у)країнське слово.

 

 

Результат діагностувальної роботи:

Самоаналіз

 

                                    Впорався  -(лася) без проблем!

                            Можу працювати краще.

 

                                    Мені знадобилася допомога.

 

                                    Було дуже важко.

 

 

 

Коментар вчителя

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

docx
Додано
29 січня
Переглядів
404
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку