1. 2. 3. 4.
5.
6. 7. 8. 9. 10. 11. 12. 13. 14. 15.
16.
17. 18.
19.
20. 21. 22. 23. 24. 25. 26. 27. 28. 29. 30.
31.
32. 33. 34. 35. 36. 37.
38. 39.
40.
41.
42.
43. 44.
45.
46. 47.
48. 49. 50. 51. 52. 53. 54. 55. 56. 57. 58. 59.
60. 61. 62. 63.
64.
65. 66. 67. 68.
69.
70.
|
Календарно-тематичне планування 3 кл.(інд. навч.)
Повторення. Розрізняю голосні і приголосні звуки. С.3-5 Пригадую слова з апострофом і звуки дж, дз, дз.С. 8-9 РЗМ. Розповідаю про літній відпочинок. С.4-7 Правильно вимовляю дзвінкі приголосні звуки в кінці слова і складу. Сумнівні приголосні. С.10-11 Розпізнаю слова з ненаголошеними е и. Правильно їх записую. С.14-17 Пригадую правила переносу слів. С.18-19 Пригадую і використовую алфавіт. С 19-22 Розрізняю пряме і переносне значення. С. 23-24 Розпізнаю синоніми. Добираю синоніми. С.25-28 Розпізнаю і добираю антоніми. С.28-30 Розпізнаю слова, які мають кілька значень. С.30-33 Досліджую будову слова. Визначаю корінь слова. С.34-35 Розпізнаю спільнокореневі слова. С.36-37 Спостерігаю за чергуванням голосних у коренях слів. С. 39-40 Розрізняю корені з однаковим звучанням. Але різним значенням. С.41-43 Визначаю закінчення у словах.С.43-45 Спостерігаю за призначенням закінчень у мовленні. С.45-47 Визначаю основу слова. С.47-48 Розрізняю спільнокореневі слова і різні форми одного слова. С.49-50 Визначаю префікс у словах. Утворюю слова за допомогою префіксів. С.53-54. Розрізняю префікси і службові слова. С.54-56 Спостерігаю за написанням слів із префіксом роз-, без-. С.56-57 Досліджую написання слів із префіксом з-, с-.С. 58-59 Спостерігаю за вживанням апострофа після префіксів. С.60-61 Правильно переношу слова з апострофом. С.61-63 Визначаю суфікс у словах.С.63-65 Утворюю слова за допомогою суфіксів. С. 65-67 Визначаю будову слова. С.67-68 Розбираю слова за будовою. С.69-70 Розпізнаю слова з орфограмами. С.70-71 Перевіряю написання ненаголошених е, и в коренях слів. С.72-74 Перевіряю написання слів з ненаголошеними е, и в коренях слів.С.76-77 Діагностична робота.. Підсумковий урок за І семестр. Розрізняю іменники – назви істот і неістот. С.78-79 Розрізняю власні і загальні іменники. С.80-81 Записую власні назви з великої букви. С.81-83. Розпізнаю іменники, які утворюються від дієслів і прикметників. С.83-85 Визначаю рід іменників. С.85-87 Змінюю іменники за числами .Написання власних і загальних іменників. С.88-89 Дізнаюсь про іменники, які не змінюються за числами. Складання речень. С.90-91 Дізнаюсь більше про прикметники. Розпізнаю прикметники. С.92-93 Встановлюю зв’язок прикметників з іменниками. Добір прикметників до іменників. С.94-95 Змінюю прикметники за числами. Складання речень. С.96-97 Змінюю прикметники за родами. Встановлення зв’язку прикметників з іменниками. С.97-99 Визначаю родові закінчення прикметників. Складання речень С99-102 Розпізнаю числівники. С. 103-104 Правильно наголошую і записую числівники. Складання речень. С.105-106 Правильно читаю числові вирази. С.106-107 Розпізнаю дієслова. С. 108-109 Правильно записую слова на -ться,- шся. С.110-111 Розрізняю часові форми дієслів.С.111-113 Змінюю дієслова за часами. С.113-115. Правильно пишу не з дієсловами. Написання порад. С.115-116 Встановлюю зв’язок дієслів з іменниками. С. 117-118 Добираю дієслова-антоніми і синоніми. С.119-120 Пригадую службові слова. С.121-122 Розпізнаю прийменники. С.122-124 Розрізняю частини мови. С.124-126 Розрізняю розповідні, пиральні і спонукальні речення, окличні і неокличні. С.127-129 Вживаю речення зі звертанням С. 129-130 Визначаю в реченні головні і другорядні члени речення. Встановлюю зв’язок у реченні. С.131-134 Утворюю словосполучення. Головне і залежне слово у словосполученні. С. 134-136 Будую різні види речень. Встановлення зв’язку слів у реченні. С. 137-138 Пригадую будову тексту. С.139-140 Розрізняю тексти: розповідь, опис і міркування. С.141-145 Діагностична робота. Визначаю тему і мету тексту. Добираю заголовок. Складання розповіді про Київ. С.147-149 Складаю план тексту. Розпізнаю тексти різних стилів. С. 153-155 Повторення вивченого. Підсумковий урок.
|
1 1 1 1
1
1 1 1 1 1 1 1 1 1 1
1
1 1
1
1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1
1
1 1 1 1 1 1
1 1
1
1
1
1 1
1
1 1
1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1
1 1 1 1
1
1 1 1 1
1
1
|
|